quote:Ik was even op vakantie en ben gisteren teruggekeerd. Dat bellen, dat weet ik niet. Maar het zal er waarschijnlijk wel van komen, ja
Op 17 december 2000 13:36 schreef cos-micV het volgende:
Tinkerbel waar ben je....???????
We gaan toch zeker wel bellen ....als het zover is dat het publiek mag gaan bellen....
deze muts moet als eerste van de overgebleven 5 personen eruit.....
Haar onkunde en onwetendheid in de engelse taal belet haar niet de meest verschrikkelijke zinnen in elkaar te smeden, om maar niet te spreken van 'honey(bunch)'
Toen Kim wegging (of was het iemand anders?) stond zij bij de deur haar toe te roepen, 'Gewoon jezelf blijven he, dat is het belangrijkste hoor, gewoon jezelf blijven!' Of iets van die strekking, de manier waarop zij het zei (zo indoctrinerend, zo luid) deed mijn maag omdraaien van afgunst.
Ook moet zij zich schijnbaar met alle persoonlijke problemen en relaties bezighouden. Hieke en Ferdi samen? Daar komt Bianca al aan om de spontantiteit neer te slaan en haar 'advies' weer door strotten te duwen.
Het moet eruit, Bianca moet eruit De sluwste deelnemer, niemand durft haar aan te pakken. Oh wat zou ik snel ruzie met haar krijgen
quote:Anders ik wel
Op 17 december 2000 14:41 schreef Ritalin het volgende:
Oh wat zou ik snel ruzie met haar krijgen
Maar winnen mag ze niet
Dat doe ik desmorgens ook altijd: een paar lieve woordjes tegen m'n vuile was.
"Praten onverstaanbaar
Hieke: Hmm
Bianca: Ja echt waar
Hieke: weet je het zeker geen idee waar het overgaat"
december 2000 11:42
"Ik zet de boel net aan op het moment van het onverstaanbare gesprek tussen Bianca en Hieke. Bianca zei dat ze soms zo ontzekkende hekel aan een bepaald iemand heeft. Hieke wist over wie het ging maar ik niet. Het zal Robin wel weer zijn, hoewel die nog in bed lag, dus die heeft nog geen aanleiding kunnen geven. Iedereen aan het ontbijt nu, behalve Robin die blijkbaar nog steeds in bed ligt."
1. Kan iemand uitleg geven?
2. Wat was de aanleidind van bianca's gedrag?
3. Wat was de inhoud van dat gesprek?
4. Over wie ging het?
Bij voorbaat dank.
Bah, dat op die bank h&b vs. g)was hlemaal gespeeld,
H&B zaten zo verneukt de superieure 'grrls' uit te hangen.
Ja, Sjors verdedigt zich niet omdat hij heel dom is en genoegen neemt met z'n 'stoere' air.
Maar dat neemt niet weg dat Hieke en Bianca erg verneukt zaten te doen, de manier hoe ze tegen elkaar deden en op elkaar reageerden... Het leek wel op 'melige' tina/breakout meisjes van 16 die elkaar gemaakt met grote ogen aankijken en aan hun eigen en elkaars haren plukken.
Verschrikkelijke terreur, en daar is Bianca voor verantwoordelijk!
[Dit bericht is gewijzigd door Ritalin op 18-12-2000 22:18]
Dit gaat fout.
Bianca is (ben ik bang) een serieuze kandidaat voor de 250 ruggen. Heb jij nog wat vuil op kunnen diepen uit haar verleden?
* Juan Zueco gaat nog wel even de lesbo kroegen af in Grun'n voor info..
J.
quote:Catoot bidt op haar blote knietjes, ze zien er rood van...NEEEEEEEEE
Op 19 december 2000 12:42 schreef tong80 het volgende:
De angst lijkt me gerechtvaardigd dat BB Bianca als winnaar wil. Het gekonkel en gemanipuleer van haar wordt onvoldoende benadrukt. Als je de streams een beetje volgt is duidelijk te zien dat ze continue de andere bewoners beinvloed. Hetgeen we in de uitzendingen zien is maar het topje van de ijsberg.
quote:Geen probleem, hier komt-ie :
Op 18 december 2000 23:58 schreef Juan Zueco het volgende:
Tinkerbell,Dit gaat fout.
Bianca is (ben ik bang) een serieuze kandidaat voor de 250 ruggen. Heb jij nog wat vuil op kunnen diepen uit haar verleden?
J.
Quote uit Quote van Harry uit VvP II :
"Iemand met de wantrouwige karakterstructuur wil alles zelf doen; hij kan niet delegeren. Hij vindt dat hij nooit steun krijgt en als hij daar om vraagt niet serieus wordt genomen. Om alles onder controle te hebben, probeert hij de macht over anderen te krijgen. Dit kan hij op twee manieren proberen. Hij overdondert ze met zijn dominante gedrag of hij manipuleert ze door ze met zoete woordjes te verleiden. De wantrouwige structuur kan hij 'overwinnen' door het besef te ontwikkelen dat hij anderen nodig heeft en zich kwetsbaar op te stellen."
Tot zover A.Lowen's Bio-energetische karakterstruktuur.
Daarom heeft Robin als enige soms 'vat' op B. in negatieve zin : als hij haar nl. niet serieus neemt - B.'s enige kwetsbare plek.
Mamma van B. heeft haar tot een mooie 'surrogate husband' gemaakt, waardoor ze haar hele verdere leven 'de stoere regel-vader' moet spelen (die ze niet is), en dus door zichzelf gedoemd is, serieus genomen te worden.
Het kleine meisje wat haar vader mist is alleen zichtbaar in haar super-orale knuffel-behoefte. Hieke aait dat kleine meisje vaak over haar bolletje, want ziet er als moeder een mooie Indy-plaatsvervanger in.
Zo - ontleed, gefileerd, nu alleen nog zachtjes aanbraden mevrouw - zal ik er een vetvrij papiertje omheen doen ?
Maar dat neemt niet weg dat iedereen er maar in trapt. Ik denk al weken dat het de bedoeling is dat ze moet winnen. Ik slaap er slecht van...
Uitgesproken door Frank van der Laan (jullie weet wel)
“Die openheid ziet hij ook in Bianca’s non-verbale gedrag. Zo was er een situatie dat Annet op haar knieën zat te huilen. Bianca maakte contact met haar door zelf ook op de knieën te gaan zitten en Annet te omhelzen. Ze nam de moeite om zich op Annets waarnemingsniveau te begeven.”
Ik weet zeker dat het niet Bianca was maar ANNET zich begaf op Bianca's niveau. Waar haalt die gast het vandaan?
Ik zie het nog zo voor me, nota bene!
Bianca zit iets te doen op de grond, bij de keukendeur. Rekken en strekken of haar schoenen uittrekken, zoiets. Ze zit in een dip om het één of ander (weet niet meer wat; net iemand genomineert of exit).
Het was toen Annet die op haar knieën ging zitten en Bianca knuffelde. Jullie weten het vast ook nog wel! Annet kneep Bianca zowat fijn. Er is toen van alles over gezegd hier op Fok!
Ik kan het niet UITSTAAN
dat er nu iets moois van wordt gemaakt t.a.v. Bianca. Ik ben laaiend!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-12-2000 21:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |