abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_381017
Op de door Bigdick hier vermelde Desiree-fansite is het messageboard nog vrij leeg. Voornamelijk eenvoudige berichtjes van bewoners uit haar woonplaats Someren. Op de homepage in de rubriek Laatste Nieuws stond wel iets interessants dat ik hier niet heb gelezen:
quote:
------------------------
http://www.mario.to/desiree/index.htm

05/10/00
Desiree en Robin in de clinch
Desiree heeft niet goed geslapen. En dat komt mede door Robin. Chagrijnig komt zij uit bed. Direct als zij Robin tegenkomt in de badkamer doet zij haar beklag. Ze wil weten waarom Robin 's nachts boos op haar werd.
Robin wil weten wat Desiree bedoelt. "Jij riep midden in de nacht opeens: als je nu je kop niet houdt, kom ik er aan", vertelt zij. "Ik heb er een uur van wakker gelegen, ik kon er niet meer van slapen. Daarna kwam je superpissed je bed uit." Robin weet van niets. Hij kan zich niet eens voorstellen dat hij zoiets zou zeggen. Desiree is vastberaden.
De twee staan in de badkamer met Miranda, Annet en Hieke. Ze staan ongelovig te luisteren. "Nu komt je ware aard naar boven", oppert Annet grappig. Desiree: "Ik heb een uur doodstil in bed gelegen. Daarna moest Robin plassen en sprong hij heel luidruchtig van boven naar beneden." Robin blijft ontkennen: "Ik heb zoiets helemaal niet gezegd, man." Hij wordt al wat geïrriteerder. Ook Desiree vindt het niet grappig meer: "Dus ik ben nog gek ook. Zoiets kan ik toch niet verzinnen." Robin weer: "Jij gaat het hier echt niet redden met mij, Desiree." En daarna: "Het kan wel zijn dat ik dat gezegd heb, maar dan moeten de anderen het ook gehoord hebben." Robin wendt zich tot Ferdi die staat te douchen. "Ik weet van niets", roept hij vanuit de douchecabine. "Het enige dat ik weet, is dat jij als een debiel uit bed sprong." Hieke probeert ondertussen de spanning te breken. "Leuk hè, met z'n allen in dit inrichtinkje."
Hierna vertrek Desiree met Annet naar de woonkamer. Daar moet ze haar frustratie nogmaals kwijt. "Ik lieg er echt niet om." Annet vindt het allang best en wijdt er niet teveel aandacht aan. Desiree daarop in zichzelf: "Tsjonge jonge, wat moet ik hier vaak tot tien tellen."
------------------------------------
_

vrijdag 6 oktober 2000 @ 01:16:59 #102
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_381064
Desiree, wat een..........nou ja, laat maar. Ik sluit me bij Verbal aan. Mooi geformuleerd.
Inderdaad, je zult toch op tv voor 'de hele wereld' verkondigen dat je in het BB-huis zit omdat 'alles beter is dan thuis'!!!!! En wat ik al helemaal niet kon begrijpen is dat Miranda en Annet (die er volgens mij bijzaten) hun waffel niet opentrokken. Ik denk dat ik me toch niet had kunnen inhouden en haar op (misschien niet zo) vriendelijke, doch dwingende toon had aangeraden om z.s.m. te vertrekken en een goede psychiater op te zoeken!
Een heel, heel, heel zielig meisje, dat wel, maar je moet er toch niet aan denken dat je zo'n iemand in je direkte omgeving hebt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_381187
Deesje gaat het nog lang volhouden, gloof mij maar...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_381254
Verbal mooi geformuleerd? Jane?
Dat stukje is typisch een stukje van "kijk mij eens een goed stukje schrijven".

Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen

[Dit bericht is gewijzigd door Coolnifty op 06-10-2000 09:25]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:03:55 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381289
Ik denk dat de bewoners haar eerst nog even laten zitten en denken zich later makkelijker van haar te kunnen ontdoen. Ze zien in haar geen concurrent.

En wat zeuren we nou eigenlijk. We willen toch 'ergernis-TV'. Allemaal zitten we constant te zeuren dat de leukste bewoners (lees mensen die garant staan voor interessante TV) eruit gegooid worden. Ik denk dat Dees nog wel kan zorgen voor wat Hysterische jaloezie etc. En lekker stoken.

Maar geloof mij, ze wint eeeecht niet! Ze wordt nog wel genomineerd.

vrijdag 6 oktober 2000 @ 10:51:27 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_381366
quote:
Op 06 oktober 2000 08:38 schreef Coolnifty het volgende:
Duidelijk geprobeerd geforceerd met verkeerdgekozen "mooie" woorden en "zinsnedes" iemand neer te sabelen
Ach gut, lieve schat, ben je een beetje boos vanwege dit?
Is goed, hoor...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_381432
Ja, weer niet genomineerd! AArgh! Dat sterkt mij eens te meer in m'n gevoel dat Dees zo'n grietje is dat met huilen, janken, slijmen en flemen altijd haar doel bereikt. Ik heb zoooooo'n schurft aan dergelijke onmensen omdat er te veel mensen zijn die het niet doorhebben. De stiekemerds van deze wereld worden zelden ontmaskerd.
En ik maar m'n best doen om een goed mens te zijn!
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 13:45:51 #108
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_381597
Helaas voor jou Coolnifty,
ALs je Verbal langer kent weet je dat hij dat niet doet om de Fokkers of jou te laten zien hoe goed ie wel niet kan schrijven maar dat ie van nature erg scherp en leuk schrijft.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_381615
Desiree is ook niet een van mijn favoriete personen , maar ik vind haar nominatie van Robin terecht .
Robin heeft haar gebruikt en zij weet dat en laten we eerlijk zijn , zou jij nog in huis willen zitten met iemand die je afdankt als het hem uitkomt . In haar plaats zou ik hetzelfde gedaan hebben . Ik bedoel je mag toch uitkiezen met wie je over wil blijven en waarom zou je over willen blijven met iemand die je niet eerlijk tegen je is en behandeld als oud vuil .
Nee wat dit betreft vind ik het een goede actie van haar .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_381651
Ik ben nog steeds fan van Desiré. Naïef?

-Lurky: Eerst de hele tijd die macho Robin opvrijen.
Nonsens. Robin begon met z'n duik haar bed in. Het zou me niks verbazen als Desiré nu en dan flink spijt heeft dat ze hem toen z'n gang heeft laten gaan.

-Die nominatie 'omdat hij mij kan kwetsen'.
'en dat ook doet' zei ze er achteraan. Vond ik een erg heldere formulering. Zonder twijfel beïnvloedt door de gebeurtenissen van de voorgaande nacht maar wat verwacht je van een gevoelsmens (zoiets als Ali die ineens Hieke nomineert).

-vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen, een vroeg verzuurd wijf.
Jee, waar komt dat venijn vandaan Lurky? Heeft ze je ergens geraakt? Ik vind haar mooi (al zou ik graag zien dat ze wat minder troep op haar gezicht smeert), vooral als ze ontspannen is (tijdens de klassieke muziek sessie, op de bank met Robin toen ze vertelde dat ze geen vriendinnen had (dat bracht ze heel naturel vond ik, zonder zielig te doen of schaamte te tonen)).

-Verbal (over de nominatie van Robin): maar wat madam hier flikt is van het allooi waar de gemiddelde beroeps-Farizeeer nog een puntje aan kan zuigen.
Waarom mag Desiré Robin niet nomineren? Omdat hij haar een paar keer besprongen heeft? Hij negeert haar als er meer mensen bij zijn.

Als ik zo de streams volg is Desiré gewoon een vrolijke meid die het met iedereen goed kan vinden en het naar haar zin heeft. Ok, ze zeurt nu en dan wat over dingen die haar dwars zitten, maar dat is haar manier om daar overheen te komen (lijkt me voor jezelf minstens zo gezond als de 'lekker belangrijk' 'that's life' methodes).

Snuis, advocaat van Desiré tot haar schuld bewezen is. Wacht met angst en beven het moment af dat er een Desiré roelt topic verschijnt (dan ben je echt verloren).

pi_381658
quote:

Hoe oud ben JIJ? duidelijk niet erg coole nifty .. jaloers?
pi_381705
quote:
------------------------------------------
door Snuis Snuiskip - vrijdag 6 oktober 2000 14:21
-vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen, een vroeg verzuurd wijf.
Jee, waar komt dat venijn vandaan Lurky? Heeft ze je ergens geraakt? Ik vind haar mooi
------------------------------------------
Ach, een verliefd man kijkt nou eenmaal met omfloerste blik door een roze bril. Maar goed ieder mens wil graag een advocaat die volledig achter 'm/d'r staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 21:29]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:07:25 #113
136 V.
Like tears in rain...
pi_381710
edit: dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 15:09]

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:07:38 #114
136 V.
Like tears in rain...
pi_381711
quote:
Op 06 oktober 2000 14:21 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Desiré. Naïef?
ja, ik denk van wel.
quote:
Waarom mag Desiré Robin niet nomineren? Omdat hij haar een paar keer besprongen heeft? Hij negeert haar als er meer mensen bij zijn.
Ze mag van mij best Robin nomineren, maar dat maakt haar niet meteen aardig... Zoals ik al schreef heb ik voor geen van de BBewoners ook maar enige sympathie (en dus ook niet voor Robin). Waar ik GROTE bezwaren tegen heb, is het schijnheiligheidsgehalte dat D. aan de dag legt. Zelf ZO'N waffel over wat die doet en wat die doet, en wat flikt die nou en mieperdemiep en mutserdemuts. Maar dan zelf met je schijnheilige schapenogen in de camera blaten over het kwetsen door Robin...
Sorry, maar daarvan gaat bij mij het gal lekken. Ik vind het dus verre van verwonderlijk dat deze verpersoonlijking van de intermenselijke ellende thuis alleen op de bank zit zonder vrienden.
Het allerergste dat ik mij kan voorstellen is dat ze straks alleen op de bank zit in het BB-huis. Want dat zou betekenen dat ze een kwart miljoen rijker is. En dat gun ik haar zeker niet... Ik gun haar een psychiater, maar er is geen psychiater die ik haar gun.
Ze spoort niet.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 17:17]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_381838
Ik viel bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat Dees Robin nomineerde en heb vervolgens 5 minuten zitten lachen. Voor mij kwam het echt totaal onverwacht.
Heeft ze het al aan Robin vertelt trouwens? Want die zal er ook wel van staan te kijken! Vast niet, want ik las net nog in de streams dat ze weer klef aan het doen waren.
Desiree, waar ben je in hemelsnaam mee bezig?
pi_381999
ummm , degene die had over een quote van mij moet ff beter kijken want het was snuiskip en niet ik .
Ik ben ook geen man maar een meisje en zeker niet verliefd .
Daarbij had ik alleen maar geschreven dat ik geen fan was van haar maar haar nominatie naar robin terecht vond omdat die haar gebruikte en een beetje hufterig behandelde . Denk dat geen van allen vrijwillig in een huis wil zitten met iemand die je hufterig behandeld , dus is het haar volste recht hem te nomineren .
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:44:04 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_382099
quote:
Ja, inderdaad, mooi geformuleerd. Nog steeds .
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_382171
ai, dubbel!

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 21:33]

pi_382172
sorry, addicted_to_jellybeans, is gewijzigd!
pi_382194
quote:
Op 06 oktober 2000 13:55 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Desiree is ook niet een van mijn favoriete personen , maar ik vind haar nominatie van Robin terecht .
Robin heeft haar gebruikt en zij weet dat en laten we eerlijk zijn , zou jij nog in huis willen zitten met iemand die je afdankt als het hem uitkomt . In haar plaats zou ik hetzelfde gedaan hebben . Ik bedoel je mag toch uitkiezen met wie je over wil blijven en waarom zou je over willen blijven met iemand die je niet eerlijk tegen je is en behandeld als oud vuil .
Nee wat dit betreft vind ik het een goede actie van haar .
Oke dat is nog te begrijpen. maar niet te begrijpen is dat ze de volgende dag dan weer met hem zit te knuffelen en zoenen enzo.
Dat kan er bij mij niet in.
En weet even niet wie dit zei maar inderdaad. Desiree heeft visseogen
pi_382312
Ik lees net zelfs op een andere site dat ze de volgend dag tegen Robin zei dat ze blij was dat hij niet bij de genomineerden zat...doorgewinterd manipulatief kipje!

http://www.mario.to/desiree/index.htm]

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 06-10-2000 22:48]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 22:48:31 #122
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_382315
Lees de streamverslagen maar eens vanaf 22.30. Desiree rekent definitief af met Robin.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_382319
Is al goed hoor lurky
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:12:45 #124
6516 BonBon
geen Belgische
pi_382366
Na het lezen van het streamverslag vanaf 22.30 ziet het er inderdaad naar uit dat Robin heeft afgedaan bij Desiree. Hoewel:"There's a fine line between love and hate..." en het 'groene monster', dat jaloezie heet, steekt ook telkens de kop op.
De vraag is: Wanneer barst de bom nu ECHT?
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_382378
Na het lezen van de streamverslagen , valt mij vooral op dat ze zich ongelooflijk zit in te likken bij Fewdi...volgende slachtoffer???

Leuk, leuk,leuk!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')