quote:Rond welke tijd stond dit in de streams. Ik heb het namelijk niet gezien (of eroverheen gekeken)
Op 06 oktober 2000 17:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Desiree, waar ben je in hemelsnaam mee bezig?
http://www.fokforum.nl/showtopic/20129
vanaf posting 22:28
http://www.fokforum.nl/showtopic/20129
vanaf posting 22:28
Beste Lurky, thanx voor de link, maar dat stuk bedoelde ik niet. Ik heb nergens in de steamverslagen kunnen vinden dat ze na haar nominatie weer met Robin heeft geknuffeld, gezoent of iets in die trant.
Dat had ik namelijk begrepen uit onderstaande posts.
1)
Geplaatst door Fannetje - vrijdag 6 oktober 2000 17:57
--------------------------------------------------------------------------------
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Desiree, waar ben je in hemelsnaam mee bezig?
2)
Geplaatst door itsme - vrijdag 6 oktober 2000 21:43
--------------------------------------------------------------------------------
Oke dat is nog te begrijpen. maar niet te begrijpen is dat ze de volgende dag dan weer met hem zit te knuffelen en zoenen enzo.
Dat kan er bij mij niet in.
Mijn vraag is dus: Wanneer heeft dees na de nominaties klef gedaan met Robin? Ik wil het graag nalezen.
En over naar Robin en Dees in de slaapkamer. Geluid is bagger. Ineens knalt ie erin met een verzoek aan de redaktie, hij wil graag gewekt worden met de BB tune. De klok slaat 6 keer.
Dees:'Dan loopt ie een uur achter'
Robin:'Dan draaien we 'm terug'
Geluid weg
Robin plaagt Dees dat hij iemand achter de spiegelramen ziet. Niet dus. Ze houden elkaars handje vast. Miranda slaapt al want ze reageert niet als Robin het vraagt.
Robin is blij dat ze geen last meer heeft van haar rug. Nu iets over snurken, niet goed te verstaan.. Dees schrok 1 keer wakker van haar eigen gesnurk
Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen. Dees vraagt of hij het boven voelt als ze zich omdraait. Ja, natuurlijk. O, zij voelt hem ook draaien.
Op de andere stream is te zien dat Georgie naar bed gaat maar er is geen geluid bij.
Is dit alles??? Sorry, maar dit vind ik dus niet klef. Als je hierop afgaat zijn er wel meerdere relaties in het BB-huis te vinden.
Naar mijn mening dus een beetje overtrokken.
Tijdens de nominatie heeft Desiree al aangegeven dat ze hem nomineert, omdat hij haar kan kwetsen en dat ook doet. M.a.w. ze heeft gevoelens voor Robin anders zou hij haar niet kunnen raken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze (nog
) verliefd op hem is. Maar gevoelens zijn er zeker voor Robin.
Ik vind het trouwens helemaal geen mes in de rug (zoals Ali zei in de uitzending), maar eerder logisch. Als je het in het BB-huis lang vol wilt houden moet je zorgen dat er geen "negatieve" emoties kunnen optreden. Dit kan zijn in de vorm van ergenis (of hekel) aan iemand, maar ook in de vorm van kwetsen en teleurstelling. Je houdt het daar naar mijn mening het langste uit tussen mensen die je 100% kunt vertrouwen of mensen die je niet kunnen raken en dus geen emoties naar boven kunnen halen. Kijk maar naar vorig jaar; het incident tussen Ruud en Willem, waarbij Willem Ruud nomineert. Ruud had het meteen moeilijker doordat Willem door zijn actie emoties los maakte.
Snapt iemand iets van Dees' klokkenfobie? De eerst volgende die in huis komt moet een rapper zijn met een enorme wekker om z'n nek
Nee ik snapte er helemaal niets van vorig jaar wilden ze bijv. allemaal juist de tijd weten. Poehpoeh gejank lekker belangrijk
Nou reageerde Robin ook wel erg fel maar hij had wel gelijk
quote:Dan moet Desiree er dus als eerste uit, want die voelt in alles negativiteit.
Op 07 oktober 2000 18:33 schreef Niques het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen mes in de rug (zoals Ali zei in de uitzending), maar eerder logisch. Als je het in het BB-huis lang vol wilt houden moet je zorgen dat er geen "negatieve" emoties kunnen optreden.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 09-10-2000 12:03]
Interview met in het ouderlijk huis van Desiree. Veel massief eiken en roze lederen bankstel, blonde bouvier. Ons Mams bladerde blij door het familiealbum. D als blote baby, D als peuter, D met broertje, D als kleuter, D als kind en praatte honderd-uit. Ons Paps zat er instemmend naast en leek niet veel te zeggen te hebben behalve: “Ja” en “ja”. Ons Mams vertelde veel over Desiree. (*als iemand dit op video heeft: corrigeer me als mijn verslaggeving hierin te minimaal is of fout*) Desi is 4 weken (bijna 1 maand) te vroeg geboren. Ze is de oudste thuis. “Dat was een modelkind. Die liep nooit over het streepje.” “Desiree trekt meer naar mannen.” “Mannen denken altijd dat ze hulpbehoevend is. Ze maakt daar gebruik van. Het is een harde hoor.” Dat ze naast Ferdi ligt: “is toch normaal, ze heeft koude voetjes.” Ons Paps heeft toch nog een one-liner voor ons: “ze is geen kind meer ze is al 28”.
Elke dag pret met Desiree.
Gisteren het probleem rond het papmuntje.
Daarna de wreede bungymannen die haar ‘ineens’ omhoog zwiepten. Vandaag het tranendal van het vertek van Miranda? Nee: de paar seconden zicht op het hondje.
En dan nu: help een blote vent!
Desirees aangifte van De Potloodventer staat voluit in ‘Vleesgeworden’
Ik zit hier echt met biggelende tranen en buikpijn van het lachen. Die Dees’ dat is me een dondersteen. Nee die loopt echt nooit op het streepje, what the f***k dat ook moge betekenen. Daar loopt gewoon een streepje door, is de uitdrukking dacht ik.
Desiree ROELT inmiddels bij mij!
Ze wordt trouwens ook erg voorspelbaar.
De bungee-jump... Ik wist meteen dat ze daarover zou gaan zeuren.
Naakte Mr.Ed... Hoe vaak zal ze nog vertellen dat ze zo geschrokken was?
Vreselijk mens, weg ermee!
(maar eerst Ed eruit)
Wel een beetje aandikken natuurlijk, hè, NSB-Dezeuree!! Dat Ed bij het uitkleden eerst nog vroeg of er een truukje voor was, en pas toen D. nee zei, de broek van z'n reet trok, dat vertellen we er niet bij natuurlijk.
En dat-ie half gedraaid om dat zeepje vroeg, en dus niet met z'n toekeloeris frontaal op Dezeuree gericht, dat zeggen we ook niet
natuurlijk. Dat zijn ontlastende details, die het ineens helemaal niet zo'n rare actie meer maken van Ed. Vrij normaal zelfs. Maar da's de bedoeling niet: de toch al kwetsbare nieuwkomer zwart maken, met die verongelukte brabantse zeikbek van je, da's pas leuk.
quote:Precies ja. Ik heb dat hele zeepjesincident nog es bekeken (hoe hou je mensen van de straat
Op 15 oktober 2000 13:14 schreef Gert het volgende:
Blij dat Dezeuree was met het 'zeepjes-incident'!! Je zag haar opgetogen de kamer inrennen: ik heb weer wat te zeuren!!!! Wetend dat het sappig genoeg was om van iedereen die ze erover aan zou spreken de volle aandacht te krijgen
quote:Sterker nog, ze zei:"Nee er zijn echt geen truukjes voor!"
Wel een beetje aandikken natuurlijk, hè, NSB-Dezeuree!! Dat Ed bij het uitkleden eerst nog vroeg of er een truukje voor was, en pas toen D. nee zei, de broek van z'n reet trok, dat vertellen we er niet bij natuurlijk.
quote:
En dat-ie half gedraaid om dat zeepje vroeg, en dus niet met z'n toekeloeris frontaal op Dezeuree gericht, dat zeggen we ook niet natuurlijk. Dat zijn ontlastende details, die het ineens helemaal niet zo'n rare actie meer maken van Ed. Vrij normaal zelfs..
Hoe dan ook in het gesprek in de tuin met Koos en Robin werd er nog een flinke schep misplaatste verontwaardiging bovenop gegooid:
"Dat hoort niet"
"Het is raar"
"Shockerend
"
"Gelijk de eerste dag in je blote reet!"
"Hoort zich aan te passen"![]()
Kortom, hoe maak ik van iets onbenulligs een grote rel
zodat ik aandacht krijg! Dees kon inderdaad wel 's een probleem hebben zoals eerder geopperd is.
[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 20:36]
Is er op dit forum een visser die het bewuste blok beton kan meenemen buitebgaats en dit blok beton kan dumpen?
Zoja: Aub even kontakt opnemen met het BB huis.
Zonee: ttsssjjeesseeessss![]()
da´s baluh
Dees moet het hebben van de beschermbehoeften van haar huisgenoten. Samen met Edje heeft ze die behoefte weer proffesioneel aangewakkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |