Maar dan woon ik in Rotterdam, terwijl ik me niet kan inschrijven, zoals eerder vermeld. Ik kan wel me thuis adres overal opgeven, maar dan mis ik die beurs, of zie ik dit nu verkeerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Brembo het volgende:
Heel simpel, je schrijft je in op het adres waar je woont en je moet hier minimaal de bankrekening ontvangen en post van de universiteit. Echter kan je bij veel instellingen instellen dat ze een postadres en woonadres bijhouden, zoals bij de DUO. De belastingdienst die achtervolgt je je gewoon, waar je je inschrijft.
Nee, heel simpel: Vestig je zelf, schrijf je in bij de gemeente, dit kan ook vaak nadat je gevestigd bent. Dan ga je naar de DUO, die controleert het en dan is het goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar dan woon ik in Rotterdam, terwijl ik me niet kan inschrijven, zoals eerder vermeld. Ik kan wel me thuis adres overal opgeven, maar dan mis ik die beurs, of zie ik dit nu verkeerd?
Maar dat kan bij de kamers die TS op het oog heeft dus niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Nee, heel simpel: Vestig je zelf, schrijf je in bij de gemeente, dit kan ook vaak nadat je gevestigd bent. Dan ga je naar de DUO, die controleert het en dan is het goed. In alle andere gevallen doe je iets verkeerd
.
Mensen waar je je niet kan inschrijven frauderen, ik zou gewoon een kamer zoeken waar je je wel kan inschrijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Grifte het volgende:
Maar dan woon ik in Rotterdam, terwijl ik me niet kan inschrijven, zoals eerder vermeld. Ik kan wel me thuis adres overal opgeven, maar dan mis ik die beurs, of zie ik dit nu verkeerd?
Is dat wel zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen waar je je niet kan inschrijven frauderen,
Niet per definitie, maar de kans dat het om sociale onderhuur gaat is wel heel erg groot.quote:
Noem eens een andere reden?quote:
Naja het lijkt me zo zwart-wit. Er zullen toch meer redenen achter kunnen zittenquote:
Ik sta open voor een andere reden, kom maar op. Tot nu toe heeft nog niemand een andere reden genoemd.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef dabadbass het volgende:
Naja het lijkt me zo zwart-wit. Er zullen toch meer redenen achter kunnen zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |