abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2000 @ 00:53:32 #51
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_356078
Nou gaat ie los

Bovendien overdrijft ze / stelt ze zich aan. Ze had het over een 'dolk in de rug', nav dat gezeik over die broek met Ali Blabla.

Zeer eng mens.

Ps Thorka had Willem een vrachtwagen binnengesmokkeld, vorig jaar?
Niks van gemerkt.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_356092
Yep...ze overdrijft en stelt zich aan!

Maar als mensen ALI steunen MOETEN diezelfde mensen (met dezelfde reden waarom ze ALI willen behouden) OOK desiree steunen omdat zij als 1 van de weinigen zich (op zijn blonds) tegen Ali durft te keren.

Hoe dom ook...

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_356592
Ik had een topic over haar aanvaring maar die werd gesloten!
Maar toen Ali met Jolanda een aanvaring had, zat ze met hem mee te lullen.
Nu heeft ze er zelf een en wat doet madam? Janken en bij iedereen steun zoeken.
Dan heb ik toch heel wat meer resp[ect voor Jolanda.
Die ging er niet over lullen met anderen en droeg het als een man. en in haar eentje.
Vanaf dat die desiree mee roddelde met Ali ging ik meer op haar letten.
Ik heb mister zap dus kan kijken wanneer ik wil via de tv, en word kotsmisselijk van haar gedrag.
Als er iemand iedereen te vriend wil houden (dat zei ze n.l over iemand Bianca? tijdens haar roddel partij met Ali) dan is zij het wel!!
En over dat verliefd zijn dat gedoe bij en met die mannen, dat vind ze volgens mij heerlijk..de mannen tegen elkaar uit spelen, zodat ze om haar vechten.
Ze ligt liever met Ferdi omdat Robin niet stil ligt in bed!!!!!!!! Nou ja...en dan noem je verliefd zijn? Als je iemand leuk vind en met hem zoent dan lijkt het mij dat je graag bij hem in bed wil liggen.

Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.
Wat een trut.

pi_356614
quote:
Op 23 september 2000 14:11 schreef itsme het volgende:

Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.

... en hopelijk vooral mét Desiree..!
Achter iedere grote broer staat een zusje.

zaterdag 23 september 2000 @ 23:58:42 #55
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_357654
Big Papa schreef het volgende

Ps Thorka had Willem een vrachtwagen binnengesmokkeld, vorig jaar?
Niks van gemerkt.

Ik snapte het niet totdat ik m'n tekstje terug las!!!

LOL

pi_363635
Ik vind die meid wel een beetje vaag hoor. Interessant hoe ze heen en weer wiebelt. Eerst roddelt ze met Ali, dan blijkt ze Ali (vanaf de eerste dag, aldus zijzelf) toch niet te mogen, en nu zit ze weer met Ali over Robin te praten. Ik snap best dat de arme meid haar hart gebroken is (hoewel mij een beetje ontgaat waarom), maar om daar nu uitgerekend Ali voor uit te kiezen. Ze praat liever met mannen...tja...kweet nog steeds niet of Ali daar nou de aangewezen persoon voor is, maar dat terzijde.
En natuurlijk het slapen met Ferdi en het zoenen met Robin, maar ach er zijn nou eenmaal maar een beperkt aantal bedden. Als Robin niet naast haar wil slapen....dan moet iemand anders wel.

Volgens mij zit er wel meer achter deze dame. IN de eerste week had ze het er al eens over dat ze al haar vrienden voor een partner had opgegeven. En waarom laat ze zo af en toe doorschemeren dat ze geen vrienden heeft? Waarom voelde ze zich zo aangesproken met het verhaal over het wel/niet goed hebben (je kunt het best heel beroerd hebben terwijl je een dak boven je hoofd hebt hoor, net je huur kunnen betalen en weinig geld voor eten over hebben, bijvoorbeeld). En nou blijkt ze ook nog 10 maanden getrouwd geweest te zijn. Ik wil de persoonlijke drama's van Desiree weten!! Of ben ik nou te nieuwsgierig?

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  woensdag 27 september 2000 @ 15:20:25 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_364646
quote:
Op 27 september 2000 09:30 schreef MiepMiep het volgende:
Ik wil de persoonlijke drama's van Desiree weten!!
Haar grootste drama is haar domheid!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_364711
Zie had toch nooit geselekteerd mogen worden. Veronica had haar moeten weigeren om haar tegen zichzelf te beschermen. Ik snap niet dat Fairdy en Robin erin trappen dat ze steeds met iemand anders in bed ligt
pi_364727
Desiree is een bijzonder eng, smerig, achter de ellebogen mens
Stiekum ook gatverdamme weg dat wijf!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 27 september 2000 @ 17:15:28 #60
6292 sensy
A girl of Beauty = a joy 4ever
pi_365112
En Tot heeft NIEMAND in het BB huis op haar gestem!!!!!
Once you go Black, You'll never go back.
pi_365155
ow maar dat gata echt wel gebeuren...
  woensdag 27 september 2000 @ 18:13:43 #62
1986 Jane
pi_365244
quote:
Op 27 september 2000 17:34 schreef Letterman het volgende:
ow maar dat gaat echt wel gebeuren...
Maar het kan wel lang duren. Denk aan Willem!
pi_365558
ja da´s waar maar het gaat gebeuren..Op een gegeven moment valt zo iemand door de mand..en Willem kon het allemaal langer "uitspelen" doordat hij er echt over nagedacht had voordat hij het huis inging en tijdens z´n BB opvoering
pi_365610
[correct me if I'm wrong] maar volgens mij is Desiree eigenlijk heel ongelukkig; ze heeft absoluut nul vrienden, heeft een verkeerde relatie achter de rug ("meisje, ik heb liever dat je je vrienden niet meer ziet; heb je niet nodig"), en dus psychisch beetje afgestompt en eigenlijk gewoon nog erg naief. (Kijk maar naar haar 'childish' jaloerse reactie toen haar 'BB-vriendje' buiten beetje te close ging dansen met anderen, en "dat niet met haar wilde"...)

Ze is in het huis gekomen "om mensen te ontmoeten"... Eigenlijk is ze gewoon een heel zielig klein verlaten meisje...

elke beslissing is een goeie
  woensdag 27 september 2000 @ 22:38:10 #65
215 misterDre
Paint it black!
pi_365642
quote:
Op 27 september 2000 22:18 schreef CHIN het volgende:
[correct me if I'm wrong] maar volgens mij is Desiree eigenlijk heel ongelukkig; ze heeft absoluut nul vrienden, heeft een verkeerde relatie achter de rug ("meisje, ik heb liever dat je je vrienden niet meer ziet; heb je niet nodig"), en dus psychisch beetje afgestompt en eigenlijk gewoon nog erg naief. (Kijk maar naar haar 'childish' jaloerse reactie toen haar 'BB-vriendje' buiten beetje te close ging dansen met anderen, en "dat niet met haar wilde"...)

Ze is in het huis gekomen "om mensen te ontmoeten"... Eigenlijk is ze gewoon een heel zielig klein verlaten meisje...

Je moet je toetsenbord ff opnieuw configureren hij spring af en toe op engelands.
pi_365650

thanckxs, ik wist niet dat-ie dat deed. Net een oplawaai gegeven.

elke beslissing is een goeie
  woensdag 27 september 2000 @ 22:47:04 #67
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_365657
Ik wordt een beetje moe van de infantiliteit van Dosireet. Dat gezeur over dat dansen: tsja, daar naderde haar geestelijke intelligentie die van een 7-jarige. Ze is irritant zonder cult te worden, zoals Ali.
  donderdag 28 september 2000 @ 02:02:18 #68
1986 Jane
pi_365934
[serious mode]
CHIN heeft wel gelijk. Er is nu wel heel duidelijk gebleken dat Desiree aan BB meedoet omdat ze geen vrienden heeft. Ik vind dit een kwalijke zaak. Aangezien de kandidaten zoveel tests hebben moeten ondergaan, moet het bij de makers wel bekend zijn dat dit haar achtergrond is. Ze hadden haar nooit mee mogen laten doen. Kennelijk overmoedig geworden door BB1 en het succes in andere landen, hebben de producenten alle principes overboord gegooid.
Voor BB1 werden (mede door berichtgeving in de pers) mensen geselecteerd die psychisch stevig in hun schoenen stonden en conflict-vermijdend waren, maar werd door sommigen als 'saai' betiteld. Dus wat doe je? Je selecteert voor deel 2 precies het tegenovergestelde. En daar past dan ook heel goed een goeduitziend, maar eigenlijk heel zielig meisje zonder vrienden, in. Bah!

Desiree irriteert me mateloos met haar 'gezeur' en in het dagelijks leven zou ik ook ver uit de buurt blijven, maar eigenlijk heb ik het op dit moment ook wel heel erg met haar te doen.

donderdag 28 september 2000 @ 16:39:57 #69
6325 Twister
Http://continue.to/Bigbrother
pi_366690
quote:
Op 28 september 2000 02:02 schreef Jane het volgende:
[serious mode]
CHIN heeft wel gelijk. Er is nu wel heel duidelijk gebleken dat Desiree aan BB meedoet omdat ze geen vrienden heeft. Ik vind dit een kwalijke zaak. Aangezien de kandidaten zoveel tests hebben moeten ondergaan, moet het bij de makers wel bekend zijn dat dit haar achtergrond is. Ze hadden haar nooit mee mogen laten doen.

Ze mag niet mee doen om dat ze geen vrienden heeft en psygisch misschien niet helemaal toff........waar kom jij vandaan dan !!!

Desiree irriteert me mateloos met haar 'gezeur' en in het dagelijks leven zou ik ook ver uit de buurt blijven, maar eigenlijk heb ik het op dit moment ook wel heel erg met haar te doen.

Of wel je bent net zo'n twijfelaar als "ons Desi"
Bigbrother 2000 The Follow-up
  donderdag 28 september 2000 @ 18:18:47 #70
1986 Jane
pi_366913
quote:
Op 28 september 2000 16:39 schreef Twister het volgende:
Of wel je bent net zo'n twijfelaar als "ons Desi"
Welnee Twister! Het enige dat ik probeerde te zeggen (en toegegeven, misschien niet zo duidelijk. Het was al laat ), is dat de makers vorig jaar veel moeite hebben gedaan om mensen te selecteren die geestelijk in een zodanig staat verkeerden dat ze niet na het verlaten van het huis in een emotionele crisis zouden raken. Zeker gezien de berichten vooraf van (ik meen) iemand uit Zweden die zelfmoord had gepleegd na te zijn weggestemd. Garanties heb je natuurlijk nooit, maar ze hebben wel moeite gedaan om te voorkomen dat zoiets zou gebeuren.
Bij Desiree krijg je op dit moment wel sterk de indruk dat ze in het huis zit om vrienden te maken, omdat ze die in het dagelijks leven niet heeft. De kans is groot dat ze wat dat betreft van een koude kermis thuiskomt en hoe ze daar dan op zal reageren? Kijk alleen maar naar haar reactie op Robin's 'afwijzing'.
Maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn .
pi_366977
Ik heb (voorlopig) een zwak voor Desiree (zo zei Robin het ook). Ze denkt puur met haar gevoel en dat komt op ons rationalisten niet altijd even snugger over. Als ze zich niet lekker voelt klapt ze dat er gelijk uit en volgens mij werkt dat wonderwel, ze lijkt gelukkiger dan enige andere bewoner. Soms vind ik haar vreselijk naief en vrees ik dat ze haar hele leven met de verkeerde mannen door zal brengen. Maar soms ook verbaast ze me weer met een verrassend heldere simpele kijk op de zaken.
pi_367898
quote:
Gevonden in een ander forum, maar zeker de moeite waard:
Nou eindelijk heeft BB mijn aandacht in de vorm van Desiree!
Wat een ongelooflijk k.utje is dat zeg.

Ze moest even vertellen aan Robin (de zgn. stoere, avontuurlijke en zelfverzekerd boy)dat ze helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes heeft omdat haar ex-vriendje dit niet nodig achtte met andere woorden dat ze eigenlijk geen leven heeft.

We konden de benauwdheid en paniek die bij Robin ontstond gelijk in zijn ogen lezen.Wat heeft hij een inschattingsfout gemaakt door met Desiree te tongen waardoor hij dit nietszeggend, nietbewegende, nietswetende, primitieve meisje voor de rest van het BB als honing aan zijn reet achter zich aankrijgt.

Dus moest deze jongen een plan ontwikkelen om haar dringend doch effectief daarvan te verwijderen en daar is de oplossing KIM.
Zij begrijpt op haar beurt ook al niet zo wat hij met Desiree aanmoet want zij vindt zichzelf toch veel lekkerder en gezelliger met in ieder geval een leven buiten BB in tegenstelling tot Desiree die in het BB huis zit om een leven te krijgen.

Ben benieuwd hoe dit afloop komt Robin nog van Desiree af die in hun al de nieuwe Bart en Sabine ziet, loopt Robin over naar Kim, zullen de dames daardoor nog een beetje gaan modderworstelen ik ben benieuwd!!!

Moraal van het verhaal, roep eerst even echo alvorens je tong erin te steken!

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  vrijdag 29 september 2000 @ 02:13:07 #73
1986 Jane
pi_368079
quote:
Op 29 september 2000 00:49 schreef dr.Stein het volgende:
in tegenstelling tot Desiree die in het BB huis zit om een leven te krijgen.
Een waarheid als een . Zielige vertoning!
  vrijdag 29 september 2000 @ 12:22:59 #74
6325 Twister
Http://continue.to/Bigbrother
pi_368420
quote:
Op 28 september 2000 18:18 schreef Jane het volgende:

Bij Desiree krijg je op dit moment wel sterk de indruk dat ze in het huis zit om vrienden te maken, omdat ze die in het dagelijks leven niet heeft. De kans is groot dat ze wat dat betreft van een koude kermis thuiskomt en hoe ze daar dan op zal reageren? Kijk alleen maar naar haar reactie op Robin's 'afwijzing'.
Maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn .

De reden voor Desiree om in het huis te gaan is zonder tijfel exact hier boven omschreven ( I agree there!) . Juist een verschrikkelijke twijfelaar als Desi (en zoeker naar eigen waarde) leverd toch leuke plaatjes op TV . Iemand die niet passief toe kijkt ...toch?.....En oja ze zal zeker bedrogen uitkomen ( such is live!), maar om nou te zeggen dat ze zich dan aan de eerste de beste boom op hangt lijkt me toch een tikje overdreven, en misschien wel een inschattings fout.

Maar goed ook ik ben maar een mens, en kan alleen maar af gaan op mijn eigen gevoel, en ik zal nooit beweren dat die altijd juist is

Bigbrother 2000 The Follow-up
  vrijdag 29 september 2000 @ 13:34:18 #75
1986 Jane
pi_368563
quote:
Op 29 september 2000 12:22 schreef Twister het volgende:
maar om nou te zeggen dat ze zich dan aan de eerste de beste boom op hangt lijkt me toch een tikje overdreven, en misschien wel een inschattings fout.
Dat zal inderdaad wel meevallen. Ik wens het haar in ieder geval zeker niet toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')