Lijkt mij ook. Ben zelf ook een paar keer boos geworden op een verkoper van T-Mobile. Wel netjes gebleven, maar hij werd zelf na een tijdje ook pissig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef GalgenRad het volgende:
salaris is goed idd, maar je moet niet weten hoeveel bagger je over je heen krijgt
leuk is dat, zelf correct blijven maar de verkoper wel rood aan zien lopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ben zelf ook een paar keer boos geworden op een verkoper van T-Mobile. Wel netjes gebleven, maar hij werd zelf na een tijdje ook pissig.
Kan er inderdaad om lachen. Hopelijk kan TS tegen boze klanten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
leuk is dat, zelf correct blijven maar de verkoper wel rood aan zien lopen
Haha, een dissident. Wel eerlijk van je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Chinless het volgende:
Maw, ik vertelde ze dat t bereik van orange kut was.
Ik heb indirect voor Orange Business gewerkt (extern, sales) en wij maakten er altijid grappen over onderling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Chinless het volgende:
Maw, ik vertelde ze dat t bereik van orange kut was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |