abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114259566
Gefeliciteerd Sanne en Elise! Hoera je bent een dreumes. Fijne dag toegewenst en veel succes in de toekomst.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114259567
Gefeliciteerd Sanne!

Hier ook alleen een slaapzak, Daan is ook een zwerver. Die het vanochtend om half 6 wel ochtend vond. Nu is hij wakker van zijn ochtenddut.
  maandag 16 juli 2012 @ 09:04:48 #228
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_114259700
Gefeliciteerd Sannne en Elise! 1 jaar! *O* En wat een mooi meisje is het!

NTS sterkte... :* . Ik wilde dat ik nog tips had, maar :N .

Hier slaapt Sander in een heel dun slaapzakje zodat hij niet weg kan schuiven (onderaan ingestopt) en dan wel onder de dekens.
pi_114259740
Dat instoppen van de slaapzak helpt hier al niet meer.. Linksom rollen, rechtsom rollen, rondje om je as en met je voeten tussen de spijlen door, zo hoort het :P
  maandag 16 juli 2012 @ 09:20:28 #230
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_114259930
Haha DF :). Grappig hoe verschillend dat dan per kind is. Jesper bleef altijd keurig liggen als de slaapzak ingestopt was. Ook toen hij al kon rollen/tijgeren/staan noem maar op.

Sander rolt nu nog (net) niet, dus ik ben benieuwd of hij ook zo'n keurig manneke blijft :P.
pi_114259966
Chris was ook zo'n rollebol. Nog steeds wel eigenlijk.
En ik ook schijnt, dus ze hebben het niet van een vreemde..
pi_114260412
Sannne gefeliciteerd met je mooie meid! *O* 1jaar!

S slaapt in een zomerslaapzak met een laken en een dun dekentje. Ze schopt het naar beneden :9 dus we stoppen dr regelmatig in. Ook schuift ze op 1 of andere manier omhoog, ook al ligt ze in de slaapzak & niet tegen onderkant ledikant aan.. :?

Gisteravond was S opeens erg gespannen (armpjes recht vooruit enz) en huilerig. Ze had net gebrabbeld en nieuwe geluidjes gemaakt, misschien erg inspannend? Geen idee. Als ze krampjes heeft doet ze anders (ander huiltje en anders strekken)
  maandag 16 juli 2012 @ 10:12:30 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114260830
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd Sanne!

Hier ook alleen een slaapzak, Daan is ook een zwerver. Die het vanochtend om half 6 wel ochtend vond. Nu is hij wakker van zijn ochtenddut.
Ook al half 6...ik had gehoopt dat half 7 het nieuwe uitslapen zou zijn, maar helaas. Vervolgens wel half 7 weer naar bed willen. Eruit om half 9, om vervolgens nu weer te slapen... Hoop dat ze om 11 zelf weer wakker wordt, want om half 12 naar de ha. Niet handig om nu het enigszins schema dat we hadden om te gooien :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_114260974
Lekker timing voor een ritmewissel inderdaad..
Hier was het half 6 wakker, 8 uur weer erin. Om 9.15 leek hij wakker te worden. Maar na even mopperen slaapt hij toch weer.. Nu zit hij wel weer in zijn oude ritme, voor zover er ritme is..
pi_114261059
Gefeliciteerd Sannne met Elise haad eerste jaar!!! *O* Leuke fotospam :)

Susie, zielig is dat he, als ze ontstoken oogjes hebben! Wij kregen een zalfje wat je in haar ogen moest druppelen.... niet leuk, en ook het prut weghalen was geen pretje ;( Ik was zooo blij toen dat weer over was!

Eva ligt ook in een slaapzakje, en die stop ik ook altijd in, maar ze blijft omrollen. Ik heb het idee dat ze soms 's nachts ook omrolt en daar dan wakker van wordt en daarom begint te huilen. Soms ligt ze snachts bij me te drinken (en is ze in slaap gevallen) en laat ze los en rolt ze op haar buik, dan gaat ze ook huilen.
Maarja, hoe voorkom ik dat ze 's nachts omrolt? Ik weet het niet. Heb al geprobeerd een rolletje van de zijkanten van haar dekens te maken maar ze krijgt het toch voor elkaar.
Soms gaat het wel goed en slaapt ze veel beter (en wij dus ook :P ) maar afgelopen nachten zijn we er 3 keer uit geweest, tussen elke keer zat maar een paar uurtjes slaap... dus dat breekt een beetje op. Maar ach, heb geen klagen verder want elke keer als ik haar weer terugleg gaat dat zonder moeite. Ze wordt wakker, drinkt wat bij me en gaat weer naar bed. Ze maakt er geen nachtfeestje van ofzo *klopt heel hard af, want fokwet*.
Tralalalaaa
pi_114261188
Dat is wel lastig tap...
Daan mopperde de eerste keren op zijn buik ook wel. Maar inmiddels slaapt hij ook op zijn buik prima. Hopelijk bij jullie ook snel..
pi_114261741
Susie, succes bij de ha, hoop dat jullie iets krijgen zodat het snel weggaat.

Tap en als je 2 rolletjes maakt, een op elke zijkant van d'r en ook nog een dun dekentje, lakentje over alles heen, wat je aan alle kanten (zijkanten en onderkant instopt). Misschien dat dat helpt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114261868
Ik ga het proberen! Vind het wel gezellig hoor, zo'n lief hummeltje naast me 's nachts, maar die gebroken nachten die elkaar opvolgen enzo he.... dat is best pittig!
Tralalalaaa
pi_114262001
Tap ik weet precies wat je bedoelt hoor. Gebroken nachten zijn niet leuk. Ik slaap ook slechter als L. met manlief en mij in bed ligt. Ik moet ook nog even wat bedenken. De laatste nachten komt L. Ondanks voeding rond 19/ 20 uur en dan weer 22/ 23 uur toch om 2 uur en om 5 uur. Voorheen was het meestal 3/ 4 uur en dan is de volgende voeding in de ochtend in plaats van de nacht (6-8) uur ergens geweest.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 16 juli 2012 @ 11:50:55 #240
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114263384
Take_a_Picture, ik herken het! Hopelijk is het maar een fase en slaapt ze snel weer goed!

Ik heb trouwens helemaal over onze vermaanddag heengekeken, ik meende stellig dat het morgen de 16e was :@ .
Dussss... Vandaag is Draakje 7 maanden *O* !
pi_114263480
Nts gefeliciteerd met draakje haar 7e maand uit de buik!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114263568
Vervelend tap! hoop dat je iets hebt aan de tip van tinu

*O* draakje 7mnd!
pi_114264056
Oeh, alweer 7 maanden Nts *O*

Hier ook een mijlpaal. Daan heeft eindelijk een heel potje appel/wortel (4maand+) opgegeten :P
  maandag 16 juli 2012 @ 13:36:56 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114267206
Niks gekregen voor d'r oogjes, gewoon met lauw water schoonmaken, moet vanzelf weer overgaan. Hij zal het wel weten, is net afgestudeerd, zo zag hij eruit... pff, wordt gek van die invallers op het praktijk, allemaal van die "balletjes of balleretjes". Waar is de oude huisarts gebleven, je weet wel, die gasten met van die grijze haren :P

Draakje 7 maanden *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_114269384
Susie, balen van dr oogjes!

tap, Hopelijk gaan de nachten snel beter!

Hier dachten we a;l een week dat Lisa ziek was buiten een verkoudheid huilde ze ook al een week veel meer wilde niks en at slecht of te weinig of teveel.. Vanmorgen de dokter gebeld krijg ik gewoon te horen dat ik een beginnersfoutje heb gemaakt. blijkt dus in een sprongetje te zitten ik wist niet dat ze daar dus echt last van kunnen hebben. Nu voor mezelf maar een weg vinden in het wel neit troosten van Lisa want word er soms helemaal gek van. Zit nu 2.5 week met een peuter en baby en vriendlief werkt fulltime dat is ineens wel erg wennen hoor voorlopig geen tweede haah!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 16 juli 2012 @ 15:48:23 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_114273063
Susie, oogontstekingen zijn vaak virussen en daar doe je nou eenmaal weinig aan. Dat heeft dus niets met het net afgestudeerd zijn te maken. Goed uitkijken met schoonmaken, want het is wel besmettelijk. Bovendien, de invallers op een huisartsenpraktijk zijn over het algemeen huisarts, dus nog een studie van 4 jaar nadat je basisarts geworden bent.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_114274439
Hallo :W

De hoogste tijd om me te melden!
Vandaag is de kleine alweer 8 weken en dat is gevierd met de eerste prikjes (krijsen!! :o :X )
Het gaat echt super, ze slaapt al vanaf het begin gelijk door, eet goed, groeit goed dus helemaal tevreden.

Alleen heel veel moeite gehad met bv en dat is niet goed genoeg op gang gekomen, dus dat is afgelopen helaas. Maar heb me er maar bij neergelegd dat ze tot 6 weken voornamelijk bv gehad heeft.
pi_114274715
:+ *O* Gefeliciteerd met de vermaanddag

Onze prinses vandaag ook precies 3 maandjes O+ *O*
  maandag 16 juli 2012 @ 16:26:36 #249
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114274765
Gefeliciteerd Tassiepassie!
pi_114274801
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef covie het volgende:
Hallo :W

De hoogste tijd om me te melden!
Vandaag is de kleine alweer 8 weken en dat is gevierd met de eerste prikjes (krijsen!! :o :X )
Het gaat echt super, ze slaapt al vanaf het begin gelijk door, eet goed, groeit goed dus helemaal tevreden.

Alleen heel veel moeite gehad met bv en dat is niet goed genoeg op gang gekomen, dus dat is afgelopen helaas. Maar heb me er maar bij neergelegd dat ze tot 6 weken voornamelijk bv gehad heeft.
Herkenbaar... ik wilde ook minimaal een half jaar bv gaan geven maar na 5 weken kwam er niks meer uit,ondanks dat ik 8x per dag/nacht aan die rotpomp hing -O-
Ik heb hier veel moeite mee gehad,maar me er uiteindelijk bij neergelegd toen ik zag dat ze het op fv ook gewoon goed doet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')