abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_342891
quote:
Op 15 september 2000 11:52 schreef SunChaser het volgende:
En dan die witte hema slip
Ja, idd

Vond zijn Alladin-imitatie op het perzische toverkleed wel supercool...zag er toch niet uit!

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_342914
het is gewoon een Aziz de 2e die redelijk ABN praat

Hij denkt natuurlijk dat ie zich kan/moet profileren dmv zang en dans...

ach ja we zullen zien

ik vond dat zoontje wat zo hardverscheurend huilde echt sneu, die laat je toch niet alleen

pi_342921
Volgens mij moet deze knul martin voorstellen, die had het toch ook over homo's ?En dat hij ze bij zijn beste vrienden had. sowwy maar wat heeft respect voor zwervers nou met IQ te maken...
" Silence is also a form of speech."
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:25:27 #29
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342928
Vond zijn ik-doe-de-oude-Romeinen-na-op-een-tapijt-van-mijn-ouders-terwijl-ik-kijk-als-R-Kelly-imitatie niet supergeweldig, maar geef de schuld daarvan maar aan Veronica. Los van dat stukje, was mijn eerste indruk goed. Jammer dat ik op de streams moet lezen dat ie de hele nacht heeft lopen zingen. Vrolijke mensen okee, maar na een paar uur heb ik het er wel mee gehad.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:29:02 #30
3542 Gia
User under construction
pi_342934
Kan er niet iemand iets voor zijn mond binden?
Een liedje is leuk, maar....AAAARRGHHHHHHHH... de top100 allertijden hoef ik nu nog niet te horen.
  vrijdag 15 september 2000 @ 19:02:30 #31
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_343439
Hij is geboren d.m.v. een keizersnede. Zijn moeder had vocht in haar longen vandaar....
zijn vader vond hem een vechtertje dus vandaar zijn naam:
verzoek van MA---> helemaal noemen!
zijn achternaam is iets met een G dus MAG zegt ie zelf, zie hier een eigen aangebrachte verkorting MAG!!
pi_343442
quote:
Op 15 september 2000 19:02 schreef Acnaib het volgende:
Hij is geboren d.m.v. een keizersnede. Zijn moeder had vocht in haar longen vandaar....
zijn vader vond hem een vechtertje dus vandaar zijn naam:
verzoek van MA---> helemaal noemen!
zijn achternaam is iets met een G dus MAG zegt ie zelf, zie hier een eigen aangebrachte verkorting MAG!!
Wat een zelfingenomen eikel zeg
Begint de eerste dag al te zeiken over zijn naam. Volgens mij denken ze allemaal hetzelfde: wegwezen jij!
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 15 september 2000 @ 19:12:30 #33
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_343446
alleen al dat ALIE zoals nederlanders dat uitspreken
[ALLI] moet dat zijn als je het goed uitspreekt, laat ie daarover zeiken!
lamlul!

edit:
schrijf ik nederlanders zonder R.... , muts!

[Dit bericht is gewijzigd door Acnaib op 15-09-2000 19:13]

vrijdag 15 september 2000 @ 20:17:51 #34
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_343527
afvoeren die hap
  vrijdag 15 september 2000 @ 20:46:57 #35
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343582
Hij wil Mohammed Ali genoemd worden, VOLUIT dus, of anders Darius (z'n 'artiesten'naam). Daar maakt ie nogal een punt van. noemt 'm vanaf heden dus gewoon Ali, om 'm te pesten. Hij pest ons ook met dat voortdurende 'gezang'.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_343757
"ik ben een vechtertje"

BLEEEEH

Volgende keer als ie nog een keer zo'n filmpje opneemt terwijl hij in het René Froger-wit op een Perzisch tapijt ligt, kan dat tapijtje dan niet meteen wegvliegen en wegblijven? Ah? Ah? Toe? Alsjeblieft??

vrijdag 15 september 2000 @ 22:49:07 #37
3256 WebMan
Different Day... Same Shit
pi_343760
Moh (laat ik hem maar zo gaan noemen van nu, die andere naam is te lang) doet zich naar mijn idee beter voor dan dat ie is.

Hij is niet zichzelf ... Hij is

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 23:35:43 #38
862 Arcee
Look closer
pi_343826
quote:
Op 15 september 2000 20:46 schreef PingPong het volgende:
Hij wil Mohammed Ali genoemd worden, VOLUIT dus, of anders Darius
Precies, beetje irri wel, maar wel oprecht en dat mag ik wel.

Hij heet zo omdat-ie genoemd is naar de bokser. Vraagt Koos: "Houdt je pa van boksen?" DOH Koos!!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_343832
quote:
Op 15 september 2000 19:12 schreef Acnaib het volgende:
alleen al dat ALIE zoals nederlanders dat uitspreken
[ALLI] moet dat zijn als je het goed uitspreekt, laat ie daarover zeiken!
lamlul!

edit:
schrijf ik nederlanders zonder R.... , muts!

Hij praat wel over z´n zoontje maar niet over een vrouw......Dus hij betaalt Ali....Alimentatie!!!! Vandaar, snappie. Niks vechtertje gewoon een eikel
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_343879
hij mag van mij ramadan gaan doen!!! een jaartje of zo!!!! bah, wat een kwal!!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2000 @ 00:18:09 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_343882
jongens, is dit niet de homo?
heb je dat shirt van hem wel gezien?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 16 september 2000 @ 00:19:10 #42
3256 WebMan
pi_343885
Ligt volgende week al het Big-Ali-Brother album in de winkel?
  zaterdag 16 september 2000 @ 00:21:08 #43
3256 WebMan
pi_343891
En hij zit maar te zeiken over de buma-stemra rechten die ALi .. mafkees!
pi_343980
wat is die ali een walgelijke bullebak. wat en zelfingenomen sukkel. gatverdamme. en dan hoe hij zich gisteren druk maakte tijdens een discussie over niveau. Nee dat heeft hij inderdaad niet. En sorry dat ik het zeg: zijn hele manier van doen, manier van spreken, zijn agressieve houding, het is nou preciesvan het genre zoals ik het herken in veel allochtoonse types die ik hier in amstedam west meemaak. Ik hoop en denk dat ie als eerste exit is.
pi_344140
Lult erg veel over zichzelf en over zijn familie. Vindt zichzelf geweldig.
Ik heb hem nog weinig goede dingen horen zeggen en verwacht het eigenlijk ook niet vsn hem.
  zaterdag 16 september 2000 @ 09:58:26 #46
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_344180
Ik heb gisteren ook m'n eerste minuten BB2 gezien en begreep ook niet helemaal waar Ali zich nu zo druk om maakte. De rest van de BB2 groep maakte ook maar een beetje geluiden van een dode vis toen ie dat Mohammed Ali verhaal zat op te hangen.
Ik vind Ali een irritante vent. Die moet er dus lang in blijven. Dat zal wel niet lukken vrees ik overigens, want mijn eerste indruk is dat de bewoners net zo over Ali denken als de posters hier op fok.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2000 @ 21:45:41 #47
862 Arcee
Look closer
pi_344971
Gaat het alwéér over die zangcarrière van 'm!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_344989
Wat een vervelende man zeg! Springt meteen op de kast als ie zelfs maar denkt dat ie aangevallen wordt...goh geef effe de suiker aan...waarom seg je dat zooo?? Bij wijze van spreken dan...

Catoot windt sich op, en da moessij in haar condiesie helemaal nie doen...

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_345140
van mij mag die mohammed ali als eerste het huis verlaten,wat een eikel is dat zeg.
ik stel voor dat we hem vanaf nu gewoon joop
noemen.
dit omdat hij perse mohammed ali genoemd wil
worden inplaats van ali of mohammed
later!!!
  zaterdag 16 september 2000 @ 23:57:56 #50
5321 seef
Groot en Belangrijk
pi_345166
Nou kan er nou niemand wat positiefs over die lieve knul zeggen?

Ik in ieder geval niet!

Whehehehhh jullie hebben vast dat stukje wel gezien dat Big Ali voor een stel bejaarden stond te zingen. Ik wist niet hoe snel ik em weg kon zappen!!

WEGWEZEREN dus.
En hem er langer inlaten is denk ik ook niet goed voor de kijkcijfers, want ik erger me zo dat het gewoon niet tof is.

"If we can put a man on the moon, why can't we put metal in the microwave?" -Frasier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')