quote:Goh, ik dacht toch eigenlijk dat ze 4 of 5 was. Jezus, ze is zo jaloers als een klein kind kind kan zijn. Robin mag alleen maar met haar praten,als het aan haar ligt. Eruit met dat nep blonde mens!!
Op 14 september 2000 02:45 schreef DrSMS het volgende:
Zou niet zeggen dat ze al 28 is... Ik had haar vier of vijf minder gegeven.
quote:Ja het is een vreselijk slachtoffertypje. Kan het eindelijk plaatsen, de manier waarop ze bescherming zoekt bij de mannen, hoe ze zich laat afzeiken door Robin.
Op 01 oktober 2000 13:08 schreef Sandero het volgende:
Wederom is Desiree weer enorm aan het irriteren, ik denk dat als ze zo doorgaat het niet lang uithoudt, ze speelt immer de onschuldige slachtoffer, maar bevindt zich toch meestal binnen alle conflictsituaties. Duidelijk tijd voor Voer voor Psychologen.
Ja, meis, je vraagt erom! Robin is lekker bezig
quote:en...ikke had gelijk. vanacht zijn er woorden geweest tussen leo en Koos, Koos was bang dat Deesje verliefd zou worden op Leo en wat trok onze Leo zich dit weer overdreven aan zeg.
Op 23 september 2000 14:32 schreef Loekie het volgende:
... en hopelijk vooral mét Desiree..!
quote:oeps dit moest de quote zijn. foutje bedank.
Op 23 september 2000 14:11 schreef itsme het volgende:Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.
Wat een trut.
Overigens IS ze uiteindelijk natuurlijk ook gewoon zielig. Ze heeft voortdurend bevestiging en aandacht van iedereen nodig.
quote:JA! Maar danmoeten eerst de andren bewoners het doorkrijgen...en dat kan zo te zien nog wel even duren...
Op 03 oktober 2000 13:29 schreef Acnaib het volgende:
Desiree is een super manipulator
lekker doorgaan meis, vlieg je er zo uit
quote:Djeez...waar haal je het gore lef vandaan om mensen uit een bepaalde provincie zo omlaag te halen? Klootzak!
Op 15 september 2000 00:14 schreef Djeez het volgende:
Is er iets mis met Limburg?
Alles...
Overigens: DESIREE? NEE ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 03-10-2000 13:54]
Ik weet haar precieze woorden niet meer maar op een gegeven moment zei ze zoiets als: "Toen ik eindelijk eens nadenken... Ja en toen had ik ook ineens zoiets van eh....)
Maar aan de andere kant is ze wel een verdomd slimme intrigante.
Dat Koos-verhaal echt in geuren en kleuren aan iedereen vertellen. Bah!
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 03-10-2000 15:17]
Of wat te denken van Desiree bij Jensen. Oh, hij slacht haar helemaal
af volgens mij.
Tjeez Dees! Eerst de hele tijd die macho Robin opvrijen, dan m'n geen adem gunnen en om 'm heen blijven hangen in dat kleine huis en als ie dan met anderen omgaat een scene maken alsof ie overspel pleegt en als ie dan kribbig wordt 'm weggooien als een versleten speeltje. Die nominatie 'omdat hij mij kan kwetsen'. Zelden een relatie zo snel onerotisch zien worden. Zagen jullie trouwens hoe ze de hele tijd naar Robbin zat te staren toen die Miranda vasthield tijdens haar nominatie-uitslag? Die blik van Desiree: de vijandigheid. Ineens zag ik haar gezicht over dertig jaar zoals dat dan totaal verzuurd zal zijn met die ontevreden mond, vatsige kaaklijn en kwaadaardige vissenogen: "wat hebben anderen dat ik niet heb". Jongens en meisjes hoedt je voor dat soort types. Nu ziet ze er nog aardig uit maar zonder dat haar en die 'tig afzakkende topjes over elkaar zit daar gewoon een vroeg verzuurd wijf.
Trouwens hoe zat dat waarom ging ze na 2 weken weg bij CET? Dat ga ik uitzoeken op die URL van BigDick hierboven.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 00:42]
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-10-2000 00:28]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |