quote:Toon Spoorenberg uit Bergeijk (eigenlijk uit het gehucht Weebosch) ken ik inderdaad.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
In een oud topic zei iemand (Ik dacht dinosaur_sr) dat ie idd een Toon Sporenberg kende.
De meeste jonge echte Bereykenaren vinden het trouwens leuk, maar sommige oude inwoners voelen zich wel voor lul gezet. En terecht.
Ik heb 'm zelfs gevraagd of ie Radio Bergeijk kende.
Daar kwam niet echt een reactie op, dus hij kent het niet, of hij vond het helemaal niet leuk...
Toch heb ik wel het vermoeden dat het op hem geïnspireerd is, want de tekeningen lijken wel iets op hem.
Vertel eens iets meer over het personage Toon Spoorenberg, karaktereigenschappen, hobbies etc....? ![]()
PS: en er staat geen 'Van Eersel' in het telefoonboek, althans niet in Bergeijk... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 10-08-2002 21:48]
quote:Wel een elektrotechnisch bedrijf.
Op zaterdag 10 augustus 2002 21:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
PS: en er staat geen 'Van Eersel' in het telefoonboek, althans niet in Bergeijk...
1
0497-556635
Geffen Elektrotechn Eersel Van
Loo 47 A 5571KN BERGEIJK
bron: http://www.detelefoongids.nl
quote:Volgens mij Toon die heel ontevreden is over het formaat van zijn geslacht. Maar ik haal Toon en Peer vaak door elkaar. Misschien weet iemand iets meer.
Op zaterdag 10 augustus 2002 21:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Toon Spoorenberg uit Bergeijk (eigenlijk uit het gehucht Weebosch) ken ik inderdaad.
Ik heb 'm zelfs gevraagd of ie Radio Bergeijk kende.
Daar kwam niet echt een reactie op, dus hij kent het niet, of hij vond het helemaal niet leuk...
Toch heb ik wel het vermoeden dat het op hem geïnspireerd is, want de tekeningen lijken wel iets op hem.
Vertel eens iets meer over het personage Toon Spoorenberg, karaktereigenschappen, hobbies etc....?PS: en er staat geen 'Van Eersel' in het telefoonboek, althans niet in Bergeijk...
quote:ik denk het wel. Bergeijk heeft namelijk ook een locale omroep (of had, ik woon er niet meer, dus ik weet het niet meer zeker): BLOS (Bergeijkse Locale Omroep Stichting). En ik denk dat het personage gebaseerd is op een van de rapportagemaaksters bij de BLOS.
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:00 schreef the_undertaker het volgende:
er is ook nog een vrouwelijke reportage maakster waarvan me de naam even ontschoten is, zou zij ook echt bestaan?
Overigens is Radio Bergeijk kinderspel vergeleken met BLOS. BLOS mag alleen nooit landelijk worden uitgezonden, omdat dat de overlijdensstatistieken de hoogte in zouden jagen (echt, het gevaarlijk voor hart en bloedvaten..., je blijft erin van verbijstering...), en de pensioenen volstrekt onbetaalbaar zouden maken. Echt, het is een complot....
quote:Lilian. Van de trends en tips.
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:00 schreef the_undertaker het volgende:
er is ook nog een vrouwelijke reportage maakster waarvan me de naam even ontschoten is, zou zij ook echt bestaan?
En Dinosaur_sr, bestaat er ook een lokale politicus annex marktkoopman die Tonny v.d. Mortel heet? En cafe Beeks (of hoe je het ook mag uitspreken), bestaat dat echt? En discotheek de Xanadu?
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Lilian. Van de trends en tips.
En Dinosaur_sr, bestaat er ook een lokale politicus annex marktkoopman die Tonny v.d. Mortel heet? En cafe Beeks (of hoe je het ook mag uitspreken), bestaat dat echt? En discotheek de Xanadu?
En Tonny van de Mortel bestaat en is 43 jaar
http://www.gigamedia.nl/html/mutsaers/person2.htm
ROFELPIMPMAO
:D:D
En links ziet u Peer van Eersel in de tuin werken.... rechts ziet u Lilian wanhopig een interview trachten af te nemen....
Niet in een tourbus, maar op een platte kar, het blijft Bergeijk immers.... ![]()
Café Beers ken ik trouwens niet, Xanadu is inderdaad een discotheek, en Tonny v.d. Mortel... nou nee, alhoewel het natuurlijk wel een oerbrabantse naam is, dus het zou best kunnen...
quote:dat is peer
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Volgens mij Toon die heel ontevreden is over het formaat van zijn geslacht. Maar ik haal Toon en Peer vaak door elkaar. Misschien weet iemand iets meer.
Luister nu bijna 2 jaar al naar Radio Bergeijk, echt prachtig, jammer dat ze 2 maanden uit de lucht zijn ivm een SOA epidemie.
Uitzending van Botsie en Knotsie was trouwens ook echt geweldig ![]()
en ook jammer dat ze begin dit jaar ook uit de lucht waren, wat doen ze dan eigenlijk, nieuwe uitzendingen maken?
quote:Ja, ik denk het. 1 aflevering per dag maken zou ook wel ERG veel zijn.
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:08 schreef DionysuZ het volgende:
Bijna 2 jaar is trouwens fout, bijna 1 jaar moet daar staan, zie de typo nu pas :S...en ook jammer dat ze begin dit jaar ook uit de lucht waren, wat doen ze dan eigenlijk, nieuwe uitzendingen maken?
Staat het ergens online? Oja, op de site.
Pieter Bouwman vond ik al goed in De mannen van de Radio en die ene van Kanis en Gunnink is ook grappig.
Ze hebben dus gewoon 80 karakters ontwikkeld in dat gehucht. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 23-03-2003 00:00]
quote:Ja, via www.747am.nl ben je zo bij de site.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:57 schreef SunChaser het volgende:
las vandaag pas voor het eerst over dit programma/radiostation.Staat het ergens online?
Daar valt alles na te beluisteren, alleen werkt dat niet bij mij. Als het bij jou wel werkt heb ik wel een paar aanraders.
Waar las je dat eik?
quote:Groot artikel in Weekeinde van De Telegraaf.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:Waar las je dat eik?
quote:Kut. Die heb ik niet.
Op zondag 23 maart 2003 00:01 schreef SunChaser het volgende:[..]
Groot artikel in Weekeinde van De Telegraaf.
Bergeyk is in diepe rouw.
quote:
PERSBERICHT ---- RADIO BERGEIJK STOPT
Radio Bergeijk, het radiostation voor Bergeijk e. o., wordt vanaf vrijdag 16 mei 2003 niet meer uitgezonden.
Door onophoudelijke en onoverkomelijke verschillen van mening over het te voeren programmabeleid, waardoor van verantwoord radiomaken geen sprake meer kon zijn, is besloten om de uitzendingen van Radio Bergeijk te beëindigen.
Anchorman en seniorpresentator Toon Spoorenberg heeft zich in de gegeven situatie tot zijn grote spijt genoodzaakt gezien om zijn collega-presentator en sterverslaggever Peer van Eersel met onmiddellijke ingang van zijn taken en verantwoordelijkheden te ontheffen.
Tevens heeft de heer Spoorenberg voorbereidingen getroffen om vanaf vrijdag 16 mei 2003 te starten met het nieuwe station Bergeijk Radio Nieuwe Stijl. Programmatisch zal hij daarbij worden bijgestaan door sterpresentatrice Albertine van Oorschot. In de nieuwe opzet is meer plaats ingeruimd voor human-interest onderwerpen, niet toevallig de specialiteit van mevrouw van Oorschot.
Over de professionele toekomst van radiomaker Peer van Eersel moet nog nader overleg plaats vinden. Betrokken partijen verwachten een positieve uitkomst. Nadere berichtgeving daaromtrent kunt u beluisteren in Bergeijk Radio Nieuwe Stijl.
uitzending: vanaf vrijdag 16 mei 2003 iedere werkdag van 12. 45 - 13. 00 uur op 747 AM en in stereo op de kabel
quote:Schandalig. Arme Peer.
Op vrijdag 16 mei 2003 07:30 schreef NorthernStar het volgende:[..]
quote:ik denk dat vele fokkers Bergeijk niet eens kennen.....laat staan de radio zender van Bergeijk
Op donderdag 8 augustus 2002 22:25 schreef the_undertaker het volgende:
Iemand die Radio Bergeijk kent? Luister het nu enkele weken en je ligt echt dubbel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |