abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_348362
jolanda je bent een TOPWIJF
  dinsdag 19 september 2000 @ 06:33:26 #52
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_348619
quote:
Op 15 september 2000 01:06 schreef weathergirl het volgende:
het is de enige vrouw die ik heb kunnen ontwaren in de kluwen Veronicatypjes, die enigszins excentriek is.
Hear, hear!!
  woensdag 20 september 2000 @ 23:15:05 #53
4605 KingShakur
back.... really...
pi_351597
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  vrijdag 22 september 2000 @ 16:29:22 #54
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_355176
Jolanda is fokking tof in de discussie met ALI. Ze vliegt er fel in maar blijft ten allen tijde redelijk. Jolanda deugt.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_355312
quote:
Op 20 september 2000 23:15 schreef KingShakur het volgende:
Jolanda's lelijke tieten!

http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother_2000/streamshots/2000-09-19_goedemorgen.htm


Komt zeker door die piercings in d´r tepels....Als ze daar iedere avond door d´r kerel aan wordt opgehangen worden het vanzelf van die pannekoekies
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_355795
Jolanda vind ik juist tof, eigenlijk vanaf het begin.
Zij durft tenminste te zeggen wat zij vind.
En dat ook nog zonder te janken. Ook niet als ze word aangevallen door mister zangberg.
Dat is al heel wat meer dan andere figuren in BB huis.
pi_357283
Helaas, mijn favoriet is weggegaan. Jammer, ik vond het een leuk mens...

dat waren nog eens tijden...
pi_357518
Jolanda geweldig.......het gaat je verder goed...
pi_357541
Ja ze had echt niet weg mogen gaan!!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_358856
Inderdaad, een klassemeid! Inhoud, karakter, hart zeker op de goede plaats. Eeuwig zonde dat nu juist zij eruit is... Mijn hart huilt!
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_382539
Ik vind Jolanda eigenlijk nog best wel meevallen als ik achteraf mag concluderen! Ze is best aardig
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:40:20 #62
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383680
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zit Jolanda zometeen in "Heb ik dat" op RTL4.

Big Sister & Big Brother zeiden ze. Dat zou betekenen dat Leo er ook bij zit, of het zijn Esther en Beau

SORRY, HET ZIJN DUS ESTHER EN BEAU!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 07-10-2000 22:42]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 01:59:06 #64
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_386898
Jolanda heeft een column geschreven op de off. BB-site:

Column door Jolanda, dag 23

Heimwee

Daar waar je niet bent, is het geluk

In kroeg en huiskamer, op schoolplein en kantoor, wordt er druk geroddeld en gespeculeerd over Big Brother. Ik vat de thema’s even samen: ‘Waarom doet hij of zij aan Big Brother mee?’; ‘Op welke gronden zijn de bewoners geselecteerd?’; ‘Wat gebeurt er in het huis wat wij als kijker niet zien?’; Manipuleren de makers van het programma de gebeurtenissen?’; en ‘Hoe is het leven na Big Brother voor een ex-bewoner?’.

In deze column wil ik een poging doen om antwoord te geven op deze diepgravende vragen. Realiseer me tegelijkertijd dat mijn ontluisterende antwoorden de verkoopcijfers van bladen als Weekend geen goed zullen doen. Of juist wel?

Waarom heb ik me opgegeven voor Big Brother? Ik ben een impulsief mens. Ben gek op uitdagingen, niet bang om voor mijn mening uit te komen, en voel geen verlegenheid wanneer ik laat zien wie ik ben. Ik was benieuwd hoe ik het met mijn medebewoners zou kunnen vinden en wat we van ons verblijf in het Big Brother-huis zouden maken. Ik ken drie coupletten van het Wilhelmus uit mijn hoofd maar wil geen zangeres worden; hoef niet zo nodig in elk televisieprogramma te verschijnen na Big Brother; en ondanks dat ik van spannende kleding houd, heb ik geen behoefte om in Panorama te staan. Ik deed mee aan Big Brother, omdat ik zelf wilde meemaken hoe het zou zijn om tijdelijk in dat huis in Almere te wonen. Weet zeker dat veel mensen die gedachte ook wel eens hebben gehad, maar daarna duizend redenen hebben kunnen verzinnen om het niet te doen.

Hoe kom je in het Big Brother-huis? Je moet eerst een aanvraagformulier invullen. Je reageert niet op een personeelsadvertentie, dus krijg je geen functieomschrijving en weet je niet waarop je wordt geselecteerd. Dan volgt er, hopelijk, een gesprek met de producent en de redactie, en moet je daarna nog slagen voor een psychologische en medische test. Tenslotte moet je je onderwerpen aan een uitgebreid antecedentenonderzoek. Dat is alles. Nou ja, bijna alles. Je krijgt als slagroom op de taart ook nog even een gesprek met meneer de Mol ‘himself’. Kijk, dat noem ik nou betrokkenheid bij je eigen produkt.

Wat gebeurt er in het huis dat jullie niet zien? Neem een willekeurige dag in je leven. Stel je voor dat zesentwintig camera’s je continu 24 uur volgen, en nodig dan vijftien mensen uit om te bepalen wat er van al dat materiaal in een samenvatting van 20 minuten wordt uitgezonden. De kans is erg groot dat je je afvraagt: ‘waarom hebben ze zus-of-zo niet uitgezonden, er is toch veel meer gebeurd die dag?’ Natuurlijk gebeurt er meer in het Big Brother huis dan wat je in de dagelijkse televisie-uitzending terug ziet. Vandaar dat het bijna een sport wordt om via internet en Mr. Zap de ‘live streams’ te volgen. Je bent als eerste bij een uitslaande brand of ongeluk en hoopt meer te ontdekken dan wat er elke avond in de reguliere uitzending wordt getoond. Het leven bestaat grotendeels uit keuzes maken, en nomineren. Dat geldt ook voor de Big Brother redactie en haar bewoners. Ik heb, nadat ik de beelden heb teruggezien, geen enkele twijfel dat de redactie die selectie met zorg, en gevoel voor drama heeft gedaan.

Spelen de makers van Big Brother een gemeen spelletje met de bewoners? Als bewoner van het Big Brother huis weet je dat je je aan speciale regels moet onderwerpen: geen kontakt met de buitenwereld; back to basic; en je hebt zelf geen inspraak in wat er over jou wordt uitgezonden. Dat is het spel, dat zijn de regels. Dat maakt het spel spannend en hopelijk leuk om naar te kijken. Dat er soms van bepaalde regels wordt afgeweken om een nieuwe impuls aan de bewoners te geven, lijkt me nou juist het spannende aan het programma; voor makers en kijkers is het onvoorspelbaar. Is dat manipulatie? Ja. Nou en? Het leven na Big Brother is exact zoals ik het mij had voorgesteld. Eerst de columns van Nico Dijkshoorn lezen, dan als ‘bekende Nederlander’ mijn kinderen naar school brengen, en daarna de hond uit laten. Ondertussen broed ik weer op mijn volgende uitdaging. Leuk overigens dat plotseling Youp van ’t Hek op bezoek kwam, en mij ongevraagd deskundig advies gaf. Had ik hem niet gesproken, zijn column in NRC Handelsblad niet gelezen, dan zat ik nu als deelneemster in John’s nieuwe programma ‘Ja ik wil een miljonair’.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_387070
Vanavond life chat met Jolanda om 20 uur op www.big-brother.nl
Mooi blond is niet lelijk
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:12:33 #66
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_387258
quote:
Op 10 oktober 2000 10:27 schreef keesje het volgende:
Vanavond life chat met Jolanda om 20 uur op www.big-brother.nl
Helaas, ik kan er niet bij zijn, ik moet naar cursus

Doe haar de groeten van me!

dat waren nog eens tijden...
  woensdag 11 oktober 2000 @ 08:57:15 #67
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_389084
Nog een column van af Jolanda haar eigen website
http://www.eijkhof.nl/jolanda/

Masten* Buiten BB

Hoe hou je het uit 100 dagen zonder
sex?


Dat spreekt het laat-puberend TV en Internet publiek wel aan. Hun hopeloze
oude-jongens-krentenbrood dagvulling krijgt plotseling meer kleur, want ze
klampen zich vast aan dat ene moment van collectieve opwinding: Wat doen (en
laten) 12 mensen in een huis? "Wie Neukt Met Wie?; Kim is Rukvoer!; Lynchen
die Gore Turk!".

Veronica moest vanwege dit volksgericht voortijdig haar Internet forum sluiten.

Trieste comedy-wannabees op Internet sites als Fokzine en BB 2000 Watchers
tikken treurig proza en zien hun ‘postings’ anoniem gepubliceerd. Maar wat zijn
ze trots als hun oeverloze chat-geneuzel, doorspekt met Centrum Democraten
jargon, ineens in de Volkskrant verschijnt.

Eindelijk ‘erkenning’!

Zo verging het ook een groepje BB Internet Watchers die dankzij VIP kaarten
aanwezig waren tijdens de intrede van de nieuwe bewoners in het huis in Almere
op 13 september. Groot was hun opwinding toen zij zagen dat op een raam van
de officiele BB Internet redactie een A4-tje hing met de tekst: ‘Welkom Rocco en
Mastino, we weten dat jullie er zijn’. Heerlijk toch, we worden herkend!

Eenmaal thuis achter de PC werd wild ‘mastend’ in het forum aangekondigd dat
het redaktie-loze blad "Weekend" graag aanspraak wil maken op hun zinvolle
analyse van het gebeuren in Almere. "Ze volgen en publiceren wat wij schrijven.
We gaan primeurs weggeven!".

Op Internet is iedereen een hond, en is de grens tussen roddelpers en vrijblijvend
Internet geleuter kennelijk opgeheven.

De onnavolgbare BB Internet columnist Nico Dijkshoorn krijgt ook 'erkenning' bij
de gevestigde media Is hij koud te beluisteren bij Veronica FM radio, moet hij
snel daarna vaststellen dat plagiaat proleet 'jock' Jensen zichzelf onsterfelijk
maakt door op een tenen krommende manier ook leuk te zijn op televisie.

Terecht daarom Dijkhoorn’s conclusie: ‘Je kan beter dood zijn, het wordt nooit
wat met radio in Nederland.. Slechtste televisie van de afgelopen 600 jaar.’


*Masten is de bedekte term voor masturberen die door sommige bewoners van
het BB huis wordt gebezigd.


Ik kom wel, maar nooit klaar.

Jolanda.

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')