teringzooi isssie dicht kan ik nie meer quoten hmpf
nou ja, hier staat ie dan..
quote:We hebben een beetje dezelfde ideeen over R8ality geloof ik
Op donderdag 08 augustus 2002 22:12 schreef Barb het volgende:
Of weet je wat: jíj mag het nieuwe topic openen, is dat nou niet leuk?
quote:of ik dat leuk vind is een ander verhaal
Op donderdag 08 augustus 2002 22:13 schreef ikke_ook het volgende:[..]
We hebben een beetje dezelfde ideeen over R8ality geloof ik
quote:Hoi hoi ikke_ook.
Hoi Barb, lekker geskate?
Ja, was lekker, maar erg vermoeiend!! Had al een maand of 10 niet meer geskate, dus moest echt ff wennen
Morgen vette vette spierpijn! 't Zweet stond echt op mijn rug. maar ... geen aanvaringen met stoplichten, paaltjes, weggebruikers of andere ellende. Wel bijna achterover gekiept toen ik niet op zat te letten en ff te recht ging staan. Oops , silli me
* Barb kan eigenlijk helemaal niet zo goed skaten als ze zou willen. Ik schaats liever en ook 1000 keer beter.
quote:Mopperkomt, hou es op
Op donderdag 08 augustus 2002 22:15 schreef r8ality het volgende:
of ik dat leuk vind is een ander verhaal
quote:Ikke wel
Op donderdag 08 augustus 2002 22:15 schreef ikke_ook het volgende:
Ow, je leeft toch nog
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:15 schreef Barb het volgende:[..]
Hoi hoi ikke_ook.
Ja, was lekker, maar erg vermoeiend!! Had al een maand of 10 niet meer geskate, dus moest echt ff wennen
Morgen vette vette spierpijn! 't Zweet stond echt op mijn rug. maar ... geen aanvaringen met stoplichten, paaltjes, weggebruikers of andere ellende. Wel bijna achterover gekiept toen ik niet op zat te letten en ff te recht ging staan.
Oops , silli me
* Barb kan eigenlijk helemaal niet zo goed skaten als ze zou willen. Ik schaats liever en ook 1000 keer beter.
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:16 schreef Barb het volgende:[..]
Ikke wel
Onkruid vergaat niet
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:16 schreef Barb het volgende:[..]
Ikke wel
Onkruid vergaat niet
hmmz m'n humeur wordt weer beter na een kwartier tmf-chat volgen
quote:"even" zegt ie dan. Hij zit gewoon te zuipen in de kroeg!!!!
* MrWilliams gaat even wat cd'tjes afgooien in de stad
quote:Das maar goed ook; ik ben eind van de middag/begin van de avond nog hard in mijn tuin bezig geweest om onkruid weg te halen
Op donderdag 08 augustus 2002 22:16 schreef Barb het volgende:
Ikke welOnkruid vergaat niet
quote:Flink oefenen ligt in de planning. Wil 3 keer per week gaan skaten. Moet gewoon ff een ritme vinden, dan komt het allemaal wel goed
Op donderdag 08 augustus 2002 22:17 schreef ikke_ook het volgende:Dat wordt dan ff flink oefenen de komende tijd, anders kun je mij niet bijhouden
![]()
En ff een keertje vallen, hebben we dat ook gehad en hoef ik daar niet meer bang voor te zijn.
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:19 schreef Barb het volgende:
In deel 41 schreef MrW:
[..]"even" zegt ie dan. Hij zit gewoon te zuipen in de kroeg!!!!
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:19 schreef r8ality het volgende:
hmmz m'n humeur wordt weer beter na een kwartier tmf-chat volgen
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:20 schreef Barb het volgende:[..]
Flink oefenen ligt in de planning. Wil 3 keer per week gaan skaten. Moet gewoon ff een ritme vinden, dan komt het allemaal wel goed
En ff een keertje vallen, hebben we dat ook gehad en hoef ik daar niet meer bang voor te zijn.
quote:Hoi hoi
Op donderdag 08 augustus 2002 22:20 schreef just me het volgende:
Das maar goed ook; ik ben eind van de middag/begin van de avond nog hard in mijn tuin bezig geweest om onkruid weg te halen
Lekker gegeten met Merel? Had maar gezegd dat je daar biergalzen van wilde, dan hadden we ze wel meegenomen voor je de vorige keer.
Wat heb jij toch met dat onkruid wieden Just Me?
(Heb ff goed gesprek met zus gehad vandaag over waar we het vanochtend over hadden.
Heeft ze nogal ervaring mee.
Makes all the difference in the world)
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:20 schreef ikke_ook het volgende:
Lijktie zoveel op jou?
Nee hoor
quote:Nee, ik bedoel ook ff op het gras of in huis. Gewoon voorover op mijn knieën landen. Kniebeschermers moeten toch een keer getest worden, ben gewoon nog nooit onderuit gegaan en wil persé weten hoe ik moet vallen, voordat ik mijn tempo verhoog.
Op donderdag 08 augustus 2002 22:22 schreef ikke_ook het volgende:Ik ben laatst nog gevallen, dat hoef van mij niet meer, gelukkig reed ik een heuvel op en ging ik niet zo hard, maar toch, twas nie fijn, tetanusprik, nieuwe kniebeschermers, en een week hevige spierpijn.
quote:TMF Chat Terrorism - Deeltje 2 - Ode aan Anthony!
Op donderdag 08 augustus 2002 22:21 schreef Barb het volgende:[..]
![]()
You go, girl
quote:ik was met de auto, dus zuipen is niet het goede woord. Ik zat inderdaad in de kroeg bij te kletsen met iedereen over zijn/haar/mijn/onze vakantie.
Op donderdag 08 augustus 2002 22:19 schreef Barb het volgende:
In deel 41 schreef MrW:
[..]"even" zegt ie dan. Hij zit gewoon te zuipen in de kroeg!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |