quote:
Niet zo safe om hier te posten he?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja precies, dat moet ook niet he..
Zit je eigenlijk nogsteeds op de campus etc enzo? Misschien binnenkort weer eens een bakkie doen?
Kreequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Sorryquote:
Nee, daar heb je een puntquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom ik over als een leuk persoon ofzo.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet zo safe om hier te posten he?!Maar nogsteeds dicht bij het ziekenhuis idd..
Ben alleen vanaf dinsdag iedere dag weg behalve op maandagen
[..]
Kree![]()
![]()
haha nou ok je bent van dezelfde leeftijd als mij iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Je hapt wel goedquote:
Ach van die rare mensen heb je altijd erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Sorry
Ze vinden het ook wel vaag hoor dat ik voor PSV ben, terwijl ik midden in Amsterdam woon
Is Evie ook al zo oud?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou ok je bent van dezelfde leeftijd als mij iig
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet zo safe om hier te posten he?!Maar nogsteeds dicht bij het ziekenhuis idd..
Ben alleen vanaf dinsdag iedere dag weg behalve op maandagen
[..]
Kree![]()
![]()
Behalve op maandagen.. Tjah ik heb als het goed is dagen zat.. Kan vast wel een vrije dag op maandag scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Echt waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach van die rare mensen heb je altijd erbij.
Er post hier een rotterdamse die voor ajax is, die spoort ook niet
Ik spreek je vast wel een keerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Feyenoord is nog altijd beter dan Ajax
Huppel is geen Rotterdamse.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax zijn imo de enige échte clubs in Nederland.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Feyenoord is nog altijd beter dan Ajax
Dat kán toch gewoon niet man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |