abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_426021
Desiree, mocht je deze topic (deze lange rij berichtjes achter elkaar) ooit lezen...niks van aantrekken meid! Ze bedoelen het allemaal goed.
Nou doei!

P.S. Wil je met me trouwen?

pi_426038
Een paar weken geleden stond Desirée in mijn voorkeurslijstje nog derde van onderen, nu staat ze derde van boven. Niet dat ik het nou zo'n geweldige meid vind en misschien is het alleen maar net iets te lang geleden dat ze irritant was, maar eh.. nee iets heel positiefs kan ik eigenlijk ook niet bedenken.

In ieder geval viel zij me de afgelopen dagen heel erg mee waar anderen me erg tegenvielen. En ze lacht leuk.

Beau: Tsja......ja......Jensen.
  zondag 29 oktober 2000 @ 16:33:20 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_426687
N.a.v. het gesloten topic waarin werd opgemerkt dat Desiree toch wel erg kleine borsten had, en ik opmerkte dat dat nog met een b.h. met gelvulling was, en vervolgens Blue Thunder vroeg of er ook een pic van was.

Ja die is er:

bron: Medi(A)ctua

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_427120
Gisteren (dus vandaag in de uitzending) zag je dat dezeuree er langzaam achter komt dat ze niet bepaald poopulair is. Moest er wel om lachen.
Jammer dat Voo niet uitzond wat Ferdi tegen haar zei toen ze vroeg wat hij van haar vond. Ja je bent een leuke meid maar je kan veel zeuren. Dees.ja ik weet het maar nu toch niet meer?? Terwijl ze weer a.h zeuren was over dat niemand haar riep!en nog een leuek. dat ze weinig zei maar als ze wat zegt dan zeikt ze zei Ferdi dus ook nog. maar dat ging allemaal redelijk vriendelijk.
  zondag 29 oktober 2000 @ 20:02:10 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_427139
quote:
Op 29 oktober 2000 19:56 schreef itsme het volgende:
Gisteren (dus vandaag in de uitzending) zag je dat dezeuree er langzaam achter komt dat ze niet bepaald poopulair is. Moest er wel om lachen.
Jammer dat Voo niet uitzond wat Ferdi tegen haar zei toen ze vroeg wat hij van haar vond. Ja je bent een leuke meid maar je kan veel zeuren. Dees.ja ik weet het maar nu toch niet meer?? Terwijl ze weer a.h zeuren was over dat niemand haar riep!en nog een leuek. dat ze weinig zei maar als ze wat zegt dan zeikt ze zei Ferdi dus ook nog. maar dat ging allemaal redelijk vriendelijk.
Sorry dat ik weer een complot theorie er op los wil laten maar ik denk dat voo haar er niet uit wil hebben. Ze hopen natuurlijk op sex tussen Robin en Dees.
  zaterdag 4 november 2000 @ 00:41:04 #181
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_441481
Complottheorieen zijn idioot. Maar even iets anders.

Desiree is ondoorgrondelijk. Haar nominaties zijn verrassend, maar goed gemotiveerd (maar waarom Annet toen niet de ware reden gezegd?).

Maar wat mij de laatste dagen nog het meest verbaasd is haar reactie op het hele gedoe rond Ferdi en Hieke.

Ze lijkt het slapen van Ferdi bij Hieke te beschouwen als verraad tegenover haar, omdat zij nu alleen in het tweepersoonsbed lag. Ze neemt dit Hieke kwalijk, want zij heeft vriend en kind.

Is ze jaloers? Voelt zij soms ook iets voor Ferdi?

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 04-11-2000 00:45]

pi_441497
quote:
Ze lijkt het slapen van Ferdi bij Hieke te beschouwen als verraad tegenover haar, omdat zij nu alleen in het tweepersoonsbed lag. Ze neemt dit Hieke kwalijk, want zij heeft vriend en kind. Is ze jaloers? Voelt zij soms ook iets voor Ferdi?
Ik denk zeker dat ze jaloers is, niet omdat ze iets voelt voor Ferdi, maar om de aandacht die nu naar een ander gaat en niet naar haar, Dees heeft immers heel veel aandacht nodig.

Nog iets wat me opviel in het roddelgesprek wat vanavond in de uitzending te zien was, maar ik weet niet of ik het wel goed begrepen heb, ze spraken op de gang over Hieke en Ferdi en op een gegeven moment zei Annet toen vergoelijkend; "tja, het is ook moeilijk natuurlijk", waarop Dees zei: "ja, maar wij hebben het moeilijker", wat Annet uiteraaaaard meteen bevestigde.

Ik begreep daaruit dat zij vonden dat zij het moeilijker hebben dan Hieke, maar dan snap ik niet waarom? Bedoelden ze daar soms iets anders mee?

zaterdag 4 november 2000 @ 10:08:06 #183
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441693
quote:
Op 04 november 2000 01:15 schreef Tante Bep het volgende:

Nog iets wat me opviel in het roddelgesprek wat vanavond in de uitzending te zien was, maar ik weet niet of ik het wel goed begrepen heb, ze spraken op de gang over Hieke en Ferdi en op een gegeven moment zei Annet toen vergoelijkend; "tja, het is ook moeilijk natuurlijk", waarop Dees zei: "ja, maar wij hebben het moeilijker", wat Annet uiteraaaaard meteen bevestigde.

Ik begreep daaruit dat zij vonden dat zij het moeilijker hebben dan Hieke, maar dan snap ik niet waarom? Bedoelden ze daar soms iets anders mee?

Ik denk het feit dat hun single zijn Tante Bep, en Hieke niet.
Ben het met je eens dat jaloezie/aandacht een grote rol speelt.

Eerlijk gezegd heb ik me tot dusver nog niet zo lopen irriteren aan iets dan deze scene.
Vooral Dees begint me aardig te kwellen.
Vind mezelf een behoorlijk nuchter persoon, maar zij...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_441787
Desiree stond tot het vertrek van Ed bij mij behoorlijk onderaan mijn lijstje. Maar ze komt tenminste wel open uit voor haar gevoelens en dat mag ik eigenlijk wel een beetje. Bij mij is ze in ieder geval gestegen op de ladder.

Offtopic: Nog even over de Friese Nuchterheid Harry en Hieke...Is Friese nuchterheid niet gewoon naief???

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zaterdag 4 november 2000 @ 11:59:06 #185
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441795
quote:
Op 04 november 2000 11:44 schreef Letterman het volgende:

Offtopic: Nog even over de Friese Nuchterheid Harry en Hieke...Is Friese nuchterheid niet gewoon naief???

Hieke is hier niet hoor...

Naief ? Nee, vind ik niet.
Denk wel dat dit zo over kan komen.
'Wij' blazen niet gelijk zo hoog van de toren...

Met het woord nuchter dat ik gebruikte in een eerdere quote over het gedrag van D. bedoelde ik, dat ik me niet snel druk maak over 'gedrag' in het algemeen.

pi_441796
quote:
Harry schreef: Ik denk het feit dat hun single zijn Tante Bep, en Hieke niet.
Dat maakte ik er dus ook uit op Harry, daarom schreef ik er meteen al bij "maar dan begrijp ik het niet".

Waarom zouden zij het moeilijker hebben in het huis? qua sex? dan iemand die thuis een partner heeft?

zaterdag 4 november 2000 @ 12:14:23 #187
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441815
quote:
Op 04 november 2000 11:59 schreef Tante Bep het volgende:

Waarom zouden zij het moeilijker hebben in het huis? qua sex? dan iemand die thuis een partner heeft?

Het gaat om de aandacht Tante Bep.

De aandacht die H. thuis meer heeft van een ander (kind en vriend) dan de singles D. en A.

pi_441823
Tinkerbell denk mee Harry en tante Bep:

Is het niet zo dat iemand als Desiree er altijd vanuit gaat dat zij het moeilijker heeft (sowieso) dan een ander? Bovendien is Dees niet iemand die graag alleen is en graag een partner zou willen. Met 'het moeilijker in het huis hebben': ik denk dus dat het niet met sex o.i.d. te maken heeft. Dees heeft hopen aandacht nodig. Ik denk dat ze het niet kan zetten dat Hieke, die per slot van rekening al iemand heeft, ook nog eens aandacht krijgt van een andere man.
Dat zal ze per definitie oneerlijk vinden. Iets van 'zij wel en ik niet'.

zaterdag 4 november 2000 @ 12:36:00 #189
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441845
Hoi Tinkerbell !

Dat was ook wat ik bedoelde.
Je vult me prima aan

pi_441848
Nou maak je het nog moeilijker want hier snap ik geen moer van Harry even kijken of we het nu wel over hetzelfde hebben hoor.

Het gesprek gaat over Hieke en Ferdi, roddel roddel, konkel konkel, dan zegt Annet na een opmerking over Hieke "maar ja, het is ook moeilijk" ik dacht dat ze met die opmerking het gedrag van Hieke een beetje trachtte te vergoeilijken. Desiree zegt dan "maar wij hebben het veel moeilijker", waar Annet meteen in meegaat en dat bevestigd.

Dat ze het moeilijker hebben, slaat toch op hun situatie in het huis t.o.v. die van Hieke. Wat heeft de aandacht die Hieke thuis krijgt daar dan mee te maken, die krijgt ze nu toch niet

pi_441871
quote:
Op 04 november 2000 12:37 schreef Tante Bep het volgende:
Dat ze het moeilijker hebben, slaat toch op hun situatie in het huis t.o.v. die van Hieke. Wat heeft de aandacht die Hieke thuis krijgt daar dan mee te maken, die krijgt ze nu toch niet
Dat zal voor Desiree geen enkel verschil maken, tante Bep. Iemand als Desiree ziet dat zo niet. Het enige wat ze ziet is dat Hieke aandacht krijgt van Ferdi (en voorheen al van Ed), waarvan Dees vind dat Hieke dat niet verdiend. In het echte leven is Hieke niet eenzaam, want partner en dochter.
Het leven van Dees heeft zich gewoon verplaatst naar Almere. Het feit dat ze nu voor de wereld 24/7 te kijk zit, heeft niets veranderd aan HAAR wereldbeeld.
In BB-huis of niet: Desiree heeft het ALTIJD moeilijker dan de rest van de mensheid! Dat Hieke nu niets aan vriend en kind heeft en ze het net zo alleen moet doen als de rest, maakt in Desirees ogen geen bal uit.
pi_441909
Iemand die meedenkt, dat is altijd goed om te horen Tinkerbell.

Dus even meegaand in je redenatie, Dees die heel veel aandacht vergt, vind dat Hieke al genoeg heeft aan het feit dat ze thuis een man heeft zitten en vind het oneerlijk t.o.v. zichzelf dat ze nu ook nog eens de specifieke aandacht van een man in het BB huis krijgt.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen als ik me probeer te verplaatsen in Desiree's denkwereldje, (en dat valt om de donder niet mee )snap dat zij dat dan als oneerlijk zal beschouwen maar nog niet waarom zij dan denkt dat het moeilijker voor haar is dan voor Hieke.

Maar waar je zeker gelijk in hebt is dat ze er altijd vanuit gaat dat zij het moeilijker heeft als een ander dus dan zal het daar wel mee te maken hebben.

Een beetje gesprekspartner zou dat normaal wellicht proberen te relativeren maar dat kunnen we van Annet natuurlijk niet verwachten. Die had het ook meteen een stuk moeilijker.

Schept toch een band, zij met z'n tweetjes moeilijker dan de rest, de tobbers.

zaterdag 4 november 2000 @ 13:16:04 #193
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441915
Dees is jaloers om de aandacht, die zij niet krijgt en Hieke wel.

Hieke, die in haar normale leven thuis mensen om zich heen heeft, en in het BB-huis ook gezellige kontakten heeft met Bianca en Fewdi.

Dees mist dit zeer !
Ondanks haar 'platonische' bedmaatje, vond ze de 'move' van Fewdi dan ook maar niets.
Zo zou Hieke alleen nog maar meer aandacht krijgen.

Ondertussen neem ik aan dat Dees wel heeft gemerkt dat Hieke haar niet zo aardig vindt, terwijl ze bij de anderen juist zo goed in de markt ligt.

Jaloezie...

pi_441986
Bedankt Harry en Tinkerbell, het is me nu een stuk duidelijker geworden.

Maar...kom ik meteen met een nieuwe uitspraak van Desiree die ik nog niet had gehoord of gelezen en die toch een ander licht werpt op de jaloerse reactie van Desiree toen Ferdi haar had verteld die nacht bij Hieke te gaan slapen.

Heb het stukje met de uitspraak er tussenuit geknipt want het is van oorsprong een vrij lang nieuwsbericht.

quote:
Van de BB site: 03-11-2000 || 04:15 uur

Ferdi verruilt Desiree voor Hieke

Desiree merkt dat ze hem niet zal kunnen ompraten deze avond. Vannacht slaapt hij bij Hieke. En bij die gedachte wordt Desiree woedend. "Je moet oppassen", waarschuwt ze. Ferdi: "Dat doe ik ook, wees maar niet bang. Denk je dat ik me laat meeslepen?" Daarmee slaat hij de spijker op de kop. Desiree: "Ik kan er wel iets bij raden, als je bij haar in bed ligt. Ik bedoel, ik lig ook bij jou in bed." Nu begint Ferdi een beetje te lachen. "Er zijn grenzen", herhaalt hij een paar keer. "Die overschrijd je al door bij haar in bed te gaan liggen", antwoordt zij vermanend. Ferdi: "Ja, dat weet ik, maar het is wel leuk."

en een stuk verder in het bericht

Ferdi: "Maar ik ben niet gek hoor." Tevergeefs probeert hij haar te overtuigen van zijn onschuld. Desiree: "Je gaat niet voor niets bij haar in bed liggen. Dan moet je mij niet wijs maken dat je je handen thuis houdt."

Ik heb het over deze uitspraak: Desiree: "Ik kan er wel iets bij raden, als je bij haar in bed ligt. Ik bedoel, ik lig ook bij jou in bed."

Dat en de opmerking daarna dat hij haar niet wijs kon maken dat hij dan z'n handen thuis zou houden doet toch sterk vermoeden dat Ferdi als hij bij Dees in bed ligt dan blijkbaar ook z'n handen niet thuis houdt.

Haar jaloezie zou in dat geval niet alleen zijn gebaseerd op de aandacht die ze moest missen maar ook omdat ze kennelijk toch closer is met Ferdi als dat we dachten.

Zin om nog even mee te denken?

zaterdag 4 november 2000 @ 14:21:36 #195
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_442009
Off topic : ik ben ff afwezig. Later o.k. ?
pi_442122
quote:
Op 04 november 2000 14:13 schreef Tante Bep het volgende:
Dat en de opmerking daarna dat hij haar niet wijs kon maken dat hij dan z'n handen thuis zou houden doet toch sterk vermoeden dat Ferdi als hij bij Dees in bed ligt dan blijkbaar ook z'n handen niet thuis houdt.

Haar jaloezie zou in dat geval niet alleen zijn gebaseerd op de aandacht die ze moest missen maar ook omdat ze kennelijk toch closer is met Ferdi als dat we dachten.

Zin om nog even mee te denken?

Hoogst interessant! Maar het principe blijft hetzelfde: jaloezie is de basis van Desirees uitspraken en Hieke verdient de aandacht die Ferdi geeft niet (according to Dees), want aandacht is wat Dees moet hebben en niemand anders.

Waar ik ook nog even aan moest denken is het volgende: Toen ik begon te lezen, dacht ik even (overigens meende ik dit ook al uit de streamverslagen op te maken) dat Dees onder het mom van bezorgdheid over Hieke (en haar relatie) deze uitspraak deed!
Dat zou echter al te invoelend voor Dees zijn, dus dat zal wel niet...

Tja, Dees' gedachtenwereld zullen wij wel nooit helemaal kunnen doorgronden, tante Bep.
Op zich is haar gedrag behoorlijk doorzichtig. Maar ik blijf me ergeren aan haar 'slachtoffer-gedrag', haar onvervulbare drang naar aandacht, haar kinderlijke reacties. Ik heb steeds de neiging om tegen dat beeldscherm te roepen: Grow up! (om de neiging om in het engels te praten van diverse bewoners maar te volgen)
Ik heb me een tijdje ernstige zorgen gemaakt over dit meidje, met name na haar uitspraken over hoe fijn ze het vond om in het huis te zitten met mensen om haar heen i.p.v. thuis alleen. Mijn zorgen hebben dus inmiddels weer plaats gemaakt voor ergernis. Ze zal nl. niet veranderen, weet ik nu.
Helaas zal ze niet uitgroeien tot een sterke dame met een onafhankelijke geest en een reeël zelfbeeld. Heb ik me bij neergelegd

Tja, en wat Ferdi uitspookt stiekem onder die dekens...

zaterdag 4 november 2000 @ 16:52:33 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_442375
Het zal dus meer jaloezie zijn op het leven wat Hieke heeft. Daar kon ze waarschijnlijk al niet tegen maar ze had altijd nog iets in het huis waar Hieke volgens Dees al de hele week mee bezig was. Zij had Ferdi nog altijd s'avonds in bed. En toen Hieke het voor elkaar kreeg om ook nog Ferdi van haar weg te nemen was het hek van de dam en kon Dees zichzelf weer 'in de haar zo dierbare' slachtofferrol plaatsen.
pi_442441
quote:
Op 04 november 2000 16:52 schreef marky het volgende:
Het zal dus meer jaloezie zijn op het leven wat Hieke heeft. Daar kon ze waarschijnlijk al niet tegen maar ze had altijd nog iets in het huis waar Hieke volgens Dees al de hele week mee bezig was. Zij had Ferdi nog altijd s'avonds in bed. En toen Hieke het voor elkaar kreeg om ook nog Ferdi van haar weg te nemen was het hek van de dam en kon Dees zichzelf weer 'in de haar zo dierbare' slachtofferrol plaatsen.
Precies wat ik bedoel inderdaad!

Uit de streamverslagen van vandaag:

In het gesprek van Desiree en Bianca zei Desiree: "Ik heb niks en moet ervoor vechten om me niet alleen te voelen en zij heeft alles en zet dat, voor mijn gevoel, op het spel".

I rest my case, geloof ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-11-2000 17:19]

Moderator zaterdag 4 november 2000 @ 17:37:13 #199
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_442477
OK, ik denk dat ik het nu ook begrijp, die in eerste instantie moeilijk te interpreteren opmerking. Beschrijf ik zo de gedachten die Dees er op na houdt goed volgens jullie?

Dees: "Hieke heeft al zoveel, namelijk een vriend die op haar wacht, en een dochtertje.

Het enige voordeel wat ik, eenzame Dees, ten opzichte van haar heb, is dat ik niet gebonden ben en dus gewoon bij Ferdi of iemand anders in bed kan gaan liggen als ik daar zin in heb.

Waarom moet Hieke (die sl..) nou weer ook van dat walletje mee-eten? Is dit niet het voorrecht van ons, singles? Moet zij dat nou echt ook zo nodig doen, als moeder??
Moet ze Ferdi's warmte en aandacht wegstelen, en haar superioriteit laten blijken?"

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_442588
Ja Gert,

Zo beschrijf je het naar mijn bescheiden mening precies goed!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')