Bovendien overdrijft ze / stelt ze zich aan. Ze had het over een 'dolk in de rug', nav dat gezeik over die broek met Ali Blabla.
Zeer eng mens.
Ps Thorka had Willem een vrachtwagen binnengesmokkeld, vorig jaar?
Niks van gemerkt.
Maar als mensen ALI steunen MOETEN diezelfde mensen (met dezelfde reden waarom ze ALI willen behouden) OOK desiree steunen omdat zij als 1 van de weinigen zich (op zijn blonds) tegen Ali durft te keren.
Hoe dom ook...
Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.
Wat een trut.
quote:... en hopelijk vooral mét Desiree..!
Op 23 september 2000 14:11 schreef itsme het volgende:Let op mijn woorden. Er komt nog ruzie tussen een paar heren om Desiree. en door Desiree.
Ps Thorka had Willem een vrachtwagen binnengesmokkeld, vorig jaar?
Niks van gemerkt.
Ik snapte het niet totdat ik m'n tekstje terug las!!!
LOL
Volgens mij zit er wel meer achter deze dame. IN de eerste week had ze het er al eens over dat ze al haar vrienden voor een partner had opgegeven. En waarom laat ze zo af en toe doorschemeren dat ze geen vrienden heeft? Waarom voelde ze zich zo aangesproken met het verhaal over het wel/niet goed hebben (je kunt het best heel beroerd hebben terwijl je een dak boven je hoofd hebt hoor, net je huur kunnen betalen en weinig geld voor eten over hebben, bijvoorbeeld). En nou blijkt ze ook nog 10 maanden getrouwd geweest te zijn. Ik wil de persoonlijke drama's van Desiree weten!! Of ben ik nou te nieuwsgierig?
quote:Haar grootste drama is haar domheid!
Op 27 september 2000 09:30 schreef MiepMiep het volgende:
Ik wil de persoonlijke drama's van Desiree weten!!
quote:Maar het kan wel lang duren. Denk aan Willem!
Op 27 september 2000 17:34 schreef Letterman het volgende:
ow maar dat gaat echt wel gebeuren...
Ze is in het huis gekomen "om mensen te ontmoeten"... Eigenlijk is ze gewoon een heel zielig klein verlaten meisje...
quote:Je moet je toetsenbord ff opnieuw configureren hij spring af en toe op engelands.
Op 27 september 2000 22:18 schreef CHIN het volgende:
[correct me if I'm wrong] maar volgens mij is Desiree eigenlijk heel ongelukkig; ze heeft absoluut nul vrienden, heeft een verkeerde relatie achter de rug ("meisje, ik heb liever dat je je vrienden niet meer ziet; heb je niet nodig"), en dus psychisch beetje afgestompt en eigenlijk gewoon nog erg naief. (Kijk maar naar haar 'childish' jaloerse reactie toen haar 'BB-vriendje' buiten beetje te close ging dansen met anderen, en "dat niet met haar wilde"...)Ze is in het huis gekomen "om mensen te ontmoeten"... Eigenlijk is ze gewoon een heel zielig klein verlaten meisje...
Desiree irriteert me mateloos met haar 'gezeur' en in het dagelijks leven zou ik ook ver uit de buurt blijven, maar eigenlijk heb ik het op dit moment ook wel heel erg met haar te doen.
quote:Of wel je bent net zo'n twijfelaar als "ons Desi"
Op 28 september 2000 02:02 schreef Jane het volgende:
[serious mode]
CHIN heeft wel gelijk. Er is nu wel heel duidelijk gebleken dat Desiree aan BB meedoet omdat ze geen vrienden heeft. Ik vind dit een kwalijke zaak. Aangezien de kandidaten zoveel tests hebben moeten ondergaan, moet het bij de makers wel bekend zijn dat dit haar achtergrond is. Ze hadden haar nooit mee mogen laten doen.Ze mag niet mee doen om dat ze geen vrienden heeft en psygisch misschien niet helemaal toff........waar kom jij vandaan dan !!!
Desiree irriteert me mateloos met haar 'gezeur' en in het dagelijks leven zou ik ook ver uit de buurt blijven, maar eigenlijk heb ik het op dit moment ook wel heel erg met haar te doen.
quote:Welnee Twister! Het enige dat ik probeerde te zeggen (en toegegeven, misschien niet zo duidelijk. Het was al laat
Op 28 september 2000 16:39 schreef Twister het volgende:
Of wel je bent net zo'n twijfelaar als "ons Desi"
quote:
Gevonden in een ander forum, maar zeker de moeite waard:
Nou eindelijk heeft BB mijn aandacht in de vorm van Desiree!
Wat een ongelooflijk k.utje is dat zeg.Ze moest even vertellen aan Robin (de zgn. stoere, avontuurlijke en zelfverzekerd boy)dat ze helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes heeft omdat haar ex-vriendje dit niet nodig achtte met andere woorden dat ze eigenlijk geen leven heeft.
We konden de benauwdheid en paniek die bij Robin ontstond gelijk in zijn ogen lezen.Wat heeft hij een inschattingsfout gemaakt door met Desiree te tongen waardoor hij dit nietszeggend, nietbewegende, nietswetende, primitieve meisje voor de rest van het BB als honing aan zijn reet achter zich aankrijgt.
Dus moest deze jongen een plan ontwikkelen om haar dringend doch effectief daarvan te verwijderen en daar is de oplossing KIM.
Zij begrijpt op haar beurt ook al niet zo wat hij met Desiree aanmoet want zij vindt zichzelf toch veel lekkerder en gezelliger met in ieder geval een leven buiten BB in tegenstelling tot Desiree die in het BB huis zit om een leven te krijgen.Ben benieuwd hoe dit afloop komt Robin nog van Desiree af die in hun al de nieuwe Bart en Sabine ziet, loopt Robin over naar Kim, zullen de dames daardoor nog een beetje gaan modderworstelen ik ben benieuwd!!!
Moraal van het verhaal, roep eerst even echo alvorens je tong erin te steken!
quote:Een waarheid als een
Op 29 september 2000 00:49 schreef dr.Stein het volgende:
in tegenstelling tot Desiree die in het BB huis zit om een leven te krijgen.
quote:De reden voor Desiree om in het huis te gaan is zonder tijfel exact hier boven omschreven ( I agree there!) . Juist een verschrikkelijke twijfelaar als Desi (en zoeker naar eigen waarde) leverd toch leuke plaatjes op TV . Iemand die niet passief toe kijkt ...toch?.....En oja ze zal zeker bedrogen uitkomen ( such is live!), maar om nou te zeggen dat ze zich dan aan de eerste de beste boom op hangt lijkt me toch een tikje overdreven, en misschien wel een inschattings fout.
Op 28 september 2000 18:18 schreef Jane het volgende:Bij Desiree krijg je op dit moment wel sterk de indruk dat ze in het huis zit om vrienden te maken, omdat ze die in het dagelijks leven niet heeft. De kans is groot dat ze wat dat betreft van een koude kermis thuiskomt en hoe ze daar dan op zal reageren? Kijk alleen maar naar haar reactie op Robin's 'afwijzing'.
Maar je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn.
Maar goed ook ik ben maar een mens, en kan alleen maar af gaan op mijn eigen gevoel, en ik zal nooit beweren dat die altijd juist is
quote:Dat zal inderdaad wel meevallen. Ik wens het haar in ieder geval zeker niet toe.
Op 29 september 2000 12:22 schreef Twister het volgende:
maar om nou te zeggen dat ze zich dan aan de eerste de beste boom op hangt lijkt me toch een tikje overdreven, en misschien wel een inschattings fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |