abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2000 @ 15:16:59 #51
3498 Barb
Graduated Fool
pi_384370
quote:
Op 08 oktober 2000 15:05 schreef Brock het volgende:

En ongeneerd koekeloeren!!
LOL, Annette is echt wel leuk
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_384923
Leuk om te lezen hoe iedereen over Annet denkt. Ik vind het zelf best moeilijk een mening over haar te vormen. Nu ik haar een paar weken gezien heb begint ze me wel te bevallen. Ik moet wel lachen om haar voorkomen; die dunne benen met zo'n grote boezem en die mannelijke manier van bewegen. Ze heeft tegelijk iets ouwelijks (haar leeftijd) en iets heel kinderlijks. Benieuwd waar ze ons nog mee gaat verrassen..
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_386252
Uitzendin van maandag 9 okt. Koos over Annetn: De schaar in dat haar!!!
Hij heeft wél een beetje gelijk.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_386545
quote:
Op 09 oktober 2000 19:22 schreef fashionably_late het volgende:
Uitzendin van maandag 9 okt. Koos over Annetn: De schaar in dat haar!!!
Hij heeft wél een beetje gelijk.
Hij heeft zeker gelijk!!!!!
pi_386581
HAHAHA! Brock, je hebt Annet Lewinsky geschapen...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_386618
quote:
Op 09 oktober 2000 22:26 schreef fashionably_late het volgende:
HAHAHA! Brock, je hebt Annet Lewinsky geschapen...
Juist ja
  maandag 9 oktober 2000 @ 22:43:53 #57
3498 Barb
Graduated Fool
pi_386629
quote:
Op 08 oktober 2000 22:04 schreef Pussygnome het volgende:
Ze heeft tegelijk iets ouwelijks (haar leeftijd) en iets heel kinderlijks.
Inderdaad, dat is het! Dat kinderlijke zag je goed toen ze het bord aan het aflikken was in de 1e week. Die ogen!! (Zag er verder wel ranzig uit, maar okee, het is haar vergeven)
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 09:01:25 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_387000
Delegeren.

'Bedoel je dit positief of negatief?'
Wat bedoel je daar precies mee?

Nou voor mij is het nu wel heel duidelijk: ze is een

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 10-10-2000 09:01]

pi_387040
ze heeft in ieder geval grote tieten
uit
  Moderator dinsdag 10 oktober 2000 @ 10:17:51 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_387055
quote:
Op 09 oktober 2000 22:43 schreef Barb het volgende:
Inderdaad, dat is het! Dat kinderlijke zag je goed toen ze het bord aan het aflikken was in de 1e week. Die ogen!! (Zag er verder wel ranzig uit, maar okee, het is haar vergeven)
Ach welnee, je had haar om zich heen moeten zien loeren tijdens die aflik-actie: wat ben ik guitig hè! NEP NEP NEP! En het zag er afstotelijk uit ook, die ouwe rimpel-kop die zonodig moet spelen dat ze aan haar tweede jeugd bezig is.
En als ze nou alleen maar lelijk was, maar ze is ook nog eens zo ongelooflijk dom!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_387100
Ik heb sinds kort de Casema decoder en kan dus wat vaker kijken. Het valt me wel op dat Annet in het huis zeer dominant aanwezig is. In elk gesprek voert ze het hoogste woord. Ferdi maakte er gisteren nog een opmerking over. Dees vertelde dat er een migraine op kwam zetten, Annet ging er meteen bij zitten om te vragen hoe het ging en wat voor medicijnen ze gebruikte en of Dees het wel vaker had. Ferdi zei toen dat hij vond van Annet dat ze dat altijd deed, bij mensen gaan zitten als er iets is, even strelen etc. Hij bedoelde het niet rot, maar vindt het volgens mij ook niet echt tof. Annet voelde zich echt aangesproken, wat betekent dat er in elk geval een kern van waarheid in zit.

Maar ik blijf vinden dat het een vrouw is met een hart van goud. Ze zal niet snel mensen kwaad willen doen. Okay, ze is een beetje en meeloopster en niet bepaald de slimste. Maar er zit geen kwaad bij, denk ik.

pi_387117
Annet roels ja! Ja, het goeie aan Annet is te zien in de uitzending van 9-10-2000, ja. In tegenstelling tot anderen heeft ze haar “humor-kruit”, ja, niet meteen verschoten om populair te zijn. Nu tijdens een moment van weken grote verveling voert ze een grap op. Haar handen spelen dat ze van Bianca zijn, ja ja. Dit kan ze heel goed en blijkbaar al wat langer dan deze ene keer. Ja, de bewoners reageren met een mengeling van bewondering en de slappe lach. Ja, dit is veel grappiger dan Robins handpop, leuker dan Darius gezang en boeiender dan de ‘humor’ van Rex, ja. Het goede is dat ze niet hyper meteen al haar truukje opvoerde in het huis. Let op: ze heeft vast nog meer van die acts ja.

Quote:
---------------------------------------------
Gert - dinsdag 10 oktober 2000 10:17
NEP NEP NEP! En het zag er afstotelijk uit ook, die ouwe rimpel-kop die zonodig moet spelen dat ze aan haar tweede jeugd bezig is. En als ze nou alleen maar lelijk was, maar ze is ook nog eens zo ongelooflijk dom!
-------------------------------------

Ja, wat is er NEP aan ouderdom? Niemand ontkomt aan de tand des tijds. Het is maar goed dat niet iedereen zich meteen als een bejaarde gaat gedragen.
En ja, wat is lelijk: Nederland barst van de ‘streekromankoppen’. Het merendeel van de bevolking ziet eruit alsof ze zo van een schilderij van Jeroen Bosch zijn afgestapt. De cosmetische industrie heeft er de handen vol aan om de ‘planken van meiden, de paardenkoppen, de melkboerenhonden en kaaskoppen” er nog enigzins werelds uit te laten zien.
Ja, over de domheid van Annet: gelukkig is niet iedereen even intelligent anders zou niemand nog ‘dom’ werk doen. Dom is niet kwaadaardig. Echt slimme mensen zitten niet in het BBhuis.
Ja ja ja, Annette heeft gewoon een stopwoordje, ja maar dat zegt nog niet dat ze het overal mee eens is. Delegeren moet ze nog leren

Moderator dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:08:27 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_387247
quote:
Op 10 oktober 2000 10:58 schreef Lurky het volgende:
Ja, wat is er NEP aan ouderdom? Niemand ontkomt aan de tand des tijds.

<..>
Dom is niet kwaadaardig. Echt slimme mensen zitten niet in het BBhuis.
Ja ja ja, Annette heeft gewoon een stopwoordje, ja maar dat zegt nog niet dat ze het overal mee eens is. Delegeren moet ze nog leren

Wow, hoho, ik zeg niet dat ouderdom nep is. Ik had het over dat toneelstukje van Annet toen ze dat bord aan het afslobberen was: "kijk het kind in mij eens vertederend bezig zijn."

Dom is niet kwaadaardig, mee eens. Maar af en toe wel storend. Maar OK, je kunt het Annet niet kwalijk nemen dat ze niet slimmer is, you' re right.
"Ja" slechts een stopwoordje, en niet een kwestie van meelopen? Nou, dan heeft Annet nog een aantal stopwoorden:
" Heeelemaal mee eens"
" Ja dat heb ik ooook"
" Goh, ik ervaa dat pussies zooo"
"Klopt ja"

enz..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_387272
Ja dat klopt ja, helemaal mee eens, ik zie dat precies zo, ja, ja ja ja. Echt tegengas geven, nee het werkelijk oneens zijn zie je niet veel nee. De bewoners roddelen meer achter ruggen om dan dat ze direct kommentaar geven. Heerlijke uitzondering hierop zijn Dees en Robin. Hun gezeur en tegendraadse houding geven hier op Fok stof tot spreken maar maken hun positie in het huis er niet gemakkelijker op.
pi_391881

annet(te) springt...

donderdag 19 oktober 2000 @ 18:45:12 #66
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_403459
Ff omhoog
I'm getting too old for this....
pi_405275
Ik vind Annet aardig.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_406763
Ik denk dat ze donderdag haar biezen kan pakken...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 22 oktober 2000 @ 00:09:12 #69
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_406770
quote:
Op 12 oktober 2000 23:18 schreef Koos Voos het volgende:

annet(te) springt...

Ik dacht al "hoe komt annet toch aan die hangtieten...TTip gehad van Jolanda door gietijzeren ballen van 5 kilo als piercing door de tepels te laten slaan?...Neeejjjjj, gewoon bungji sjumpuh
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_586318
Niemand die hier nog op zit te wachten natuurlijk, maar vandaag werd Annet's optreden in GTST uitgezonden.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2000 @ 00:22:29 #71
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_586525
Toch dank je wel Tink... morgenochtend de herhaling!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 26 december 2000 @ 01:48:22 #72
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_587209
En omhoog ..

Annet

pi_587362
Vond ook nog dit: (niet dat ik fan ben van Annet of zo )

Bron: www.bigannet.nl

dinsdag 26 december 2000 @ 02:34:51 #74
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_587400
Dinsdag 26 december 09:30 uur, RTL4:
Herhaling GTST-aflevering met Big Annet...
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_587414
Er was niet veel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')