Hoezo heb je die eiwitten nodig ? Denk niet dat ie BB wilt worden. En 2/3x per week naar de sportschool heb je genoeg hersteldagen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:50 schreef Pinoooo het volgende:
eiwitten toch/? Zoiets heb ik gehoord teminste
Hij wilt spiermassa kweken.. daar heb je eiwitten voor nodig heb net even gegoogledquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hoezo heb je die eiwitten nodig ? Denk niet dat ie BB wilt worden. En 2/3x per week naar de sportschool heb je genoeg hersteldagen.
Natuurlijk maar als je gewoon wat massa erbij wilt is je normale eet patroon goed genoeg als je daar eiwitten in verwerkt. Dan heb je geen aparte shakes erbij nodig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Hij wilt spiermassa kweken.. daar heb je eiwitten voor nodig heb net even gegoogled
Jij zegt het ''spierbal'quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef spierbal het volgende:
[..]
Natuurlijk maar als je gewoon wat massa erbij wilt is je normale eet patroon goed genoeg als je daar eiwitten in verwerkt. Dan heb je geen aparte shakes erbij nodig.
Nee ik wil helemaal geen shakes gebruiken eigenlijk!.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:50 schreef spierbal het volgende:
Chips weg of iig inkorten.
Kruidenboter is ook vettig maarja als je dat eraf traint maakt het ook niet uit.
Hoezo wil je eigenlijk shakes gaan gebruiken ?
Wat is jouw oplossing geweest dan nadat je het "zelf merkte" ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Als je niet op je eiwitten let, zal je eerste half jaartje wel groeien. Maar daarna gaat het flink achteruit. Heb het zelf nu wel gemerkt.
Koolhydraten vind je in granen, Brinta, Havermout, Pasta's en suiker natuurlijk. Ook heb je peulvruchten zoals linzen daar zitten per 100 g wel 40 koolhydraten in en 20 eiwitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:05 schreef Visionair20 het volgende:
[..]
Nee ik wil helemaal geen shakes gebruiken eigenlijk!.
Mijn grootste obstaken was het stoppen met roken,want van roken ( incl wiet roken ) worden de meeste mensen wat magerder, en ik ben al 2 jaar ongeveer 65 kg en ik kan letterlijk eten wat ik wil maar kom niks aan.
vandaar mijn vraag aan jullie; wat kan ik het beste eten ( en gewoon bij de supermarkt vandaan) ?
de beste tip tot nu toe was veel koolhydraten en eiwitten eten!, maar waar zit dat veel in dan?
Het lijkt mij dat goede voeding en lekker in beweging blijven en sporten wel kan zorgen voor een wat steviger/gespierder postuur.
Eerste halfjaar krijg je ook gewoon een opdonder, daarna bleef jij gewoon bij het lichte gewicht hangen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Als je niet op je eiwitten let, zal je eerste half jaartje wel groeien. Maar daarna gaat het flink achteruit. Heb het zelf nu wel gemerkt.
Op het moment gewoon doortrainen zonder schema, gaat wel langzaam. Maar ik woon nog met mijn ouders, weinig geld en heb 's ochtends tot ong 5 uur weinig tijd om iets klaar te maken. Maar over jaartje ga ik toch op kamers en dan ga ik proberen toch minimaal 120 gram eiwitten op een dag binnen te krijgen. Dus gewoon veel eiwitten eten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Visionair20 het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing geweest dan nadat je het "zelf merkte" ?
Dit ja. Ik heb denk ook geluk met genen, want ik zie er blijkbaar sterker uit dan ik eigenlijk ben( hoor ik van mensen dan)quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:08 schreef spierbal het volgende:
[..]
Eerste halfjaar krijg je ook gewoon een opdonder, daarna bleef jij gewoon bij het lichte gewicht hangen...
Goeie tip!, zal ernaar zoeken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef kakbal het volgende:
Neem pap in de ochtend. Makkelijk en snel te bereiden en het zit boordevol eiwit. Zelf heb ik die van quaker omdat die het kwa voedingsstoffen het gezondst is. Het bevat 13 gram aan eiwit in een enkel portie.
Thnx!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Koolhydraten vind je in granen, Brinta, Havermout, Pasta's en suiker natuurlijk. Ook heb je peulvruchten zoals linzen daar zitten per 100 g wel 40 koolhydraten in en 20 eiwitten.
Dan voor de eiwitten heb je kwark, vlees, vis en kip.
Zonder schema maar elk apparaat afgaan is naar mijn idee ook niet de beste manier!?, een schema zal ik is navragen op de sportschool.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:08 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Op het moment gewoon doortrainen zonder schema, gaat wel langzaam. Maar ik woon nog met mijn ouders, weinig geld en heb 's ochtends tot ong 5 uur weinig tijd om iets klaar te maken. Maar over jaartje ga ik toch op kamers en dan ga ik proberen toch minimaal 120 gram eiwitten op een dag binnen te krijgen. Dus gewoon veel eiwitten eten.
Ja thnx man!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef robben93 het volgende:
Yo Visioair,
Respect dat je al veel veranderd hebt qua roken.
(...)
Hoe zit het met je fitness, welke oefeningen doe je? misschien kan ik je daar nog mee helpen
Dit ga ik zeker allemaal doen!, op zoek naar veel calorieën en eiwitten ( en proteinen!? )quote:Dingen die gezond zijn, en makkelijk weg eten/drinken: ongezouten pinda's (veel calorieën & eiwit!), pindakaas, melk, tosti's, kwark enz. enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |