Niet te vroeg s.v.p. ik moet mijn driewieler nog oplappen enzeauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef lulzy het volgende:
[..]
Kom maar TS, geef maar een locatie en tijd/datum.
En TS moet zijn pauper auto nog starten, ook een hele klus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet te vroeg s.v.p. ik moet mijn driewieler nog oplappen enzeauw.
Als hij maar lekker vervuild. Ik wil wel bijdragen aan het verzieken van deze planeet. Zo even een paar liter oude olie in de sloot gooien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef lulzy het volgende:
[..]
En TS moet zijn pauper auto nog starten, ook een hele klus.
Say what?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
. Ai, ik mijn mijn rimps effe afspoelen, enzo, effe het chroom poetsen.
En dan ben ik ready to go
Ok man, we cool G, we cool.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rims, ma man, rims.
Rimps vind ik alleen tof klinken.
Gewoon wat afstand nemen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef highender het volgende:
Die figuren interesseren mij niet veel, die SUV's daarentegen vind ik erg irritant als ze voor me rijden omdat ze mijn zicht belemmeren.
Over generaliseren gesproken, ik zie juist in de snelste en duurste auto's toch echt vaak de zieligste/sneue types zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef weerstandje het volgende:
Nog erger dan suv's zijn nepper suv's van lancia en kia enz
Populair bij kalende mannen met een bierbuikje en toch een kuifje inc roze polo ondersteund door hun obesitas vrouw met een soepjurk en een kort vlot kapseltje
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef weerstandje het volgende:
Nog erger dan suv's zijn nepper suv's van lancia en kia enz
Populair bij kalende mannen met een bierbuikje en toch een kuifje inc roze polo ondersteund door hun obesitas vrouw met een soepjurk en een kort vlot kapseltje
Dat komt door jaloezie; stiekem wil jij ook wel zo'n auto bezitten dus in jouw geest beeld jij je die mensen dan maar in als zielig, sneu en weet ik veel. Terwijl als je exact diezelfde persoon in een Kia, Dacia of weet ik veel wat voor snertauto ziet zetten je meteen heel anders naar die persoon kijkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken, ik zie juist in de snelste en duurste auto's toch echt vaak de zieligste/sneue types zitten.
Daar is alles verkeerd aan.quote:
Ik ben voor een aantal dingen gevoelig. Maar jaloezie gelukkig niet. Zwaar leven moet je hebben als je je: ergert aan jongens die met chicks lopen, mensen die in een mooi wonen, mensen met een goede carriëre of mensen met een dikke autoquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door jaloezie; stiekem wil jij ook wel zo'n auto bezitten dus in jouw geest beeld jij je die mensen dan maar in als zielig, sneu en weet ik veel. Terwijl als je exact diezelfde persoon in een Kia, Dacia of weet ik veel wat voor snertauto ziet zetten je meteen heel anders naar die persoon kijkt.
Geloof me, er is niets mis met mijn geest, net zoals in de meeste cabrio's kalende mannetjes van middelbare leeftijd zitten. Ik zie wat ik zie, daar fantaseer ik niets omheen hoor. Maar de realiteit kan soms hard aankomen...en ik zou morgen zo'n auto kunnen kopen, echter besteed ik mn geld liever andersquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door jaloezie; stiekem wil jij ook wel zo'n auto bezitten dus in jouw geest beeld jij je die mensen dan maar in als zielig, sneu en weet ik veel. Terwijl als je exact diezelfde persoon in een Kia, Dacia of weet ik veel wat voor snertauto ziet zetten je meteen heel anders naar die persoon kijkt.
Jij zou verboden moeten worden, gare hippie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Zulke auto's zouden verboden moeten worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |