SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat weet ik wel zeker. Kogelvisjes staan erom bekend dat ze gezichten onthouden en je dus ook komen begroeten zodra ze je zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk zie je je bewoners dan nog
Wordt een leuke kleurrijke bedoeling heb ik het idee!
Jaquote:
Ja hequote:
Ja. Jeweetwel. Zo'n kledingstuk:quote:
Dat is wel leuk om te wetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Kogelvisjes staan erom bekend dat ze gezichten onthouden en je dus ook komen begroeten zodra ze je zien. Ik wil voorin de bak veel zwemruimte houden, maar omdat in de Edge geen achterwand komt, wil ik daar planten zetten.
Ik ken hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Jeweetwel. Zo'n kledingstuk:
[ afbeelding ]
Ja, schattig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te wetenEen vriendelijk gezicht dat je begroet als je je kamer binnenkomt
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet zo veel verstand van hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, schattig he. Die visjes zijn zó intelligent.
Das wel leuk, vissenvriendjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Kogelvisjes staan erom bekend dat ze gezichten onthouden en je dus ook komen begroeten zodra ze je zien. Ik wil voorin de bak veel zwemruimte houden, maar omdat in de Edge geen achterwand komt, wil ik daar planten zetten.
Kun je wat aan doen hequote:[..]
Ja.
Tof dat het nog lukt, erg gaafquote:[..]
Ja he! Ben zo blij dat hij toch nog te krijgen is. Moet wel uit DL komen, maar jeeej
. Ik vind het wel tof dat anderen ook HP associaties hebben, daar moest ik namelijk ook meteen aan denken
.
Ik ben een blij kindje. Ik wil al heel lang een aquarium maar ik ben echt een snob wat dat betreft. Nu heb ik een hele mooie gevonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel leuk, vissenvriendjes. En goeie inrichting, op die manier.
[..]
Kun je wat aan doen he...
[..]
Tof dat het nog lukt, erg gaaf. En ja, die associaties
.
En wij zijn blij dat jij blij bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een blij kindje. Ik wil al heel lang een aquarium maar ik ben echt een snob wat dat betreft. Nu heb ik een hele mooie gevonden.
Ik heb me ook goed ingelezen. Maar de eerste keer dat ik de dwergjes zag was ik meteen verkocht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet zo veel verstand van hebMaar leuk om te weten is het zeker wel
Leuk is dat dan he, liefde op het eerste gezichtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me ook goed ingelezen. Maar de eerste keer dat ik de dwergjes zag was ik meteen verkocht.
Waarom slecht, lekker van genieten!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet dat het slecht is maar heb nog snel een frietje gehaald
ga je schamenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet dat het slecht is maar heb nog snel een frietje gehaald
Hee NaRRa, al weer wat beter kerel?quote:
en jij ook!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben ook aan het snackensuper slecht want ik ben op dieet maar ik had gewoon honger naar al dat geklus en zo
sst ik schaam mij al diepquote:
Ik denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Wie blijven er vanavond weer lekker lang wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |