abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2000 @ 23:03:18 #76
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_369743
quote:
Op 14 september 2000 02:45 schreef DrSMS het volgende:
Zou niet zeggen dat ze al 28 is... Ik had haar vier of vijf minder gegeven.
Goh, ik dacht toch eigenlijk dat ze 4 of 5 was. Jezus, ze is zo jaloers als een klein kind kind kan zijn. Robin mag alleen maar met haar praten,als het aan haar ligt. Eruit met dat nep blonde mens!!
pi_369804
Yep! Her deez are numbered
pi_370163
Ik ben niet bang dat Desiree zichzelf iets aan zal doen, maar ik vrees wel dat ze ontzettend labiel is. Ik weet in ieder geval dat ze mij vreselijk gaat irriteren.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_372423
Wederom is Desiree weer enorm aan het irriteren, ik denk dat als ze zo doorgaat het niet lang uithoudt, ze speelt immer de onschuldige slachtoffer, maar bevindt zich toch meestal binnen alle conflictsituaties. Duidelijk tijd voor Voer voor Psychologen.
pi_372485
En ze speelt weer het zielige meisje het slachtoffer.. wat ik in een ander topic al schreef. Het lukt haar wel, ik denk dat ze a.s donderdag geen stem zal krijgen. Want ze trppen er allemaal stuk voor stuk in. Want nee zo zielig voor dat meisje, anders gaat ze weer huilen . Maar als de kijkers het voor het zeggen krijgen (en denk dat het nog een tijd zal duren voor de BBers hun opgen openen) dan vliegt ze eruit.
pi_372519
quote:
Op 01 oktober 2000 13:08 schreef Sandero het volgende:
Wederom is Desiree weer enorm aan het irriteren, ik denk dat als ze zo doorgaat het niet lang uithoudt, ze speelt immer de onschuldige slachtoffer, maar bevindt zich toch meestal binnen alle conflictsituaties. Duidelijk tijd voor Voer voor Psychologen.
Ja het is een vreselijk slachtoffertypje. Kan het eindelijk plaatsen, de manier waarop ze bescherming zoekt bij de mannen, hoe ze zich laat afzeiken door Robin.
Was er van de week al eens over begonnen in voer voor psychologen-topic.
  zondag 1 oktober 2000 @ 15:08:23 #82
6056 spuit_elluf
Kom op nou mensen
pi_372742
Desiree zeikt en zeurt alleen nog maar, laat 'r dat lekker ergens anders gaan zitten doen.
pi_373311
Desiré: Doe nie zo kattig!

Ja, meis, je vraagt erom! Robin is lekker bezig

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_373327
quote:
Op 23 september 2000 14:32 schreef Loekie het volgende:
... en hopelijk vooral mét Desiree..!
en...ikke had gelijk. vanacht zijn er woorden geweest tussen leo en Koos, Koos was bang dat Deesje verliefd zou worden op Leo en wat trok onze Leo zich dit weer overdreven aan zeg.
Maar dan ons slachtoffer Ze genoot, heerlijk die verontwaardiging van haar..sochtends zij iemand aan tafel wel"Desiree is al weer betrokken bij een voorval"BINGO!!
Ik hoop maar btwijfel het dat ze haar gaan zien zoals ze is. een echt dom blontje die geilt op haar eigen zieligheid
  zondag 1 oktober 2000 @ 20:50:39 #85
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_373337
Nou ik vind het maar een trutje die Diaree
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_373338
quote:
Op 23 september 2000 14:11 schreef itsme het volgende:

Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.
Wat een trut.

oeps dit moest de quote zijn. foutje bedank.
pi_376287
Vroeg of laat, valt ze door de mand.

Overigens IS ze uiteindelijk natuurlijk ook gewoon zielig. Ze heeft voortdurend bevestiging en aandacht van iedereen nodig.

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 13:29:05 #88
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_376333
Desiree is een super manipulator
lekker doorgaan meis, vlieg je er zo uit
pi_376346
quote:
Op 03 oktober 2000 13:29 schreef Acnaib het volgende:
Desiree is een super manipulator
lekker doorgaan meis, vlieg je er zo uit
JA! Maar danmoeten eerst de andren bewoners het doorkrijgen...en dat kan zo te zien nog wel even duren...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 13:45:56 #90
862 Arcee
Look closer
pi_376368
Ik noem haar sinds kort Dezeuree
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_376378
quote:
Op 15 september 2000 00:14 schreef Djeez het volgende:
Is er iets mis met Limburg?
Alles...
Djeez...waar haal je het gore lef vandaan om mensen uit een bepaalde provincie zo omlaag te halen? Klootzak!

Overigens: DESIREE? NEE

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 03-10-2000 13:54]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_376392
Meeloopbitch-desiree...njaa...Is gwoonweg verschrikkelijk om te zien hoe ze met alle winden meewaait. Maar het zal denk ik echt niet lang meer duren eer iedereen haar uitkotst. Maar ja, of dat stemmen oplevert..ik denk dat veel bewoners eerst andere concurrenten willen opruimen, en de mannen blijven denk ik nog erg lang medelijden houden. Bovendien is dees een meesteres in 'schuldgevoel aanpraten'.
Kheb erg genoten van Robin's inschattingsfout om met Deesje te zoenen!! Hoe komt ie nou weer van haar af zonder zelf schade op te lopen...aja, jongetje!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 15:17:27 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_376531
En ze is mijns inziens ook niet echt al te slim. Leo moest haar vertellen dat de opmerking van Koos niet vleiend voor haar was maar zelfs aanvallend.

Ik weet haar precieze woorden niet meer maar op een gegeven moment zei ze zoiets als: "Toen ik eindelijk eens nadenken... Ja en toen had ik ook ineens zoiets van eh....)

Maar aan de andere kant is ze wel een verdomd slimme intrigante.
Dat Koos-verhaal echt in geuren en kleuren aan iedereen vertellen. Bah!

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 03-10-2000 15:17]

dinsdag 3 oktober 2000 @ 16:46:12 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_376744
Best jammer dat er in BB niet van die chat-met-de-bewoners-sessies zijn zoals in De Bus.
Die met Desiree zou heeeel leuk kunnen worden.
Ik lees hier en daar zo veel reacties van mensen die denken
dat ze haar gek kunnen krijgen.
Ik ben benieuwd of ze dat echt zou lukken.

Of wat te denken van Desiree bij Jensen. Oh, hij slacht haar helemaal
af volgens mij.

pi_376754
Wat heeft Veronica bezield om deze muts toe te laten in het huis? Een zelfmoordje voor de kijkcijfers? Sluikreclame voor Prozac, Efexor, Seroxat of een ander anti-depressivum?
Ik blijf maar hopen dat zij net als Sabine, het wilde vlees zal ontdekken. Als Robin met de bijl haar kop afhakt ofzo. Zal ze in ieder geval niet meer zeuren.
Saving the world in style...at least they say....
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:34:09 #96
1169 BigDick
size DOES matter
pi_376806
van het net geplukt:
"Toen ik vorige week de eerste uitzending van Big Brother keek
zag ik tot mijn verbazing dat Desiree in het huis plaats nam.
Ze is namelijk een oud collega van mij geweest, vorig jaar
hebben we samen bij de firma CET Benelux gewerkt als
vertegenwoordiger. Ik hoop voor Desiree dat ze dit langer
volhoud dan die baan want dat was binnen 2 weken voorbij. "

bron; http://www.mario.to/desiree/forum.htm

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_380925
Onder 't stof van de tijd Desiree omhoog gehaald want...

Tjeez Dees! Eerst de hele tijd die macho Robin opvrijen, dan m'n geen adem gunnen en om 'm heen blijven hangen in dat kleine huis en als ie dan met anderen omgaat een scene maken alsof ie overspel pleegt en als ie dan kribbig wordt 'm weggooien als een versleten speeltje. Die nominatie 'omdat hij mij kan kwetsen'. Zelden een relatie zo snel onerotisch zien worden. Zagen jullie trouwens hoe ze de hele tijd naar Robbin zat te staren toen die Miranda vasthield tijdens haar nominatie-uitslag? Die blik van Desiree: de vijandigheid. Ineens zag ik haar gezicht over dertig jaar zoals dat dan totaal verzuurd zal zijn met die ontevreden mond, vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen: "wat hebben anderen dat ik niet heb". Jongens en meisjes hoedt je voor dat soort types. Nu ziet ze er nog aardig uit maar zonder dat haar en die 'tig afzakkende topjes over elkaar zit daar gewoon een vroeg verzuurd wijf.

Trouwens hoe zat dat waarom ging ze na 2 weken weg bij CET? Dat ga ik uitzoeken op die URL van BigDick hierboven.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 00:42]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:16:37 #98
1464 ART
FOK!member
pi_380942
Robin viel voor het koppie, maar na z'n move bleek dat ie met een onzeker/jaloers type van doen had. Ai, foutje, dat past niet bij zijn stoere imago. De manier waarop ie haar dumpt is vervolgens weinig sympathiek.
Natuurlijk is het van Desiree een soort terugkrabben. Het is ook mijn type niet, maar ik denk wel dat ze meende wat ze zei: hij kan mij kwetsen en dat doet hij ook.
Ze is gewoon door Robin gedist en dat kan ze niet goed zetten.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_380944

meer zal ik maar niet zeggen wat ik van haar vindt
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:27:37 #100
136 V.
Like tears in rain...
pi_380966
Zoals ik in een ander topic reeds meldde heb ik de computer speciaal even aangezet voor Desiree. Ik was in mijn stoel in slaap gevallen, en werd wakker in de laatste nominatieronde, en zag 'Dees' even Robin nomineren. Nu meld ik maar alvast even dat ik voor Robin (of enig ander ongevederd schepsel in of rond het BB-huis) evenveel gevoelens koester als voor een mossel die fout is geweest in de oorlog, maar wat madam hier flikt is van het allooi waar de gemiddelde beroeps-Farizeeer nog een puntje aan kan zuigen.
Maar wat kun je verwachten van iemand die in het Big Brother-huis zit omdat thuis zitten erger is? Een muts die op dierendag op de opmerking 'Maar je hebt je hondje toch?' nonchalant weet te antwoorden dat ze 'pfffft' 'die vanzelf wel weer een keer ziet'. Dit compleet deerniswekkende creatuur, deze brabbelende nageboorte die per abuis ooit is aangegeven bij de gemeente. En wederom komt deze rattenkoningin er weer goed vanaf: zelf 0,0 keer genomineerd omdat die stommelingen die zich met dit wandelende zwarte hart hebben laten opsluiten haar volkomen vacuum blik verwarren met een onschuldig lief meisje. Maar wat erger is, Robin zit niet bij de genomineerden, en gaat zich dus ook niet afvragen wie hem allemaal genomineerd hebben, omdat hij niet weet dat hij uberhaupt genoemd is.
Nee, gravin Slis glibbert er weer lekker tussendoor.
In ieder geval lopen er mensen rond in Nederland die haar hebben gekend, en die nu op de televisie bevestigd krijgen wat ze allang weten: het is veiliger om te baden in een stomende poel Ebola-virus dan omgaan met dit gedrocht. In ieder geval prettiger.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 00:28]

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')