SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geen 422[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Haha, altijd mooi als die Voeckler loopt af te zeikenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij pakt hier wel een mooi gaatje, maar de haai gaat helaas nog wel teruggepakt worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trek neem je wat voor mij mee?![]()
Wat wil je?★★★![]()
Wellicht, maar normaal gesproken had Gesink nu in de top 10 gestaan. Hij is normaal gesproken beter dan een rennertje als Roche. En een Van Garderen reed ie er nog af op Mount Baldy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien, een top 10 klassering bevestigen is nog best lastig. Genoeg renners met 1 uitschieter die daarna amper nog wat laten zien in de TDF."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De ironie dat jij dit moet postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws, die Freaky40 is gebannedLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja ik verwachtte een 422 topic dus ging eerst F5enquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |