Ik ben ook nog wakker..quote:Op zondag 22 juli 2012 02:31 schreef nattermann het volgende:
Goedemiddag
Klaarwakker zo midden in de nacht na 2 nachtdiensten, heerlijk
Hoe ist? Ik verlang naar Roermond ipv dat dode dorp Geleen waar ik nu woonquote:
Ja, goed hè!..quote:Op zondag 22 juli 2012 02:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoe ist? Ik verlang naar Roermond ipv dat dode dorp Geleen waar ik nu woon![]()
Gezwelligquote:Op zondag 22 juli 2012 02:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, goed hè!..![]()
Ben aan het w8en op mijn zus, die is op stap in Remunj en komt hier vannacht logeren..![]()
Kom maar weer terug naar Remunj dan!..
Tja, het is kiezen of delen in het leven..quote:Op zondag 22 juli 2012 02:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gezwellig
Nee, wat dat betreft blijf ik liever hier in de Westelijke Mijnstreek. Hier is mijn thuis, hier wonen mijn vrienden/familie. Hier voel ik me thuis. Hoewel ik ergens Roermond toch wel misDe luxe van het midden in de stad wonen, elke dag vrijwel alles geopend, en dan zo'n gehucht als Geleen en oud-Geleen waar we nu wonen
Huilen dus.
Hoewel een zeer groot voordeel: ijshockey op loopafstand
`quote:Op zondag 22 juli 2012 02:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, het is kiezen of delen in het leven..![]()
Roermond is toch zo ver niet, je kunt gerust nog eens komen stappen hier, biertje doen en een pizza necken na afloop, zou niet weten waarom niet eigenlijk..
Waar ga je heen danne?quote:
Hij's weer gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:11 schreef nattermann het volgende:
En godmiljaar weer mijn auto kapotKut Opel, waarschijnlijk krukassensor kapot. Automaat deed het niet meer, ANWB gebeld, en ja hoor opeens werkt alles weer naar behoren
Maargoed, toch maar ff laten nakijken.
2e keer ANWB dit jaar
Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eeeuwig zelf moeten fappen is ook niet het leukste wat er is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.
Daarvoor zijn er tegenwoordig erg leuke speeltjes.
Ben te werk gesteld hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat brengt jou in het Limburg-topic? Ben je in het mooiste stukje Nederland komen wonen?
Welkom!..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ben te werk gesteld hier.
Heb nu een appartement in Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |