Van 21.00 tot 5 in de twee zalen van de Music Hall:
Grote zaal:
21:00 Darren Price
23:30 Underworld
0:30 Lady Aïda
03:30 Michiel de Hey
Kleine zaal
21:00 Timmy
22:30 Drifter
0:00 Joost van Bellen
1:30 Roog
3:15 Lacroix
Zie ook http://www.welcometounderworld.nl/
kaarten zijn prijzig 37,50 en zaterdag a.s. begint de voorverkoop.
Alhoewel ik erg graag Underworld wil zien en alleen hun interessant genoeg vind om 37,50 uit te geven twijfel ik nog
Vind de nieuwe single trouwens niet zo geweldig. Maar live spetteren ze nog steeds natuurlijk..
quote:Ja en dan ruim 70 euro betalen voor 1 optreden
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:16 schreef Gert het volgende:
Je kunt natuurlijk ook nog naar Lowlands, als je Underworld wat sneller wilt zien.
Zo snel hoef ik ze niet te zien hoor!
quote:hahaha grappenmaker..
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:16 schreef Gert het volgende:
Je kunt natuurlijk ook nog naar Lowlands, als je Underworld wat sneller wilt zien.Vind de nieuwe single trouwens niet zo geweldig. Maar live spetteren ze nog steeds natuurlijk..
bovendien ga ik behalve Underworld ook nog voor Lady Aida en Michel de Hey
quote:Whoehahaha, 70 euro? Als jij ooit op Lowlands geweest bent, dan moet dat heel lang geleden zijn. Bijvoorbeeld in 1994, in de tour nav dubnobasswithmyheadman. Toen Underworld nog een openbaring was, zo goed en nieuw (qua geluid dan, de groep bestond al langer) en fris.
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja en dan ruim 70 euro betalen voor 1 optreden
Zo snel hoef ik ze niet te zien hoor!
Anyway, veel plezier in de Bijlmer Bierhal.
Wordt leuk, woensdag de 6e naar Moby en dan de 8e naar Welcome to Underworld Fijn weekje
quote:Als je op 20 augustus al schrijft dat je gaat...waarom dan niet meteen kaartjes halen?
Op dinsdag 20 augustus 2002 11:48 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes is toch ook maar van de partij!
quote:Ik heb eerst kaartjes gehaald en toen gemeld dat ik kwam. De mededeling dat het uitverkocjt is gewoon omdat ik dat niet zo snel had verwacht, niet omdat ik geen kaartjes heb.
Op dinsdag 03 september 2002 02:06 schreef Lortnoc het volgende:Als je op 20 augustus al schrijft dat je gaat...waarom dan niet meteen kaartjes halen?
quote:Bedankt voor de tip! Ben hem nu aan 't bufferen
Op vrijdag 8 november 2002 23:29 schreef Glacius het volgende:
Ik ben het nu aan het volgen via de livestream op Planet.nl en het klinkt goed!
ook leuk> voor de zoveelste keer Michel de Heij tegen het lijf lopen die doodleuk door de zaal aan het banjeren was, samen met Jay Samuel dacht ik
Wat wel minder was was die HMH. Wat stond die muziek ZACHT zeg!!! ongelofelijk. Hadden ze veel te weinig geluid neergezet (gehangen) voor de grootte van de zaal. Ik ga toch ook niet met een paar boxjes aan m'n discman muziek luisteren? Na Underworld even naar boven gegaan, naar dat kleine zaaltje. Daar stond de muziek tenminste op een "voelbaar" niveau (fysiek bijna evenveel speaker in een 10x zo kleine zaal ). Ow ja, en de garderobe: slecht. WC's: slecht. Bars: slecht. Veel te weinig facaliteiten voor zoveel mensen.
Niks aan te merken op Underworld hoor, want ik ging helemaal uit m'n dak.
quote:whehe... ja, inderdaad... en dan toch nog (bij een lege balie) je jas weggehangen krijgen onder het motto dat het een hele mooie tas is
Op zaterdag 9 november 2002 15:32 schreef Ener-G het volgende:
ik vond de garderobe inderdaad om te huilen, eerst beneden naar boven gestuurd worden 'omdat ze nog niet open mochten' half uur staan wachten op de 1e verdieping waarna die gast doodleuk meldt dat ie vol zit en iedereen naar beneden mag (waar ondertussen al een dikke rij stond en we alsnog een kwartier mochten wachten
) echt een big no-no
quote:Daarin kan ik je geruststellen: Je was niet de enige.
Op zaterdag 9 november 2002 19:21 schreef calvobbes het volgende:
Hmm.. Zo te horen waren jullie op tijd binnen. Ik kwam om 21:45 aan en heb ruim een half uur in de rij gestaan om binnen te komen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |