abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_114896632
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef nelisb het volgende:
Ik vlieg voor 680¤ rechtstreeks.
Dan is 120¤ meer voor rechtstreeks mij meer dan waard. 2 x overstappen en 13,5 uur onderweg zijn, niks voor mij.

Ik vlieg heen 8.35 uur en terug 7.40.
Jij doet er 6 uur langer over. Dan is 200¤ een hoop geld, maar kies ik toch voor gemak.
welke maatschappij? en vlieg je vanaf Schiphol?
pi_114897171
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

net of het? En hoe kwam je daar achter?
Het maar ik kwam er gelukkig op tijd achter. Het leek ook veels te mooi om waar te zijn.

Thank you for your swift reply,

We hope that you'll have a pleasant stay, the apartment is available for your chosen dates .the apartment is available for your chosen dates . I am quite sure that this is arguably one of the best apartment you can get around at this reduced rate. I cannot guarantee the hold of the apartment until you make a reservation for it.

You are to make a payment of the rental fee plus refundable damage fee of $300 which enable us to reserve and secure the apartment for your choosing date. The advance payment is required before arrival. Our Payment Method Is By Western Union Money Transfer Or MoneyGram Transfer.

Note: Damages fee is fully refundable on the day of departure, provided all the amenities in the unit are accounted for.

Kindly get back to me if you are interested so I can send you the required document (Agreement form and payment method) for reservation. I will be waiting to read back from you.

Thanks!
Jennifer Kleedorfer

Rob,

Sorry I don't allow reservation on airbnb.com. Reservation and payment are done here. You'll be making the full payment including damages fee through Western Union Or MoneyGram.

Thanks!

What scams should I watch out for?

While the vast majority of our transactions are incident-free, we would like to let you know what to look out for to avoid any potential scams. It's never too late to learn more about protecting yourself as a host or a guest on Airbnb, and we also recommend you visit our Trust & Safety Center to learn about the safety features we made with you in mind.

We designed Airbnb to help protect you from commons scams found on other websites, like price jacking and the bait-and-switch. On-site messaging, secure payments, and user flagging are just a few examples of tools we offer to avoid those scams and enable trust and safety in our community.

All legitimate payments on Airbnb will take place on our website. If you receive a personal email from anyone, including an automated@airbnb.com or any other username@airbnb.com email address, asking you to pay off-site, immediately report it to safety@airbnb.com and end all communication with the user.

You should not receive a paper or PDF invoice from a host or from Airbnb asking you for payment, and any of the following key words should be immediately flagged or avoided: Western Union, MoneyGram, cashier’s check, money order, Liberty Reserve, etc.

We ask you to keep your communication and transactions directly on Airbnb.
If your transaction happens offline and we have no record of it, it is almost impossible for us to assist you. Learn more about our payment system so you understand how it works.

http://www.airbnb.com/help/question/traveling/199
pi_114897242
Wel vind ik dat airbnb nogal traag is in de communicatie. De website zelf dan. Ze bieden dan wel 24/7 support aan maar op mijn eerste vraag wacht ik al 24uur wel erg slecht want de fee is vrij fors.

Mensen hier niet boeken, scam!

https://www.airbnb.com/rooms/625756
https://www.airbnb.com/rooms/625793
https://www.airbnb.com/rooms/625769
pi_114898099
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

welke maatschappij? en vlieg je vanaf Schiphol?
Geboekt via United.com. Maar krijg alle info van KLM en heb ook betaald aan KLM.

Vlieg van Amsterdam naar Newark en weer terug vanaf Newark.
Wel september trouwens.
pi_114898587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:01 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Het maar ik kwam er gelukkig op tijd achter. Het leek ook veels te mooi om waar te zijn.

Thank you for your swift reply,

We hope that you'll have a pleasant stay, the apartment is available for your chosen dates .the apartment is available for your chosen dates . I am quite sure that this is arguably one of the best apartment you can get around at this reduced rate. I cannot guarantee the hold of the apartment until you make a reservation for it.

You are to make a payment of the rental fee plus refundable damage fee of $300 which enable us to reserve and secure the apartment for your choosing date. The advance payment is required before arrival. Our Payment Method Is By Western Union Money Transfer Or MoneyGram Transfer.

Note: Damages fee is fully refundable on the day of departure, provided all the amenities in the unit are accounted for.

Kindly get back to me if you are interested so I can send you the required document (Agreement form and payment method) for reservation. I will be waiting to read back from you.

Thanks!
Jennifer Kleedorfer

Rob,

Sorry I don't allow reservation on airbnb.com. Reservation and payment are done here. You'll be making the full payment including damages fee through Western Union Or MoneyGram.

Thanks!

What scams should I watch out for?

While the vast majority of our transactions are incident-free, we would like to let you know what to look out for to avoid any potential scams. It's never too late to learn more about protecting yourself as a host or a guest on Airbnb, and we also recommend you visit our Trust & Safety Center to learn about the safety features we made with you in mind.

We designed Airbnb to help protect you from commons scams found on other websites, like price jacking and the bait-and-switch. On-site messaging, secure payments, and user flagging are just a few examples of tools we offer to avoid those scams and enable trust and safety in our community.

All legitimate payments on Airbnb will take place on our website. If you receive a personal email from anyone, including an automated@airbnb.com or any other username@airbnb.com email address, asking you to pay off-site, immediately report it to safety@airbnb.com and end all communication with the user.

You should not receive a paper or PDF invoice from a host or from Airbnb asking you for payment, and any of the following key words should be immediately flagged or avoided: Western Union, MoneyGram, cashier’s check, money order, Liberty Reserve, etc.

We ask you to keep your communication and transactions directly on Airbnb.
If your transaction happens offline and we have no record of it, it is almost impossible for us to assist you. Learn more about our payment system so you understand how it works.

http://www.airbnb.com/help/question/traveling/199
Ah, dat is vrij duidelijk inderdaad. Bij Western Union gaan sowieso alle alarmbellen af bij mij. Heb je dit ook aan airbnb gemeld? Die linkjes die je geeft werken niet meer, dus het lijkt al verwijderd te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tourniquet op 31-07-2012 15:42:34 ]
pi_114900762
Jip!

Hello Rob,
My name is Christopher and I work with the Airbnb Trust and Safety Team. Thank you very much for taking the time to contact us and alerting us to Jennie's listings. We have removed her listings and profile from the community for violating our Terms of Use www.airbnb.com/terms. You did the right thing by not communicating with her or sending any funds outside of the Airbnb system. We really appreciate your assistance and helping to make the Airbnb community a safer place for everyone!

All the best,

Christopher S
pi_114902764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef nelisb het volgende:

[..]

Geboekt via United.com. Maar krijg alle info van KLM en heb ook betaald aan KLM.

Vlieg van Amsterdam naar Newark en weer terug vanaf Newark.
Wel september trouwens.
ok thanks voor die info, maar waarom geen JFK dan?
je hebt dus JFK, Newark en La Guardia..
is JFK de airport die het meest dicht bij New York City zit? volgens mij zit La Guardia het meest dichter bij toch, meer dan JFK.. ik weet alleen niet of er vluchten zijn tussen Schiphol en La Guardia. en volgens mij zit Newark er het verst vandaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door EL_Presidente op 31-07-2012 17:16:22 ]
pi_114903553
Newark woont mijn tante nagenoeg naast. Daar slaap ik. Vandaar.
pi_114904025
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef nelisb het volgende:
Newark woont mijn tante nagenoeg naast. Daar slaap ik. Vandaar.
ah ok dat is wel chill hoef je geen accomodatie te regelen

ik moet nog beginnen met lezen over New York, maar ik ben er inmiddels :') achter dat Manhattan voor mij het New York is waar ik wil zijn..
ik zoek een goede centrale locatie voor accommodatie op loopafstand van bezienswaardigheden en winkels. misschien dat jij tips hebt met betrekking tot de wijk. waarschijnlijk moet ik dan ergens bij Central Park/5th avenue zitten? :@

zo op het eerste gezicht: Upper East, Midtown East, Midtown West.. het meest geschikt voor mij denk ik..

[ Bericht 4% gewijzigd door EL_Presidente op 31-07-2012 17:54:00 ]
pi_114905531
Dit is Chelsea, check hoe leuk de buurt is

http://www.worldtravelimages.net/New_York_Chelsea.html
pi_114906207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:16 schreef stoeltafel het volgende:
Dit is Chelsea, check hoe leuk de buurt is

http://www.worldtravelimages.net/New_York_Chelsea.html
wow ziet er inderdaad niet verkeerd uit O+
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:18:45 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_114915599
Kan iemand de startpost ff aanpassen?
Hotel pennsylvania is echt een tyfusdump aan het worden :r
Gerenoveerde kamers heb ik er al een paar keer niet meer gehad. Nasty kleine kamertjes met ranzige douche en wc :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_114915654
Gelukkig ben ik dus toch maar voor Carter gegaan :')
Tap tap tap
pi_114915762
jezus zijn er geen andere hotels in fucking NYC.. ik zit nu in topic 1 over New York City (2003) en daar ging het ook over Carter en Pennsylvania.. :') er is dus blijkbaar niets veranderd
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:25:08 #140
28167 matthijst
pi_114916005
Space shuttle staat ook bij Intrepid tegenwoordig!!

Edit: de OP lijkt dan ook uit 2003 :)
Pennsylvania elke keer weer slechter. Echt een dump nu. Nooit meer.
pi_114916228
Een vriend van me was in het Pennsylvania geweest en zat helemaal onder de jeukende bultjes :')
Tap tap tap
  ESF Reporter dinsdag 31 juli 2012 @ 21:54:20 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_114917816
Eerste paar keer in NYC heb ik in het Pennsylvania geslapen. Tweede verblijf zijn we 3x van kamer verwisseld, een keer omdat er een muis zat, dag daarna een gigantisch grote kamer maar vriendin van me zat helemaal onder de rode bultjes na 1 nacht, derde kamer was wel goed. Flexibel waren ze wel, dat moet ze gegeven worden. _O-
pi_114936379
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef matthijst het volgende:
Space shuttle staat ook bij Intrepid tegenwoordig!!

Edit: de OP lijkt dan ook uit 2003 :)
Pennsylvania elke keer weer slechter. Echt een dump nu. Nooit meer.
Yups, een van de redenen waarom ik naar The Intrepid ga is om The Enterprise in het echt te zien :D. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga komende week. Wel irritant dat ze nauwelijks reageren op e-mail en hun contact form. Ik heb een New York Pass die toegang geeft tot The Intrepid echter het enige wat ze weten te melden is dat je moet bij betalen voor het Space Shuttle paviljoen maar niet hoeveel :(.
pi_114936430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Yups, een van de redenen waarom ik naar The Intrepid ga is om The Enterprise in het echt te zien :D. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga komende week. Wel irritant dat ze nauwelijks reageren op e-mail en hun contact form. Ik heb een New York Pass die toegang geeft tot The Intrepid echter het enige wat ze weten te melden is dat je moet bij betalen voor het Space Shuttle paviljoen maar niet hoeveel :(.
ik ga de Intrepid ook toevoegen aan mijn Itinerary :Y
pi_114936759
nog steeds mensen die via Jan Doets boeken of is dat zoooo 2004?
pi_114936833
Wie? Boek zelf altijd alleen een ticket als ik op vakantie ga. Alleen in zo'n drukke periode ook een appartement geboekt.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:29:02 #147
28167 matthijst
pi_114937117
Space Shuttle ticket is $6 duurder dan normaal ticket.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:48:06 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114937736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
jezus zijn er geen andere hotels in fucking NYC.. ik zit nu in topic 1 over New York City (2003) en daar ging het ook over Carter en Pennsylvania.. :') er is dus blijkbaar niets veranderd
Snap ik ook niet helemaal. Ik zit meestal in een hotel op Long Island. Een metrohalte en je staat midden in Manhattan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114939914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Snap ik ook niet helemaal. Ik zit meestal in een hotel op Long Island. Een metrohalte en je staat midden in Manhattan.
idem
Hooray for boobies!
pi_114940493
Wij hebben in het Milford plaza hotel geslapen, het lag 2 blocks van times square verwijderd, perfecte locatie en prima hotel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')