geniet ervan. de mijne is voorbij gevlogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die van mij is nu net begonnen om 07:00![]()
Gaat ook altijd te snelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geniet ervan. de mijne is voorbij gevlogen
Nixx-??? Wie is dat??quote:
Een tijdelijke Maastrichtenaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nixx-??? Wie is dat??
vakantie zijn die spaarzame dagen in het jaar dat ik niet op het werk hoef te zijn
hoe was het in schotland?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:31 schreef maen het volgende:
[..]
ik ga ook maar weer eens aan de studie..
ah, een student?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een tijdelijke Maastrichtenaar.
nu kom ik toch best regelmatig in slenaken maar helenahoeve zegt me niks..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gaiapark, Drielandenpunt, wandelen in de bossen, fietsen, terrasjes/eettenten in Valkenburg, de grotten in Valkenburg (eventueel grotfietsen).
Om maar een paar dingen te noemen. Verder heb je in Slenaken een hele goede ijsttent (Helenahoeve) en een goed Steakhouse ('t Stegelke, met Val Dieu Grand Cru van de tap). Daar moet je zeker geweest zijn.
Helaas, u wint niet de wasmachine.quote:
ah de gecensureerde versiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe was het in schotland?
zag de foto's op fb. zag er goed uit..
Hoezo de gecensureerde versie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef maen het volgende:
[..]
ah de gecensureerde versiemaar het was echt heel tof!
ah, "bie dr Theo" wist niet dat dat helenahoeve heettequote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.dehelenahoeve.nl/
Eens niet naar die kuttent in Epen gaan.
shit, ik kon best een nieuwe wasmachine gebruiken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Helaas, u wint niet de wasmachine.
Ik werk tijdelijk (3 maanden) op een project voor een engineeringsbureau.
ohw jeej, wat is er allemaal gecensureerd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef maen het volgende:
[..]
ah de gecensureerde versiemaar het was echt heel tof!
Omdat niet alle foto's geschikt zijn om openbaar op Facebook te staan.quote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef maen het volgende:
Omdat niet alle foto's geschikt zijn om openbaar op Facebook te staan.
En gianni, stomme vraag natuurlijk. De whisky was heerlijk!
haha ik moet toegeven dat ik ze niet allemaal meer weet... was vastbesloten ze te onthouden maar dat lukt natuurlijk toch niet. Als je steeds iets anders voorgezet krijgt zonder de fles te zien wordt het lastig. Hebbenwel een tasting gehad bij Auchentoshan, en die bevielen me zeker wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Ik heb uberhaupt geen facebook.
Welke whiskey's heb jij allemaal gedronken?
heb je me ook een flesje meegenomen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef maen het volgende:
[..]
Omdat niet alle foto's geschikt zijn om openbaar op Facebook te staan.
En gianni, stomme vraag natuurlijk. De whisky was heerlijk!
ik heb niet eens iets voor mezelf meegenomenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je me ook een flesje meegenomen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb niet eens iets voor mezelf meegenomen
ik vond het inderdaad ook behoorlijk duur, zeker met omrekening naar euro's.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het schijnt dat ze daar toch niet goedkoper zijn, maar misschien had je bij een distillery nog een leuke botteling kunnen scoren.
bij sommige mag je je eigen fles afvullen
ik moet nog bij mn slijter langs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef maen het volgende:
[..]
ik vond het inderdaad ook behoorlijk duur, zeker met omrekening naar euro's.
Heb alleen een miniflesje van de Auchentoshan meegenomen, welke ik bij de tasting het lekkerst vond. Maar dat ging er eigenlijk meer om dat het een kadoverpakking was met een mooi glas
haha ik heb op zich wel genoeg staan, maar mocht ik wat krijgen sla ik het nooit afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog bij mn slijter langs.
toen we aan het opbouwen waren voor trekkertrek was hij ook erbij en was me de hele tijd gek aant maken wat hij weer allemaal nieuw binnen kreeg
dan kun je ook wel een tijdje vooruit voor je ze allemaal gehad hebtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben me op dit moment aan het uitleven op de Limburgse/Belgische bieren.
is dat een hint?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik heb op zich wel genoeg staan, maar mocht ik wat krijgen sla ik het nooit af
ga zelf nu even niets kopen, de vakantie was duur zat
Wil je dat als een hint opvatten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kun je ook wel een tijdje vooruit voor je ze allemaal gehad hebt
[..]
is dat een hint?
Dan lijkt het net of ik te koop benquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit hier toch 's avonds in mijn eentje.
Ik grijp elke gelegenheid aan coor een leuke avond.
Ik wil er best wel een fles whiskey voor kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |