quote:LOL, Annette is echt wel leuk
Op 08 oktober 2000 15:05 schreef Brock het volgende:
En ongeneerd koekeloeren!!
quote:Hij heeft zeker gelijk!!!!!
Op 09 oktober 2000 19:22 schreef fashionably_late het volgende:
Uitzendin van maandag 9 okt. Koos over Annetn: De schaar in dat haar!!!
Hij heeft wél een beetje gelijk.
quote:Juist ja
Op 09 oktober 2000 22:26 schreef fashionably_late het volgende:
HAHAHA! Brock, je hebt Annet Lewinsky geschapen...
quote:Inderdaad, dat is het! Dat kinderlijke zag je goed toen ze het bord aan het aflikken was in de 1e week. Die ogen!! (Zag er verder wel ranzig uit, maar okee, het is haar vergeven)
Op 08 oktober 2000 22:04 schreef Pussygnome het volgende:
Ze heeft tegelijk iets ouwelijks (haar leeftijd) en iets heel kinderlijks.
'Bedoel je dit positief of negatief?'
Wat bedoel je daar precies mee?
Nou voor mij is het nu wel heel duidelijk: ze is een
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 10-10-2000 09:01]
quote:Ach welnee, je had haar om zich heen moeten zien loeren tijdens die aflik-actie: wat ben ik guitig hè! NEP NEP NEP! En het zag er afstotelijk uit ook, die ouwe rimpel-kop die zonodig moet spelen dat ze aan haar tweede jeugd bezig is.
Op 09 oktober 2000 22:43 schreef Barb het volgende:
Inderdaad, dat is het! Dat kinderlijke zag je goed toen ze het bord aan het aflikken was in de 1e week. Die ogen!! (Zag er verder wel ranzig uit, maar okee, het is haar vergeven)
Maar ik blijf vinden dat het een vrouw is met een hart van goud. Ze zal niet snel mensen kwaad willen doen. Okay, ze is een beetje en meeloopster en niet bepaald de slimste. Maar er zit geen kwaad bij, denk ik.
Quote:
---------------------------------------------
Gert - dinsdag 10 oktober 2000 10:17
NEP NEP NEP! En het zag er afstotelijk uit ook, die ouwe rimpel-kop die zonodig moet spelen dat ze aan haar tweede jeugd bezig is. En als ze nou alleen maar lelijk was, maar ze is ook nog eens zo ongelooflijk dom!
-------------------------------------
Ja, wat is er NEP aan ouderdom? Niemand ontkomt aan de tand des tijds. Het is maar goed dat niet iedereen zich meteen als een bejaarde gaat gedragen.
En ja, wat is lelijk: Nederland barst van de ‘streekromankoppen’. Het merendeel van de bevolking ziet eruit alsof ze zo van een schilderij van Jeroen Bosch zijn afgestapt. De cosmetische industrie heeft er de handen vol aan om de ‘planken van meiden, de paardenkoppen, de melkboerenhonden en kaaskoppen” er nog enigzins werelds uit te laten zien.
Ja, over de domheid van Annet: gelukkig is niet iedereen even intelligent anders zou niemand nog ‘dom’ werk doen. Dom is niet kwaadaardig. Echt slimme mensen zitten niet in het BBhuis.
Ja ja ja, Annette heeft gewoon een stopwoordje, ja maar dat zegt nog niet dat ze het overal mee eens is. Delegeren moet ze nog leren
quote:Wow, hoho, ik zeg niet dat ouderdom nep is. Ik had het over dat toneelstukje van Annet toen ze dat bord aan het afslobberen was: "kijk het kind in mij eens vertederend bezig zijn."
Op 10 oktober 2000 10:58 schreef Lurky het volgende:
Ja, wat is er NEP aan ouderdom? Niemand ontkomt aan de tand des tijds.<..>
Dom is niet kwaadaardig. Echt slimme mensen zitten niet in het BBhuis.
Ja ja ja, Annette heeft gewoon een stopwoordje, ja maar dat zegt nog niet dat ze het overal mee eens is. Delegeren moet ze nog leren
Dom is niet kwaadaardig, mee eens. Maar af en toe wel storend. Maar OK, je kunt het Annet niet kwalijk nemen dat ze niet slimmer is, you' re right.
"Ja" slechts een stopwoordje, en niet een kwestie van meelopen? Nou, dan heeft Annet nog een aantal stopwoorden:
" Heeelemaal mee eens"
" Ja dat heb ik ooook"
" Goh, ik ervaa dat pussies zooo"
"Klopt ja"
enz..
quote:Ik dacht al "hoe komt annet toch aan die hangtieten...TTip gehad van Jolanda door gietijzeren ballen van 5 kilo als piercing door de tepels te laten slaan?...Neeejjjjj, gewoon bungji sjumpuh
Op 12 oktober 2000 23:18 schreef Koos Voos het volgende:annet(te) springt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |