quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Redbaron het volgende:
Pff een gehaktstaaf is veel lekkerderder..
En nog lekkerderderderJe lijkt Marko wel, die houdt ook van dat soort gevormde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Jesis wat slechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je lijkt Marko wel, die houdt ook van dat soort gevormde dingen
quote:
Maidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, het regent flink, m'n parkietjes zitten gezellig te miepen en ik luister Iron Maiden. Het is hier gewoon gezellig
Headbangende parkietjes?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, het regent flink, m'n parkietjes zitten gezellig te miepen en ik luister Iron Maiden. Het is hier gewoon gezellig
\m/quote:
Dat helaas niet, ze zitten voornamelijk heel chill om zich heen te kijkenquote:
Dat zou ik ook zijn onder het genot van Iron Maidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat helaas niet, ze zitten voornamelijk heel chill om zich heen te kijken
Oud nieuws..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Munsterman toch, wát een ontzettende klootviool
Minimaal 20 miljoen voor De Jong?
Zoals ik net al op msn zei: De Jong HOEFT niet verkocht te worden, en heeft nog een contract, dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Munsterman toch, wát een ontzettende klootviool
Minimaal 20 miljoen voor De Jong?
Als Twente de vraagprijs niet ineens bijna verdubbelde was alles in ordequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Gemekker over de Jong en Munsterman.
De Jong maakt er zo'n heilbel van met die zaakwaarnemer enzo.
Als de Jong eerder in het jaar niet had gezegt dat hij wou blijven en niet een contract tekend tot 2015...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente de vraagprijs niet ineens bijna verdubbelde was alles in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |