Gefeliciteerd Sannne met Elise haad eerste jaar!!!

Leuke fotospam

Susie, zielig is dat he, als ze ontstoken oogjes hebben! Wij kregen een zalfje wat je in haar ogen moest druppelen.... niet leuk, en ook het prut weghalen was geen pretje

Ik was zooo blij toen dat weer over was!
Eva ligt ook in een slaapzakje, en die stop ik ook altijd in, maar ze blijft omrollen. Ik heb het idee dat ze soms 's nachts ook omrolt en daar dan wakker van wordt en daarom begint te huilen. Soms ligt ze snachts bij me te drinken (en is ze in slaap gevallen) en laat ze los en rolt ze op haar buik, dan gaat ze ook huilen.
Maarja, hoe voorkom ik dat ze 's nachts omrolt? Ik weet het niet. Heb al geprobeerd een rolletje van de zijkanten van haar dekens te maken maar ze krijgt het toch voor elkaar.
Soms gaat het wel goed en slaapt ze veel beter (en wij dus ook

) maar afgelopen nachten zijn we er 3 keer uit geweest, tussen elke keer zat maar een paar uurtjes slaap... dus dat breekt een beetje op. Maar ach, heb geen klagen verder want elke keer als ik haar weer terugleg gaat dat zonder moeite. Ze wordt wakker, drinkt wat bij me en gaat weer naar bed. Ze maakt er geen nachtfeestje van ofzo *klopt heel hard af, want fokwet*.