Ik heb mijn hypotheekadviseur verteld dat ik geen dubbele lasten wilde tijdens de bouw. Hij heeft toen gezegd dat je dit mee kunt financieren, heeft hiervoor een berekening gemaakt hoeveel het potje zou moeten zijn tot de oplevering en klaar was kees.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is nogal moeilijk te beoordelen zonder te weten wat je hebt afgesloten. Is je niet geadviseerd om een deel te storten in een premiedepot en daaruit de premie te betalen?
Er staat in de papieren; "Meegefinancierde rente ¤8.700". Hieruit leid ik af dat enkel de hypotheekrente is meegefinancierd en niet het spaardeel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En welke kosten heeft hij in die berekening meegenomen?
Daar lijkt het wel op ja. Hoe lang gaat het nog duren tot de woning bewoond gaat worden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Er staat in de papieren; "Meegefinancierde rente ¤8.700". Hieruit leid ik af dat enkel de hypotheekrente is meegefinancierd en niet het spaardeel?
Met andere woorden; mijn adviseur heeft het niet duidelijk uitgelegd?
-edit- En ik niet voldoende zorgvuldig gelezen, blijkbaar..
1,5 jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Hoe lang gaat het nog duren tot de woning bewoond gaat worden?
Heb al een mail gestuurd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat had dan m.i. nog wel in 1 keer meegefinancierd kunnen worden. Vanuit fiscaal opzicht, of de bank het wil zou ik niet weten.
Bel de adviseur eens om te informeren waarom dat niet is gedaan, zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |