Vanaf 2013 inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef Tism het volgende:
[..]
wacht maar, binnenkort is die van jou ook de klos..
waren het maar alleen de veiligheidsaspecten van de auto waarop ze controleren, het gaat tegenwoordig ook om het milieu en shit, boeie!..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je ziet welke idioten er op de weg zitten, is het niet zo gek dat er eens per jaar gecontroleerd wordt op veiligheidsaspecten van de auto... Die idioten zullen het dan ook niet zo nauw nemen met die veiligheid en die zullen door hun laksheid jou maar aanrijden. En 50 euro is inderdaad teveel voor een keuring
Daar zijn trucjes voor, met de CRX liet ik die destijds altijd van tevoren even goed uit, lekker tot in de 7200 toeren doortrekken, een flesje incjectorreiniger door de tank en indien nodig even een tank 98 erin gooien. Ik zat altijd heel ver beneden de wettelijk toegestane limietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:01 schreef Tism het volgende:
[..]
waren het maar alleen de veiligheidsaspecten van de auto waarop ze controleren, het gaat tegenwoordig ook om het milieu en shit, boeie!..Iets teveel uitstoot van dittem of te weinig van dattum en hij komt niet meer door de APK heen tegenwoordig, al dat gezeik enzo ben ik in mijn geval bang voor, jeweets..
Ik rij voornamelijk op gas, maar er kan ook benzine in, dat is sowieso altijd Euro 98, vorig jaar hadden ze op die manier ook het probleem verholpen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zijn trucjes voor, met de CRX liet ik die destijds altijd van tevoren even goed uit, lekker tot in de 7200 toeren doortrekken, een flesje incjectorreiniger door de tank en indien nodig even een tank 98 erin gooien. Ik zat altijd heel ver beneden de wettelijk toegestane limiet
Gewoon de motor eens even goed zijn werk laten doen
12 Dagen all-inclusive naar Turkijequote:
Ja, stil jij!..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:13 schreef maen het volgende:
En het Limburgtopic is weer veranderd in het autotopic...
Jajaja, Kan niet altijd over breien gaan, "auto" is gewoon een veel besproken onderwerp, overal ter wereld en ook in het ons bekende Limburg-reeks topics..quote:
volgens mij hebben we het hier nog nooit over breien gehad!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Jajaja, Kan niet altijd over breien gaan, "auto" is gewoon een veel besproken onderwerp, overal ter wereld en ook in het ons bekende Limburg-reeks topics..
All-in is wel fijn. Als je tenminste in een goed hotel zit waar het eten gewoon warm geserveerd wordt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
12 Dagen all-inclusive naar Turkije
Nog nooit in Turkije geweest, nog nooit all-inclusive geweest, dat moet ik eens meemaken
En soms moet je een steekje laten vallen uiteraard.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:53 schreef Tism het volgende:
Oversteek of omhaal, wat komt eerst, en heb jij de voorkeur voor sokken of ondergoed!?..
Ik moet er niet aan denken, een All-in vakantie...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
All-in is wel fijn. Als je tenminste in een goed hotel zit waar het eten gewoon warm geserveerd wordt.
Want?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef maen het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, een All-in vakantie...
ja die 3 happen die ik eet, dat onbeperkt eten haal ik er echt uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want?
Als je een goed hotel hebt, mis je niets. Onbeperkt eten en drinken is echt fijn.
Ah! Wist ik niet, leuk weetje om te weten iig..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hond heeft zelf een paspoort. En dat moet je bij je hebben als je naar het buitenland gaat.
http://www.srsh.be/pages-nl/nieuws/n2004-06-18.htmlquote:Het Europese paspoort
Vanaf oktober 2004 moeten honden, katten en fretten over een paspoort beschikken om te mogen reizen in de Europese Unie. Door deze nieuwe, communautaire wetgeving, worden de regels inzake de verplaatsingen van huisdieren met elkaar in overeenstemming gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |