quote:Ach, je moet haar wat meer credit geven, ze heeft een leuk bekje en lekker aanhalig, daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.
Op 18 september 2000 20:39 schreef DiEr het volgende:
Dat roddelen van haar klonk wel erg professioneel. Ik ben bang dat het geen incident is.
Nee gaat wel goed komen met deze dame. Vooral Doorgaan
quote:Maar dat doet ze wel goed.
Op 22 september 2000 14:52 schreef cos-micV het volgende:
....in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
quote:Net zoals
in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
quote:Nee Hieke kreeg 2 punten van Darius.....en niet Desiree
Op 22 september 2000 15:28 schreef PingPong het volgende:
Het is wel ironisch dat juist degene die in de 1e dagen het meest met ALI heeft meegeluld en -geroddeld, Desiree dus, uiteindelijk 2 punten van hem heeft gekregen bij de nominaties.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:56]
quote:Hij heeft Desiree ook niet 1 punt gegeven. Die ging namelijk naar Jolanda
Op 22 september 2000 16:56 schreef PingPong het volgende:
Oeps, sorry. Maar een nominatie is een nominatie.
quote:Ja niets doen...En maar zeggen dat ze het finacieel heeeeel slecht heeft gehad. raar he als je niets doet! Gewoon een lui kreng.
wat is dit grietje lui.....gaat als eerste naar bed en komt er het laatst uit.....in huis doet ze bijna nix behalve mooi te zijn .......
quote:hmm...tegenwoordig ass. makelaar en ooohhh wat heeft ze het finacieel slecht...
Op 19 september 2000 00:18 schreef Gia het volgende:
Wat bedoelt ze eigenlijk met:Jolanda doet niets, ze is huisvrouw.?????
Het verbaasde mij meer dat er niet meer mensen hem nomineerden.
Maar in de dagboekkamer zag je even het ware gezicht van Desiree. Very evil!!!!!
De felheid die uit haar motivatie voor haar nominaties sprak was een nieuwe kant van Desiree. Als ze in gesprek is met 1 van de andere bewoners lult ze mee, maar achter hun rug om......
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-09-2000 17:21]
quote:Now we're talking.
Op 22 september 2000 17:07 schreef Letterman het volgende:
Misschien ziet ze er aardig uit qua hoofd enzo..Maar pas op hoor. Ze doet qua krengerigheid niet onder voor Sabine Watch my words!!
Een paar dingen vallen me op mbt Desireet:
1) Het woord achterbaks is nog niet gevallen. En dat is nu precies wat ze is.
Letterman heeft gelijk!
2) Ze liegt: Dat ze graag dingen met andere mensen doet (zoals ze in de intro zegt). Dat ze assistent makelaar zou zijn. My ass! Die is receptioniste en verder niks (no offense to aardige en slimme receptionistes)
3) Ze is door niemand 'weggenomineerd' (zero points). Heeft iemand een verklaring?
Let op! Die gaat slachtoffers maken. Robin is nummer 1.
Volgens mij kan Sabine nog wat van Desiree leren.
Meelullen met figuren (Ali) die beter (?) kunnen lullen dan jezelf.
Je dingen aantrekken (het Ali zwerver topic) die niet eens op jou gericht zijn...(alhoewel daar is Ali ook een kei in).
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt...kleffen met Robin...
Mensen!...als er iemand zichzelf is in BB dan is het Desiree!
(naast Ali dan...)
Ali is gewoon dom dominant bezig terwijl Desiree dom 'ignorant' bezig is...leuk!
En overigens, Desiree heeft terecht op Ali gestemt! Wat ben je dom als je niet snapt waarom Desiree op Ali stemt...Geeeeeeeeeeez!
Bah!!! Onschuldig ammehoela: sluw en uitgekiend, van mij mag ze vanf nu Vosje heten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |