05/10/00
Desiree en Robin in de clinch
Desiree heeft niet goed geslapen. En dat komt mede door Robin. Chagrijnig komt zij uit bed. Direct als zij Robin tegenkomt in de badkamer doet zij haar beklag. Ze wil weten waarom Robin 's nachts boos op haar werd.
Robin wil weten wat Desiree bedoelt. "Jij riep midden in de nacht opeens: als je nu je kop niet houdt, kom ik er aan", vertelt zij. "Ik heb er een uur van wakker gelegen, ik kon er niet meer van slapen. Daarna kwam je superpissed je bed uit." Robin weet van niets. Hij kan zich niet eens voorstellen dat hij zoiets zou zeggen. Desiree is vastberaden.
De twee staan in de badkamer met Miranda, Annet en Hieke. Ze staan ongelovig te luisteren. "Nu komt je ware aard naar boven", oppert Annet grappig. Desiree: "Ik heb een uur doodstil in bed gelegen. Daarna moest Robin plassen en sprong hij heel luidruchtig van boven naar beneden." Robin blijft ontkennen: "Ik heb zoiets helemaal niet gezegd, man." Hij wordt al wat geïrriteerder. Ook Desiree vindt het niet grappig meer: "Dus ik ben nog gek ook. Zoiets kan ik toch niet verzinnen." Robin weer: "Jij gaat het hier echt niet redden met mij, Desiree." En daarna: "Het kan wel zijn dat ik dat gezegd heb, maar dan moeten de anderen het ook gehoord hebben." Robin wendt zich tot Ferdi die staat te douchen. "Ik weet van niets", roept hij vanuit de douchecabine. "Het enige dat ik weet, is dat jij als een debiel uit bed sprong." Hieke probeert ondertussen de spanning te breken. "Leuk hè, met z'n allen in dit inrichtinkje."
Hierna vertrek Desiree met Annet naar de woonkamer. Daar moet ze haar frustratie nogmaals kwijt. "Ik lieg er echt niet om." Annet vindt het allang best en wijdt er niet teveel aandacht aan. Desiree daarop in zichzelf: "Tsjonge jonge, wat moet ik hier vaak tot tien tellen."
------------------------------------
_
Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen
[Dit bericht is gewijzigd door Coolnifty op 06-10-2000 09:25]
En wat zeuren we nou eigenlijk. We willen toch 'ergernis-TV'. Allemaal zitten we constant te zeuren dat de leukste bewoners (lees mensen die garant staan voor interessante TV) eruit gegooid worden. Ik denk dat Dees nog wel kan zorgen voor wat Hysterische jaloezie etc. En lekker stoken.
Maar geloof mij, ze wint eeeecht niet! Ze wordt nog wel genomineerd.
quote:Ach gut, lieve schat, ben je een beetje boos vanwege dit?
Op 06 oktober 2000 08:38 schreef Coolnifty het volgende:
Verbal mooi geformuleerd? Jane?
Dat stukje is typisch een stukje van "kijk mij eens een goed stukje schrijven".
Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen
V
-Lurky: Eerst de hele tijd die macho Robin opvrijen.
Nonsens. Robin begon met z'n duik haar bed in. Het zou me niks verbazen als Desiré nu en dan flink spijt heeft dat ze hem toen z'n gang heeft laten gaan.
-Die nominatie 'omdat hij mij kan kwetsen'.
'en dat ook doet' zei ze er achteraan. Vond ik een erg heldere formulering. Zonder twijfel beïnvloedt door de gebeurtenissen van de voorgaande nacht maar wat verwacht je van een gevoelsmens (zoiets als Ali die ineens Hieke nomineert).
-vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen, een vroeg verzuurd wijf.
Jee, waar komt dat venijn vandaan Lurky? Heeft ze je ergens geraakt? Ik vind haar mooi (al zou ik graag zien dat ze wat minder troep op haar gezicht smeert), vooral als ze ontspannen is (tijdens de klassieke muziek sessie, op de bank met Robin toen ze vertelde dat ze geen vriendinnen had (dat bracht ze heel naturel vond ik, zonder zielig te doen of schaamte te tonen)).
-Verbal (over de nominatie van Robin): maar wat madam hier flikt is van het allooi waar de gemiddelde beroeps-Farizeeer nog een puntje aan kan zuigen.
Waarom mag Desiré Robin niet nomineren? Omdat hij haar een paar keer besprongen heeft? Hij negeert haar als er meer mensen bij zijn.
Als ik zo de streams volg is Desiré gewoon een vrolijke meid die het met iedereen goed kan vinden en het naar haar zin heeft. Ok, ze zeurt nu en dan wat over dingen die haar dwars zitten, maar dat is haar manier om daar overheen te komen (lijkt me voor jezelf minstens zo gezond als de 'lekker belangrijk' 'that's life' methodes).
Snuis, advocaat van Desiré tot haar schuld bewezen is. Wacht met angst en beven het moment af dat er een Desiré roelt topic verschijnt (dan ben je echt verloren).
quote:Hoe oud ben JIJ? duidelijk niet erg coole nifty .. jaloers?
Dat stukje is typisch een stukje van "kijk mij eens een goed stukje schrijven".Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 21:29]
quote:ja, ik denk van wel.
Op 06 oktober 2000 14:21 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Desiré. Naïef?
quote:Ze mag van mij best Robin nomineren, maar dat maakt haar niet meteen aardig... Zoals ik al schreef heb ik voor geen van de BBewoners ook maar enige sympathie (en dus ook niet voor Robin). Waar ik GROTE bezwaren tegen heb, is het schijnheiligheidsgehalte dat D. aan de dag legt. Zelf ZO'N waffel over wat die doet en wat die doet, en wat flikt die nou en mieperdemiep en mutserdemuts. Maar dan zelf met je schijnheilige schapenogen in de camera blaten over het kwetsen door Robin...
Waarom mag Desiré Robin niet nomineren? Omdat hij haar een paar keer besprongen heeft? Hij negeert haar als er meer mensen bij zijn.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 17:17]
quote:Ja, inderdaad, mooi geformuleerd. Nog steeds
quote:Oke dat is nog te begrijpen. maar niet te begrijpen is dat ze de volgende dag dan weer met hem zit te knuffelen en zoenen enzo.
Op 06 oktober 2000 13:55 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Desiree is ook niet een van mijn favoriete personen , maar ik vind haar nominatie van Robin terecht .
Robin heeft haar gebruikt en zij weet dat en laten we eerlijk zijn , zou jij nog in huis willen zitten met iemand die je afdankt als het hem uitkomt . In haar plaats zou ik hetzelfde gedaan hebben . Ik bedoel je mag toch uitkiezen met wie je over wil blijven en waarom zou je over willen blijven met iemand die je niet eerlijk tegen je is en behandeld als oud vuil .
Nee wat dit betreft vind ik het een goede actie van haar .
http://www.mario.to/desiree/index.htm]
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 06-10-2000 22:48]
Leuk, leuk,leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |