Mijn TT is een ode aan jouquote:
Ja, nou laat het me niet meer losquote:
Dat is dan wel weer aardigquote:
Het was alleen de bedoeling dat fox dat gevoel kreeg, niet jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nou laat het me niet meer los
Dit is echt een geweldige film Fox, verder kijken dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu Spirited Away aan het kijken. Ik ben nu op minuut 17:05 en ik vind de film vrij vaag allemaal. Zal ik verder kijken?
Veel minder vaag zal het niet worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu Spirited Away aan het kijken. Ik ben nu op minuut 17:05 en ik vind de film vrij vaag allemaal. Zal ik verder kijken?
34:01, en inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Veel minder vaag zal het niet worden.
Je moet natuurlijk wel echt in zo'n film zitten, niet steeds even fokken.quote:
Superfilm, maar het scheelt als je wat begrijpt over de Japanse achtergrond (cultuur, religie etc)quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Computerprobleem, doe niet zo moeilijk over die paar punten.
1: het is maar een spelletje
2: je kunt best dingen van een film weten zonder deze gezien te hebben
3: sommige vragen pakken lullig uit als iemand 11 antwoorden heeft en een ander de 12e geeft bijvoorbeeld. That's life, deal with it
4: zie 1
Dragon, je moet bondscoach worden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Computerprobleem, doe niet zo moeilijk over die paar punten.
1: het is maar een spelletje
2: je kunt best dingen van een film weten zonder deze gezien te hebben
3: sommige vragen pakken lullig uit als iemand 11 antwoorden heeft en een ander de 12e geeft bijvoorbeeld. That's life, deal with it
4: zie 1
als dat betekent met dit soort kinderachtigheid te dealen, dan laat maarquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dragon, je moet bondscoach worden!
Ik bedoelde er niks negatiefs mee hoor! Refereerde alleen aan het feit dat ik aan de nwe bondscoach moest denken aangezien hij bepaalde punten ook zo treffend weet te brengen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als dat betekent met dit soort kinderachtigheid te dealen, dan laat maar
(ja, ik heb een pesthumeur)
quote:
Jouw opmerking was liefquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks negatiefs mee hoor! Refereerde alleen aan het feit dat ik aan de nwe bondscoach moest denken aangezien hij bepaalde punten ook zo treffend weet te brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |