Alleen die Landroverquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hier TS, wat SUV's voor je domme hippie topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er niet verkeerd aan?quote:
ben zelf wel behoorlijk auto-fanaat, maar ik herken je status verhaal ook. tenminste, bij anderen.. Kunnen amper rond komen, hebben een heel mager salaris, maar rijden een auto die ze eigenlijk helemaal niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Mayadevi het volgende:
Best typisch: Veel mensen dromen van een bepaalde auto. Op mijn werk heb ik met allerlei mensen van allerlei rangen en standen te maken. Ik kan zien waar ze werken en in sommige gevallen dat hun kredietlemiet is bereikt, en ik zie in wat voor auto ze rijden. Als ik de gemiddelde mens met zo'n zogenaamde droomauto zie, is mijn conclusie eigenlijk dat dat over het algemeen gesproken niet de vrolijkste mensen zijn. Stress? Om het kort door de bocht te stellen: In de meeste gevallen hebben die mensen een (te) drukke baan, schulden, of ze zijn crimineel. Of misschien is het bezit van de zaak het einde van het vermaak? Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Eerlijk gezegd snap ik dat status-gedoe, van "kijk mij in mijn bak" nooit zo, ongeacht wat het voor auto is. Ik vind het een beetje sneu om wie je bent af te laten hangen van een vervoermiddel. Ik vind dat ergens zelfs iets primitiefs hebben. Het roept bij mij zoiets op van "ga eens denken wie je zelf nou echt bent"![]()
Maar ik heb dan ook niet echt veel met auto's. Alleen in de zin dat mijn auto zorgt dat ik kan gaan werken en me voor de rest vrij en onafhankelijk maakt. Ik vind die SUV's meestal gewoon lelijk.
"Ieder zijn/haar meug", een ander hoeft mijn liefhebberijen ook niet leuk te vinden. Ik hoop dat ik die ook niet aan anderen op zit te dringen, op wat voor irritante manier dan ook
Waarom geen Q7 ?!quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:41 schreef Coca_Cola het volgende:
In China zijn bijna alle auto's het milieu aan het vervuilen. Ga daar maar klagen TS.
Tevens Audi Q3 en Q5.
Een oude e?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:12 schreef Czesc het volgende:
Alhoewel ik een echte fan ben van de Range Rover, en mijn opa hem heeft (STATUS!!!!!!11!!__) en mijn vader een Q7 (STATUSSSSSSSS!!!!!11!1) is er maar 1 eckte auto; die van mij (STATUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!):
[ afbeelding ]
En TS, vouw jezelf om een boom heen.
Ziek
Zo oud vind ik 'm niet. In zo'n Mercedes wil ik best gezien worden.quote:
Meh, geef mij de nieuwe a of b maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo oud vind ik 'm niet. In zo'n Mercedes wil ik best gezien worden.
( Wel als ik de bestuurder ben natuurlijk)
Dan toch maar de B. Die is inderdaad ook mooiquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, geef mij de nieuwe a of b maar.
Issie ook hequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan toch maar de B. Die is inderdaad ook mooi![]()
.
Serious?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan toch maar de B. Die is inderdaad ook mooi![]()
.
Ik vind hem iets van een BMW 1 serie hebben, de vorm en neus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Issie ook he
Die a is ook niet lelijk:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |