abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 15:06:40 #126
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_382839
quote:
Op 06 oktober 2000 17:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Desiree, waar ben je in hemelsnaam mee bezig?
Rond welke tijd stond dit in de streams. Ik heb het namelijk niet gezien (of eroverheen gekeken)
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  Moderator zaterdag 7 oktober 2000 @ 15:20:35 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_382848
Desiree was gisteravond anders weer behoorlijk stemming aan het maken tegen Robin. Zodra D. in een klein groepje is, dus met 2 of 3 bewoners, begint ze te stoken tegen Robin. En alsmaar op dat verongelijkte toontje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_382937
Niques, en andere geinteresseerden, kijk 's op deze streamverslagen:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20129

vanaf posting 22:28

zaterdag 7 oktober 2000 @ 17:30:28 #129
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_382987
Geplaatst door Lurky - zaterdag 7 oktober 2000 16:39
--------------------------------------------------------------------------------
Niques, en andere geinteresseerden, kijk 's op deze streamverslagen:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20129

vanaf posting 22:28

Beste Lurky, thanx voor de link, maar dat stuk bedoelde ik niet. Ik heb nergens in de steamverslagen kunnen vinden dat ze na haar nominatie weer met Robin heeft geknuffeld, gezoent of iets in die trant.
Dat had ik namelijk begrepen uit onderstaande posts.

1)
Geplaatst door Fannetje - vrijdag 6 oktober 2000 17:57
--------------------------------------------------------------------------------
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Desiree, waar ben je in hemelsnaam mee bezig?

2)
Geplaatst door itsme - vrijdag 6 oktober 2000 21:43
Oke dat is nog te begrijpen. maar niet te begrijpen is dat ze de volgende dag dan weer met hem zit te knuffelen en zoenen enzo.
Dat kan er bij mij niet in.

Mijn vraag is dus: Wanneer heeft dees na de nominaties klef gedaan met Robin? Ik wil het graag nalezen.

pi_382998
Geplaatst door Qt - vrijdag 6 oktober 2000 02:55

En over naar Robin en Dees in de slaapkamer. Geluid is bagger. Ineens knalt ie erin met een verzoek aan de redaktie, hij wil graag gewekt worden met de BB tune. De klok slaat 6 keer.
Dees:'Dan loopt ie een uur achter'
Robin:'Dan draaien we 'm terug'

Geluid weg

Robin plaagt Dees dat hij iemand achter de spiegelramen ziet. Niet dus. Ze houden elkaars handje vast. Miranda slaapt al want ze reageert niet als Robin het vraagt.

Robin is blij dat ze geen last meer heeft van haar rug. Nu iets over snurken, niet goed te verstaan.. Dees schrok 1 keer wakker van haar eigen gesnurk

Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen. Dees vraagt of hij het boven voelt als ze zich omdraait. Ja, natuurlijk. O, zij voelt hem ook draaien.

Op de andere stream is te zien dat Georgie naar bed gaat maar er is geen geluid bij.

zaterdag 7 oktober 2000 @ 18:33:45 #131
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383056
[Knip]
Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen.
[Knip]

Is dit alles??? Sorry, maar dit vind ik dus niet klef. Als je hierop afgaat zijn er wel meerdere relaties in het BB-huis te vinden.
Naar mijn mening dus een beetje overtrokken.

Tijdens de nominatie heeft Desiree al aangegeven dat ze hem nomineert, omdat hij haar kan kwetsen en dat ook doet. M.a.w. ze heeft gevoelens voor Robin anders zou hij haar niet kunnen raken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze (nog) verliefd op hem is. Maar gevoelens zijn er zeker voor Robin.

Ik vind het trouwens helemaal geen mes in de rug (zoals Ali zei in de uitzending), maar eerder logisch. Als je het in het BB-huis lang vol wilt houden moet je zorgen dat er geen "negatieve" emoties kunnen optreden. Dit kan zijn in de vorm van ergenis (of hekel) aan iemand, maar ook in de vorm van kwetsen en teleurstelling. Je houdt het daar naar mijn mening het langste uit tussen mensen die je 100% kunt vertrouwen of mensen die je niet kunnen raken en dus geen emoties naar boven kunnen halen. Kijk maar naar vorig jaar; het incident tussen Ruud en Willem, waarbij Willem Ruud nomineert. Ruud had het meteen moeilijker doordat Willem door zijn actie emoties los maakte.

pi_384129
Even terug in de tijd met Desiree.
Desiree wil de tijd niet weten. Ze staat met Robin in de keuken. Robin roept door de kamer naar Koos: "Hoe laat is het?" Desiree: "ik wil het niet weten." Koos: "5 voor 10." Nu weet Desiree hoe laat het is. Ze zegt boos tegen Robin: "Ik wou het niet horen." Robin: "doe even normaal zeg, dan doe je je vingers maar in je oren". Desiree vlucht de tuin in en gaat (blijkbaar bevrijd van het besef van tijd, eindloos (EEN UUR volgens de streamverslagen) tegen Ferwdie zaniken over dit incident. "Dan moet ik even VIJF MINUTEN tegen iemand praten om mijn hart te luchten en dan is het over. Thuis doe ik dat tegen ons mam." Zodra ze daar mee klaar is gaat ze nog EVEN naar de badkamer om, over hetzelfde, opnieuw haar hart even te luchten bij Annet. Moraal van haar betoog: "Robin doet niet wat ik wil".

Snapt iemand iets van Dees' klokkenfobie? De eerst volgende die in huis komt moet een rapper zijn met een enorme wekker om z'n nek

zondag 8 oktober 2000 @ 16:45:08 #133
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_384486
LOL die laatste zin

Nee ik snapte er helemaal niets van vorig jaar wilden ze bijv. allemaal juist de tijd weten. Poehpoeh gejank lekker belangrijk Nou reageerde Robin ook wel erg fel maar hij had wel gelijk

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 9 oktober 2000 @ 11:58:54 #134
136 V.
Like tears in rain...
pi_385578
quote:
Op 07 oktober 2000 18:33 schreef Niques het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen mes in de rug (zoals Ali zei in de uitzending), maar eerder logisch. Als je het in het BB-huis lang vol wilt houden moet je zorgen dat er geen "negatieve" emoties kunnen optreden.
Dan moet Desiree er dus als eerste uit, want die voelt in alles negativiteit.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 09-10-2000 12:03]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_385773
En nou heeft ze nog migraine ook...
pi_385817
Ja, maar doet haar linker- of haar rechter hersencel nou zeer
pi_385888
lol
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:20:49 #138
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_385897
Gister is me trouwens opgevallen dat Desiree het Robin al wel eerder gemeld had, dus tochwel een beetje flauw van Robin al had ie nog steeds gelijk dat ze zich aanstelde
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_393135
Wat niet in topic Uitzending van 12-10-2000 22:40 voorkomt. Het zegt ook meer over Desiree dan over die uitzending.

Interview met in het ouderlijk huis van Desiree. Veel massief eiken en roze lederen bankstel, blonde bouvier. Ons Mams bladerde blij door het familiealbum. D als blote baby, D als peuter, D met broertje, D als kleuter, D als kind en praatte honderd-uit. Ons Paps zat er instemmend naast en leek niet veel te zeggen te hebben behalve: “Ja” en “ja”. Ons Mams vertelde veel over Desiree. (*als iemand dit op video heeft: corrigeer me als mijn verslaggeving hierin te minimaal is of fout*) Desi is 4 weken (bijna 1 maand) te vroeg geboren. Ze is de oudste thuis. “Dat was een modelkind. Die liep nooit over het streepje.” “Desiree trekt meer naar mannen.” “Mannen denken altijd dat ze hulpbehoevend is. Ze maakt daar gebruik van. Het is een harde hoor.” Dat ze naast Ferdi ligt: “is toch normaal, ze heeft koude voetjes.” Ons Paps heeft toch nog een one-liner voor ons: “ze is geen kind meer ze is al 28”.

vrijdag 13 oktober 2000 @ 20:04:01 #140
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_393246
En Mams wist ook nog te vertellen dat Dees op tv precies hetzelfde was als thuis.
Tja....'t zal je kind maar wezen....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_393407
Hi Jane
Quote:
----------------------------------------
Topic: Mijn haat jegens Ed is een vleesgeworden Demon.
MiRRoRMaN - vrijdag 13 oktober 2000 20:06
Koos, Robin en Desiree zitten in de tuin. Desiree moet iets kwijt over Ed. Toen Ed vanochtend een douche nam, stond Desiree in de badkamer. Ze vertelt dat hij opeens in zijn blootje de douche uitkwam omdat hij een zeepje nodig had....
----------------------------------------

Elke dag pret met Desiree.
Gisteren het probleem rond het papmuntje.
Daarna de wreede bungymannen die haar ‘ineens’ omhoog zwiepten. Vandaag het tranendal van het vertek van Miranda? Nee: de paar seconden zicht op het hondje.
En dan nu: help een blote vent!
Desirees aangifte van De Potloodventer staat voluit in ‘Vleesgeworden’

Ik zit hier echt met biggelende tranen en buikpijn van het lachen. Die Dees’ dat is me een dondersteen. Nee die loopt echt nooit op het streepje, what the f***k dat ook moge betekenen. Daar loopt gewoon een streepje door, is de uitdrukking dacht ik.
Desiree ROELT inmiddels bij mij!

zaterdag 14 oktober 2000 @ 16:05:31 #142
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394360
Tja Desiree weet niet echt goed met mensen om te gaan. Ze is echt 't type dat alleen maar op dominante mannen valt & daarmee gaat ze iedere x weer op haar (mooie) bekkie (Robin). Daardoor reageert ze ook zo vaak gefrustreerd & 't gaat haar ook om de aandacht. Ik hoop voor haar, dat ze 'n x op 'n normale man valt, waardoor ze 'n gezonde kijk op mensen krijgt. Ondanks alles lijkt ze me toch 'n leuke meid. Ze is in ieder geval 1 vd. weinige bewoners die haar ware aard laat zien. Dat bleek bijvoorbeeld uit 't tranendal, bij 't vertrek van Miranda. Het ging haar niet om Miranda, maar om 't hondje
BURP!!! Sprak ze teder...
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:39:22 #143
3542 Gia
User under construction
pi_395134
Desiree houdt dus duidelijk niet van hondjes.
De dreiging dat er een hond in huis zou komen, deed haar meteen besluiten om dan maar op te stappen.
Ben zeer benieuwd hoe ze op de geit zal reageren....

Ze wordt trouwens ook erg voorspelbaar.

De bungee-jump... Ik wist meteen dat ze daarover zou gaan zeuren.

Naakte Mr.Ed... Hoe vaak zal ze nog vertellen dat ze zo geschrokken was?

Vreselijk mens, weg ermee!
(maar eerst Ed eruit)

Moderator zondag 15 oktober 2000 @ 13:14:52 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_395480
Blij dat Dezeuree was met het 'zeepjes-incident'!! Je zag haar opgetogen de kamer inrennen: ik heb weer wat te zeuren!!!! Wetend dat het sappig genoeg was om van iedereen die ze erover aan zou spreken de volle aandacht te krijgen

Wel een beetje aandikken natuurlijk, hè, NSB-Dezeuree!! Dat Ed bij het uitkleden eerst nog vroeg of er een truukje voor was, en pas toen D. nee zei, de broek van z'n reet trok, dat vertellen we er niet bij natuurlijk.

En dat-ie half gedraaid om dat zeepje vroeg, en dus niet met z'n toekeloeris frontaal op Dezeuree gericht, dat zeggen we ook niet
natuurlijk. Dat zijn ontlastende details, die het ineens helemaal niet zo'n rare actie meer maken van Ed. Vrij normaal zelfs. Maar da's de bedoeling niet: de toch al kwetsbare nieuwkomer zwart maken, met die verongelukte brabantse zeikbek van je, da's pas leuk.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_396149
quote:
Op 15 oktober 2000 13:14 schreef Gert het volgende:
Blij dat Dezeuree was met het 'zeepjes-incident'!! Je zag haar opgetogen de kamer inrennen: ik heb weer wat te zeuren!!!! Wetend dat het sappig genoeg was om van iedereen die ze erover aan zou spreken de volle aandacht te krijgen
Precies ja. Ik heb dat hele zeepjesincident nog es bekeken (hoe hou je mensen van de straat) en kan ook alleen maar tot de conclusie komen dat Dees een onschuldige gebeurtenis tot onredelijke en belachelijke proporties opblaast om louter aandacht te krijgen! Maar zijn we dat zo langzamerhand al niet gewend??
quote:
Wel een beetje aandikken natuurlijk, hè, NSB-Dezeuree!! Dat Ed bij het uitkleden eerst nog vroeg of er een truukje voor was, en pas toen D. nee zei, de broek van z'n reet trok, dat vertellen we er niet bij natuurlijk.
Sterker nog, ze zei:"Nee er zijn echt geen truukjes voor!"
quote:
En dat-ie half gedraaid om dat zeepje vroeg, en dus niet met z'n toekeloeris frontaal op Dezeuree gericht, dat zeggen we ook niet natuurlijk. Dat zijn ontlastende details, die het ineens helemaal niet zo'n rare actie meer maken van Ed. Vrij normaal zelfs..

Nou Gert dat heb je dus goed gezien! Het meest irritante is dat Desiree inderdaad de waarheid flink zat te verdraaien door in de tuin tegen Koos en Robin te zeggen:"Hij kwam bewust naar me toelopen"!!!! Nou, plaatje zegt genoeg Hij reikte dus alleen maar.

Hoe dan ook in het gesprek in de tuin met Koos en Robin werd er nog een flinke schep misplaatste verontwaardiging bovenop gegooid:
"Dat hoort niet"
"Het is raar"
"Shockerend"
"Gelijk de eerste dag in je blote reet!"
"Hoort zich aan te passen"

Kortom, hoe maak ik van iets onbenulligs een grote rel zodat ik aandacht krijg! Dees kon inderdaad wel 's een probleem hebben zoals eerder geopperd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 20:36]

zondag 15 oktober 2000 @ 20:32:48 #146
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_396374
Is er op dit forum misschien een aannemer die Desiree even in de beton kan storten?

Is er op dit forum een visser die het bewuste blok beton kan meenemen buitebgaats en dit blok beton kan dumpen?

Zoja: Aub even kontakt opnemen met het BB huis.
Zonee: ttsssjjeesseeessss da´s baluh

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_396376
What's on Dees mind ?

Moderator zondag 15 oktober 2000 @ 21:05:01 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_396395
Duidelijker kan het niet, Brock! Je plaatje levert het overduidelijke bewijs dat Desiree een laag-bij-de-grondse stookster is.
  zondag 15 oktober 2000 @ 22:16:29 #149
904 L-X
The Lover X
pi_396496
Desiree is idd een klein, venijnig stokertje... jech, eng kind vind ik het maar...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_396762
Bijkomend voordeel voor Dees in dit zeepjes-incident (wat zijn die incidenten toch leuk..)is dat de aandacht weer eens op haar sexualiteit wordt gericht. Ed vroeg dat zeepje natuurlijk alleen maar om haar te verleiden, dat snap je . Dit kwam haar stukken beter uit dan bijvoorbeeld een voor de ski-piste geklede Ed die haar onbeschofd commandeerde het zeepje te overhandigen.

Dees moet het hebben van de beschermbehoeften van haar huisgenoten. Samen met Edje heeft ze die behoefte weer proffesioneel aangewakkerd.

Beau: Tsja......ja......Jensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')