abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2000 @ 14:14:23 #226
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_458273
quote:
Op 10 november 2000 10:12 schreef itsme het volgende:
Komt zeker dat ik blont ben, maar dat stemmen op die Voo site is maar vaag vind ik.
Ik geef Dezeuree dus geen punten zelfs geen 1!!
Maar hoe zit het nu daar? Kan je ze allemaal punten geven? en worden die dan ook geteld? of is t een keer stemmen?
Hoe het daar gaat weet ik niet...
> waarom antwoord je dan?
>> inderdaad

maar het stemmen zoals in jouw quote genoemd betrof het stemmen op de hot or not pagina:

http://www.amihotornot.com/r/?eid=BEGEO&key=XBAFA

Dat iedereen zo negatief is over D. begrijp ik ook niet... ze is best te genieten op TV... met het geluid uit...

[Dit bericht is gewijzigd door dr.Stein op 10-11-2000 14:15]

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_458317
quote:
Op 10 november 2000 10:46 schreef weathergirl het volgende:
Wat een hoop negativiteit over Desiree, zeg. Ja, ze is inderdaad onzeker, maar wat zou dat? Ze zeurt dan misschien, maar zij is wel de enige die inziet én zegt dat ze het van Hieke niet correct vindt dat die Ferdi op loopt te geilen terwijl ze iemand thuis heeft zitten.
Ze zeurt, is laf want ze heeft er geen moeite mee om anderen deelgenoot te maken van haar 'problemen' met andere bewoners, maar durft nauwelijks (behalve onder druk) het tegen de persoon in kwestie zelf te zeggen, ze is aandachtsziek (kan er niet tegen als Ferdy bij een andere vrouw in bed gaat liggen) en ze is een MEGA-bemoeial..

Een beetje gaan moraliseren over Hieke's gedrag .
Is ze zo'n goede vriendin van Hieke dat je je mening over dergelijke privezaken hardop tegen haar kunt zeggen??????
Tjeeeeesus wat erger ik me aan mensen die menen over het prive-gedrag (zoals overspel of bijna-overspel) van anderen te mogen oordelen terwijl ze zelf hun leven niet eens op de rit hebben.
Desiree doet me denken aan mensen die op de koffie bij de buren zich voortdurend druk maken over andermans 'immoreel' gedrag (roddel, roddel, roddel), daar een heleboel (extra) ellende mee veroorzaken en de enorme balk in hun eigen ogen niet zien.
.

Het enige positieve aan haar, wat ik idd niet verwacht had, was het opkomen voor Ed. Ze durft eens een keer. Wauw!

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 10-11-2000 14:25]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  maandag 13 november 2000 @ 00:47:37 #228
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_464957
Quote van de BB-site :
( het moment nadat ze een videoboodschap in mochten spreken ).

Waarom ik?

"Alles komt hier naar boven. Alles wat ik de afgelopen vier jaar heb weggestopt. Ik kon het ook niet kwijt. Bij niemand. Als ik zie wat ik in deze acht weken allemaal heb doorgemaakt. Ik ben heel erg na gaan denken. En die keren dat ik loop te zeiken, dat zijn gewoon die emoties. Dat zal wel zo blijven. Ik ben een jankerd. Ik weet dat het wanhopig overkomt, maar dat ben ik echt niet. Ik ga alleen nadenken waarom ik nog steeds alleen ben. Waarom ik?" De vertwijfeling is op haar gezicht te lezen. "De lelijkste meisjes hebben de mooiste mannen. En ik..?" Robin: "Nou, ik kan je alleen zeggen hoe ik als man daarover denk. Als ik een meisje zie zoals jij, die zo reageert. Dat schrikt me af. Desiree: "Ja, dat snap ik wel. Ik straal het ook uit."

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 13 november 2000 @ 00:54:03 #229
1464 ART
FOK!member
pi_464966
Je kunt lullen wat je wilt, maar het is wel eerlijk van Robin. Hij weet hoe ze gevoelig ze is voor hem en toch zegt hij dat eerlijk. Volgens mij schiet ze daar ook meer mee op dan met gehuichel.
Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 13 november 2000 @ 01:05:09 #230
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_464982
Desiree nam de afgelopen nacht, toen Robin nogal dronken was, de kans waar om zich over hem te bemoederen en hem intens te zoenen.

Bedenk me nu dat dit eigenlijk 'voer voor psychologen' is.

Heel bedenkelijk...

maandag 13 november 2000 @ 10:30:43 #231
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_465430
Ze wordt gedreven door haar jaloerse instelling. Ze is echt de calimero van BB. Ze kan het niet uitstaan dat andere in het huis een relatie hebben.

Dat is niet het probleem van die andere mensen maar dat is haar probleem.

Lijkt me verstandig als VOO ingrijpt en dit meisje uit haar lijden verlost en uit het programma haalt voor het te laat is en er nog verdere psychologische ellende van komt.

maandag 13 november 2000 @ 10:42:52 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_465472
Zij denkt wel haar mening te kunnen geven over Ferdie en Hieke, maar
toen Koos een, volgens mij zeer terechte, opmerking maakte tegen Leo over Dees die eventueel verliefd kon worden, was het huis te klein.

Hypocriet?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 13-11-2000 12:14]

maandag 13 november 2000 @ 10:47:28 #233
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_465486
Koos zei het nog waar beiden bij zaten.

Hieke moest naar Dees toekomen om te vragen of ze problemen met haar of de 'bedsituatie' had.

pi_465516
Op 10 november schreef Weathergirl o.a dit:En volgens mij is de jaloezie maar een onderdeeltje, vond ze het echt rot voor die vent thuis. Als je zelf thuis geen eten hebt, snap je het ook niet als anderen bergen eten weggooien omdat ze het niet meer op kunnen. Zo snapt Dees het niet, dat Hieke haar relatie op het spel zet.

WHOEAAAAAAAAAAAAAWHOEAAAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAWHOEAHAHAHA Dezeuree het zielig vinden voor die vent thuis (Farid) hahaha ja sorry hoor. Dat is het laatste waar De Zeur aan denkt.
Jaloezie dat is het enige weat haar drijft en ben het volkomen eens met Tiki. (goed gezegd)

pi_465517
Op 10 november schreef Weathergirl o.a dit:En volgens mij is de jaloezie maar een onderdeeltje, vond ze het echt rot voor die vent thuis. Als je zelf thuis geen eten hebt, snap je het ook niet als anderen bergen eten weggooien omdat ze het niet meer op kunnen. Zo snapt Dees het niet, dat Hieke haar relatie op het spel zet.

WHOEAAAAAAAAAAAAAWHOEAAAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAWHOEAHAHAHA Dezeuree het zielig vinden voor die vent thuis (Farid) hahaha ja sorry hoor. Dat is het laatste waar De Zeur aan denkt.
Jaloezie dat is het enige wat haar drijft en ben het volkomen eens met Tiki. (goed gezegd)

maandag 13 november 2000 @ 11:05:58 #236
1464 ART
FOK!member
pi_465536
Toch wel één puntje:

Dees is vier jaar eenzaam geweest en is nu (tegen haar verwachting in) nog steeds eenzaam in het huis. Dat komt alleen al hard aan (of het nu haar eigen schuld is of niet).
Ze hunkert naar een vent die haar gewoon liefheeft, Hieke heeft dat (op zich al jaloersmakend) en dan zet ze dat geluk (in haar ogen) op het spel door te rotzooien met Ferdi. Dees kan dat niet begrijpen en is ook kwaad dat mensen zo slonzig omgaan met iets waar zij zzo hard voor vecht.
Wat we zien is de nasleep van haar scheiding, een nasleep die al vier jaar duurt en voorlopig niet lijkt opgelost. Het BB-huis heeft de gehoopte redding in ieder geval niet gebracht.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_465572
Desiree is zo'n typetje dat alles zal laten voor een relatie, vrienden verwaarlozen en een leven leiden zoals haar vriend/man dit wil. Heel zielig allemaal. Ze snapt het voor geen meter dat Hieke iets doet wat haar vriend misschien minder leuk vindt.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  maandag 13 november 2000 @ 14:27:57 #238
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_465969
Deesje gunt niemand iets, daar heeft zij geen ruimte voor in haar hoofd. Zij is zo iemand die niet wil dat er dingen opgelost worden. Want ze heeft problemen nodig om aandacht te krijgen. Ik vrees dat als ze ooit zerieus genomioneerd wordt, zij er massaal uitgestemd word. Ik ben benieuwd wat zo'n landelijke afwijzing met haar doet.
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
  maandag 13 november 2000 @ 19:59:57 #239
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_466869
quote:
Op 13 november 2000 01:05 schreef Harry het volgende:
Desiree nam de afgelopen nacht, toen Robin nogal dronken was, de kans waar om zich over hem te bemoederen en hem intens te zoenen.

Bedenk me nu dat dit eigenlijk 'voer voor psychologen' is.

Heel bedenkelijk...

Het gedrag van Dees op dat moment deed me zo denken aan een vriendin van me. Dat is een hele aardige meid, die me verder in niets aan Dees doet denken, maar kennelijk dezelfde hunkering naar liefde (en aandacht?) heeft als zij. Het komt dan ook regelmatig voor dat deze vriendin zich opwerpt als moederkloek om dronken mannelijke kennissen naar huis te begeleiden, met als gevolg dat ze met een aantal (meerdere malen) in bed is beland. Maakt natuurlijk verder niet uit, behalve dat zij daar een heel ander gevoel bij heeft dan de jongens in kwestie. Die lachen haar achter haar rug om uit en zij heeft niets door. In Dees zag ik precies hetzelfde gedrag vanavond. Errug zielig!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 13 november 2000 @ 20:21:36 #240
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_466922
Ik snap niet dat iedereen zo afgeeft op Desiree. Ja ze zeurt veel & dat weet ze zelf ook verdomd goed, maar ze is wel eerlijk & ze durft haar gevoelens te tonen, al zijn die gevoelens wel erg persoonlijk & emotioneel Ze is wel 't type, dat als ze om iemand geeft, zichzelf dan ook 100% geeft (denk ik). Het viel me ook op, dat ze vaak mensen helpt, met allerhand huishoudelijke klusjes. Een eigenschap, die ze absoluut moet kwijtraken is jaloezie, want dat breekt haar iedere keer weer op.
BURP!!! Sprak ze teder...
  maandag 13 november 2000 @ 20:31:23 #241
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_466945
Robin voelt zich rot en schuldig over zijn gedrag, en natuurlijk voelt Dezeuree zich ook niet goed
pi_467046
Ook ik begrijp niet goed waarom iedereen zo razend van Dees wordt. Blijkbaar vinden mensen het toch erg moeilijk om iemand te zien die inderdaad behoorlijk kwetsbaar is. Dees is op een bepaalde manier een klein meisje gebleven dat heftig en snel reageert, zeker als ze ze zich alleen voelt. Toch is het heel goed voorstelbaar in dat huis. Iedereen is namelijk erg op zichzelf ofwel met zijn "maatje" danwel geliefde in de weer. Alleen Koos heeft meer sympathie voor Dees. Dat gezeur over jaloezie is ook zoiets vreemds. Alsof jaloers zijn niet bestaat of slecht is. Dees is minder handig en manipulatief en daarom komt de jaloezie er zo direct uit. Hieke is minstens zo jaloers en kwetsbaar als Dees, ze heeft alleen meer in huis om dat te verbergen.
Als Bart niet wint, vergeet ut dan maar
  maandag 13 november 2000 @ 21:30:20 #243
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_467068
ikkie vind Deez een leuke meid
  vrijdag 17 november 2000 @ 22:28:08 #244
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477656
Naar aanleiding van de nieuwe weekopdracht ( zie de streams ) mogen de bewoonsters voor f 3000,- ' meer dan topless ' poseren en er een persoonlijk verhaal bijvoegen over degene's sexleven.

Desiree wil dit wel doen !!

Quote uit de streams van Itsme :

Hieke zegt gelijk dat ze dat never doet voor de playboy. ze zegt maar 3000.00.
Dezeuree wil het wel doen. Hieke weer maar je krijgt maar 3000,00 en je moet ook vertellen wat je lekker vind bij sex!
D: nou dan vertel ik toch gewoon wat, ach joh dat word toch niet gepubliceerd.

zaterdag 18 november 2000 @ 02:25:45 #245
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_478181
ik heb mijn buik een beetje vol van die dees.
vanavond wel aanhoren hoe georgie haar genomineerd had en dat hij zich daar niet lekker bij voelde, maar niet zeggen dat zij op georgie gestemd heeft. lekker hypocriet. zeg dan tegen georgie dat je het niet wil weten.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 18 november 2000 @ 14:30:02 #246
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_478665
Wat een ongeloofelijke bitch is die Desire......dit is al de zoveelste keer dat ze dit flikt. elke keer bij iemand beginnen te slijmen en dan naar de tegen partij gaan en die dan ook gelijk geven ......walgelijk
010
pi_481879
Partyfix en Daman,
1 Altijd zeuren
2 jaloers,waarom heeft ze toevallig altijd wat tegen de vrouwen? en dat met Hieke is niet omdat ze dat zielig vind voor Farid maar nee ze kan het niet uitstaan dat Hieke veel meer heeft dan zij.zie eerder in dit topic
3wil graag zelf de aandacht.
4 grote schijnheil.
5 achterbaks, b.v weer duidelijk te zien met inderdaad, het gesprekje tussen Georgie en haar. Hij voelde zich schuldig en wat was er dan makkelijker geweest om dan te zeggen "ach joh dat geeft niets, je moet toch iemand nomineren en ik heb jou ook 1 puntje gegeven?
Maar nee dat doet zij dus niet!
6 laf
en nog even over dat stemmen op Kim en Georgie. Ik kan je wel vertellen dat dat dus ook jaloezie is.
nog meer redenen weten? want ik heb er nog zat.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 20-11-2000 10:21]

pi_483503
itsme,

1 Heeft ze al 3 weken niet meer gedaan. Ze is nu zelfs 1 van de weinige die niet zeurt. Je kan je mening ook een keer herzien.
2 Klopt inderdaad, maar ze is niet de enige. Hieke is nog veel erger, die wordt chagrijnig als ze 1 minuut geen aandacht krijgt en nomineert steeds 2 vrouwen de laatste keren. Waarom hoor ik over haar zo weinig? Daar is Desiree een beginneling bij en van Desiree is het geziene haar verleden nog een beetje te begrijpen.
3 Dat geldt voor 9 van de 10 mensen (incl. de andere bewoners) en is dus geen argument.
4 Je bent in de war met Hieke. Die tongt achter de koelkast met een ander en zegt dat alleen ze maatjes is. Toppunt van schijnheiligheid!
5 Eerlijk van Georgie inderdaad, maar aangezien iedereen verder zijn kop houdt zie ik niet in waarom alleen Desiree dit kwalijk genomen zou worden.
6 Het was al moedig om na 4 jaar eenzaamheid en emotionele problemen het huis in te gaan en het zo lang vol te houden, dus dit is gewoon niet waar!
Iedereen heeft een andere mening, da's prima. Maar waarom let niemand op Hieke (dat is echt een kreng) en verzint iedereen er bij Desiree dingen bij? (Een aantal dingen kloppen prima, maar het wordt bij haar altijd zo overdreven. Of zou het komen doordat dat ene half uurtje op TV niet altijd even eerlijk is? Ik zie dat nl. niet zo vaak (Decoder is veel leuker).

maandag 20 november 2000 @ 23:11:08 #249
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_483523
quote:
Op 20 november 2000 23:01 schreef Lamon het volgende:
itsme,

1 Heeft ze al 3 weken niet meer gedaan. Ze is nu zelfs 1 van de weinige die niet zeurt. Je kan je mening ook een keer herzien.
2 Klopt inderdaad, maar ze is niet de enige. Hieke is nog veel erger, die wordt chagrijnig als ze 1 minuut geen aandacht krijgt en nomineert steeds 2 vrouwen de laatste keren. Waarom hoor ik over haar zo weinig? Daar is Desiree een beginneling bij en van Desiree is het geziene haar verleden nog een beetje te begrijpen.
3 Dat geldt voor 9 van de 10 mensen (incl. de andere bewoners) en is dus geen argument.
4 Je bent in de war met Hieke. Die tongt achter de koelkast met een ander en zegt dat alleen ze maatjes is. Toppunt van schijnheiligheid!
5 Eerlijk van Georgie inderdaad, maar aangezien iedereen verder zijn kop houdt zie ik niet in waarom alleen Desiree dit kwalijk genomen zou worden.
6 Het was al moedig om na 4 jaar eenzaamheid en emotionele problemen het huis in te gaan en het zo lang vol te houden, dus dit is gewoon niet waar!
Iedereen heeft een andere mening, da's prima. Maar waarom let niemand op Hieke (dat is echt een kreng) en verzint iedereen er bij Desiree dingen bij? (Een aantal dingen kloppen prima, maar het wordt bij haar altijd zo overdreven. Of zou het komen doordat dat ene half uurtje op TV niet altijd even eerlijk is? Ik zie dat nl. niet zo vaak (Decoder is veel leuker).

Nou als je dan nu goed op je decoder gekeken hebt dan kan je zien dat ze na het leveren van een prestatie (semie bloot poseren) ze aan tafel gelijk weer begint te zeuren over de pijn in haar nek. Er lopen er daar meer met pijntjes maar bij haar moet het lijken of het net effe iets erger is dan van een ander. Over iedereen loopt ze te lullen en het "heb ik ook" ligt in haar mond bestorven. Ze is nu eenmaal graag het slachtoffer van haar eigen leven en zal geen moment onbenut laten om ons en haar medebewoners daar deelgenoot van te laten zijn.

Kortom ik ben haar vreselijk zat

pi_483639
Het maakt me ook niet uit dat mensen haar niet leuk vinden (dat moet ieder voor zich weten), maar ik vraag me gewoon af waarom mensen zich zo op haar concentreren (ik bedoel, klagen over pijntjes is nou niet echt een halsmisdaad), terwijl de grootste schijnheil (Hieke dus, lijkt me erg duidelijk) nog door mensen aardig gevonden wordt ook! Dat kan er bij mij gewoon niet in, that's all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')