abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_442597
je bent geweldig Gert
  zaterdag 4 november 2000 @ 22:23:53 #202
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_443066
Uitzending 04-11-00 : hebben we teveel gezegd ?

Toch leuk, als je denkwijze bevestigd wordt...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_443133
Sluitende theorie!
  zaterdag 4 november 2000 @ 23:27:26 #204
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443193
Wat een zielige persoonlijkheid. Wat probeert ze nu eigenlijk met dit allemaal te bereiken.
pi_443344
Ze heeft er vandaag de hele dag (echt ik overdrijf niet!) over lopen mokken. Wilde eerst niet mee doen aan het rollenspel.
Ze heeft de hele dag lopen zeiken of ze nu wel of toch niet naar een ander bed zou verkassen.
Ze stond ook echt voor lul toen ze dit tegen Ferdi zei die erg geirriteerd werd. Vooral tooen Hieke er bij kwam zitten was dat zo. Ferdi zei dat Dezeuree niet bij hem wilde slapen omdat hij altijd grapjes maakt. Hieke reageerde zo van "ach er zijn toch genoeg bedjes"en toen was er stilte...(iets waar ferdi niet tegen kan. wart zit die gozer altijd een herrie te maken als er een stilte dreigt te vallen ,ik heb mister zap)
Om een lang verhaal iets korter te maken. Ze heeft aan Robin gevraagd wat hij zou doen in haar plaats en Robin word ook wat geirriteerd en zegt daarop "niet zo moeilijk doen!"
Dezeuree interpreteert dit als het is goed als je ergens anders gaat slapen. en voor haar is het heel belangrijk wat Robin vind.
Dus ze is verkast!! Na heel wat gezeur en gemopper is madam aandacht willer naar een ander bedje.
Ik hoop en denk dat zij volgende keer heel wat meer punten gaat krijgen. De meeste bewoners vinden inderdaad dat ze erg zeikt.
  zondag 5 november 2000 @ 09:35:07 #206
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443797
Als ik het goed begrepen heb is Ferdi goed tegen haar te keer gegaan.

Eindelijk is iemand die niet alleen maar lief tegen haar doet. Het zou me erg verbazen als ze Ferdi de vogende ronde niet met 2 punten nomineert.

pi_443853
Nou dat weet ik niet zo zeker want ze wil toch wel erg graag in zijn smaak vallen Marky.
En daar zal ze wel weer moeite voor gaan doen? Ook omdat ze niet dom is. (nou ja???) en weet dat Georgie en ferdi erg met elkaar omgaan.
Wel denk (hoop) ik dat Ferdi op haar stemt. Hieke gaat haar nu 2 punten geven en zij dus Hieke ook 2 punten (niet aan ferdi).
Ze is enorm jaloers op Hieke dus vandaar.
Ik hoop dat Georgie ook op haar stemt. dat zijn er dan al minstens 4 punten.
Nu maar hopen dat er niet iemand nog vervelender gaat doen (robin?) dat ze die dan meer punten gaan geven
  zondag 5 november 2000 @ 11:49:06 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443883
quote:
Op 05 november 2000 11:27 schreef itsme het volgende:
Nou dat weet ik niet zo zeker want ze wil toch wel erg graag in zijn smaak vallen Marky.
En daar zal ze wel weer moeite voor gaan doen? Ook omdat ze niet dom is. (nou ja???) en weet dat Georgie en ferdi erg met elkaar omgaan.
Wel denk (hoop) ik dat Ferdi op haar stemt. Hieke gaat haar nu 2 punten geven en zij dus Hieke ook 2 punten (niet aan ferdi).
Ze is enorm jaloers op Hieke dus vandaar.

Ik hoop dat Georgie ook op haar stemt. dat zijn er dan al minstens 4 punten.
Nu maar hopen dat er niet iemand nog vervelender gaat doen (robin?) dat ze die dan meer punten gaan geven

Het zou kunnen. Maar ik denk dat Ferdi haar geen 2 punten geeft.
Ik weet het eigenlijk ook niet. Ferdi zal de steun die hij van Robin kreeg misschien ook wat meer gaan waarderen. Misschien dan toch twee punten voor Dees van Ferdi.

Het is nog twee weken weg we moeten afwachten wie er donderdag vertrekt. Alles wijst erop dat dat Annet zal zijn. Dan is haar stookster weg en op dit moment ook haar enige echte steun. Ze zal dan alles weer opnieuw moeten evalueren en kijken naar wie ze dan toe kruipt. Ik heb niet het idee dat ze bij Robin erg ver komt.

zondag 5 november 2000 @ 13:00:54 #209
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_444016
quote:
Op 05 november 2000 11:27 schreef itsme het volgende:
Maar Dees zit anders in elkaar. Kijk maar, toen Robin iets deed dat haar niet zinde (wilde niet met haar schuifelen), nomineerde ze die ook meteen. Terwijl ze n.m.m. juist erg graag in zijn smaak wilde vallen.
Nee, het is oppassen geblazen voor de heren, want één moment iets te weinig aandacht voor onze Dees en hoppa.......ze worden genadeloos genomineerd!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_444787
Ja daar heb je een punt Jane, ik denk ook dat als dat akkefietje met Ferdi 1 of 2 dagen over beter gezegd nachten eerder was gebeurd, Ferdi 2 punten zou hebben gekregen van Desiree. Maar in 2 weken kan er nog een hoop veranderen dus het ligt er maar net aan, aan wie ze zich op dat moment weer het meest ergert.

Ik in elk geval het meest aan haar.

pi_444926
Crisis!! Ik hield het vanavond niet met duesje zeg! Wat was ze vervelend...en matennaaister Annet er meelevend bij...YEK! Vond Ferdi goed met haar omgaan, houding van je ziet maar wat je doet! Punt is dat Deesje niet gewend is om verantwoordelijkheid te nemen voor haar eigen keuzes. Altijd rolt zij in 'speciale' situaties, waarin zij het slachtoffer is, of zich maakt. En ze liegt gewoon!!! Wat een koe, zeg...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_445029
Ik snap echt niet dat dezeure het voor elkaar krijgt dat ze nauwelijks genomineerd wordt door de andere bewoners....ergens is ze dus (emotioneel negatief) heel intelligent...
Ik krijg zo langszamerhand visioenen dat ik dat huis in stap en iedereen es ff goed op de hoogte ga brengen van haar gemanipuleer. Dan moet ze natuurlijk nog wel twee weken in het huis blijven om de klappen op te vangen!!!!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 5 november 2000 @ 21:04:35 #213
136 V.
Like tears in rain...
pi_445080
Vond het ook geweldig om te zien hoe die (verder een etter) Ferdi haar het zwijgen oplegde. Zo van:
F: 'Eigenlijk wil je zeggen dat je het niet trekt dat ik bij Hieke ga slapen'
D: Nee dasniwaa, dahwihkhelemaahniehzeggeuh
F: Wat wil je dan wel zeggen.
D: Dahwikhelemaahniezeggeuh
F: Wat wil je dan WEL zeggen?
D: ....

Voorts kan ik mij nog een akkefietje herinneren van pakweg een week of 5 geleden, waar ene Koos iets zei tegen ene Leo over oppassen dat ene Dezeuree niet verliefd op hem moest worden. Dezeuree helemaal over de zeik: waar Koos zich wel niet mee dacht te bemoeien.

En nu?

Weer een spelregel veranderd?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 5 november 2000 @ 21:17:11 #214
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_445102
quote:
Op 05 november 2000 21:04 schreef Verbal het volgende:
Vond het ook geweldig om te zien hoe die (verder een etter) Ferdi haar het zwijgen oplegde. Zo van:
F: 'Eigenlijk wil je zeggen dat je het niet trekt dat ik bij Hieke ga slapen'
D: Nee dasniwaa, dahwihkhelemaahniehzeggeuh
F: Wat wil je dan wel zeggen.
D: Dahwikhelemaahniezeggeuh
F: Wat wil je dan WEL zeggen?
D: ....

Voorts kan ik mij nog een akkefietje herinneren van pakweg een week of 5 geleden, waar ene Koos iets zei tegen ene Leo over oppassen dat ene Dezeuree niet verliefd op hem moest worden. Dezeuree helemaal over de zeik: waar Koos zich wel niet mee dacht te bemoeien.

En nu?

Weer een spelregel veranderd?

V

Pciesss

En misschien had Hieke ook nog wel gelijk dat ze iets voor Ferdi zou voelen. Zeker als je de beelden in de slaapkamer zag waarin Dezeuree Ferdi waarschuwde, ze hield zijn hand vast en wilde die ook niet meer los laten. Of is dat verlatingsangst. Want wat maakt ze toch voor een problemen die er dus helemaal niet zijn.

pi_445122
Ze is volgens mij niet verliefd op Fewdi maar ze kan het gewoon niet uitstaan dat Hieke álles heeft, een man, een kind én nog een leuk maatje in het huis....terwijl Dezeure niks heeft.
Ze gunt gewoon niemand zó veel leuks!!

onwaarschijnlijk sneu......

zondag 5 november 2000 @ 21:36:36 #216
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_445136
quote:
Op 05 november 2000 21:29 schreef fashionably_late het volgende:
Ze is volgens mij niet verliefd op Fewdi maar ze kan het gewoon niet uitstaan dat Hieke álles heeft, een man, een kind én nog een leuk maatje in het huis....terwijl Dezeure niks heeft.
Ze gunt gewoon niemand zó veel leuks!!

onwaarschijnlijk sneu......

Ik heb het idee dat ze helemaal niemand ook maar iets gunt.
  zondag 5 november 2000 @ 23:51:13 #217
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_445420
quote:
Op 05 november 2000 18:37 schreef Tante Bep het volgende:
Maar in 2 weken kan er nog een hoop veranderen dus het ligt er maar net aan, aan wie ze zich op dat moment weer het meest ergert.

Ik in elk geval het meest aan haar.

Inderdaad, leuk om te bekijken of in het kader van deze theorie de volgende keer kunnen voorspellen wie Dees gaat nomineren.

En ook met jouw laatste zin ben ik het volledig eens!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 6 november 2000 @ 15:02:48 #218
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_446741
Ze is ZO onzeker dat ze het niet kan hebben als de mannen in het BB huis hun aandacht richten op een andere vrouw dan zij.

Ze is erg sneu. Vooral die uitgroei.
Blondie-wannabee.

Dat soort vrouwen zorgen ervoor dat ik altijd hetero blijf.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_447755
Ik kan niet anders zeggen dat ik het met jullie allemaal eens ben en inderdaad je hebt daar een punt Jane? als je de Zeur geen aandacht genoeg geeft dan ...punten

Maar toch denk ik dat ze ondanks dat incidentje met Ferdi toch Hieke 2 punten had gegeven en ferdi 1. (jaloezie)
Ben blij dat Voo het uitzond maar ze lieten alleen NIET zien dat ze de HELE dag en volgende er over door bleef gaan. should i stay or should i go???

Maar ja dat de ware Dezeuree nu ook in het huis geopenbaart wordt daar wachtte ik al vanaf het begin op.
Robin ligt nu ook niet meer goed in de markt, waarom niet? omdat hij ook gek van haar word. Wat zou jij doen als je mij was Robin??? niet zo moeilijk doen GRRRR..

pi_453547
Dezeure

(....had ik gewoon ff zin in..!)

pi_455536
Altijd leuk... is Desiree hot or not...
Geef hier je oordeel:

http://www.amihotornot.com/r/?eid=BEGEO&key=XBAFA

ik geeft toe...gejat uit het Kim topic maar daardoor niet minder leuk...

Durft iemand dit ook voor Annet te doen..?

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  donderdag 9 november 2000 @ 17:50:27 #222
136 V.
Like tears in rain...
pi_455628
Djiezussss, ze scoort (ondanks mijn '1') gemiddeld een 8,5!!!

Maar goed... ze hebben haar natuurlijk niet horen praten

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 10 november 2000 @ 09:22:40 #223
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_457266
Dezeureezus...!
Nog steeds gemiddeld een 8...

Toch scoren die BB dames over het algemeen nog steeds niet slecht...

Misschien dat ik morgen de moed kan opbrengen om een fotootje van Annet te plaatsen...
(of misschien eerst maar Cindy )

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_457408
quote:
Op 09 november 2000 17:50 schreef Verbal het volgende:
Djiezussss, ze scoort (ondanks mijn '1') gemiddeld een 8,5!!!

Maar goed... ze hebben haar natuurlijk niet horen praten

V

Komt zeker dat ik blont ben, maar dat stemmen op die Voo site is maar vaag vind ik.
Ik geef Dezeuree dus geen punten zelfs geen 1!!
Maar hoe zit het nu daar? Kan je ze allemaal punten geven? en worden die dan ook geteld? of is t een keer stemmen?
pi_457491
Wat een hoop negativiteit over Desiree, zeg. Ja, ze is inderdaad onzeker, maar wat zou dat? Ze zeurt dan misschien, maar zij is wel de enige die inziet én zegt dat ze het van Hieke niet correct vindt dat die Ferdi op loopt te geilen terwijl ze iemand thuis heeft zitten.

En volgens mij is de jaloezie maar een onderdeeltje, vond ze het echt rot voor die vent thuis. Als je zelf thuis geen eten hebt, snap je het ook niet als anderen bergen eten weggooien omdat ze het niet meer op kunnen. Zo snapt Dees het niet, dat Hieke haar relatie op het spel zet.

En al zou ze dan graag leuk gevonden willen worden en bevestiging willen krijgen, dat is toch geen zonde? En daar is ze zeker niet de enige in.

Desiree was de enige vrouw die een beetje normaal reageerde op de beslissing van Ed het huis niet uit te gaan. Misschien is ze niet zo superintelligent, maar ze is wel sociaal bewogen.

En wat uitgroei ermee te maken heeft snap ik helemaal niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')