quote:Hoe het daar gaat weet ik niet...
Op 10 november 2000 10:12 schreef itsme het volgende:
Komt zeker dat ik blont ben, maar dat stemmen op die Voo site is maar vaag vind ik.
Ik geef Dezeuree dus geen punten zelfs geen 1!!
Maar hoe zit het nu daar? Kan je ze allemaal punten geven? en worden die dan ook geteld? of is t een keer stemmen?
maar het stemmen zoals in jouw quote genoemd betrof het stemmen op de hot or not pagina:
http://www.amihotornot.com/r/?eid=BEGEO&key=XBAFA
Dat iedereen zo negatief is over D. begrijp ik ook niet... ze is best te genieten op TV... met het geluid uit...
[Dit bericht is gewijzigd door dr.Stein op 10-11-2000 14:15]
quote:Ze zeurt, is laf want ze heeft er geen moeite mee om anderen deelgenoot te maken van haar 'problemen' met andere bewoners, maar durft nauwelijks (behalve onder druk) het tegen de persoon in kwestie zelf te zeggen, ze is aandachtsziek (kan er niet tegen als Ferdy bij een andere vrouw in bed gaat liggen) en ze is een MEGA-bemoeial.
Op 10 november 2000 10:46 schreef weathergirl het volgende:
Wat een hoop negativiteit over Desiree, zeg. Ja, ze is inderdaad onzeker, maar wat zou dat? Ze zeurt dan misschien, maar zij is wel de enige die inziet én zegt dat ze het van Hieke niet correct vindt dat die Ferdi op loopt te geilen terwijl ze iemand thuis heeft zitten.
Een beetje gaan moraliseren over Hieke's gedrag
.
Is ze zo'n goede vriendin van Hieke dat je je mening over dergelijke privezaken hardop tegen haar kunt zeggen??????
Tjeeeeesus wat erger ik me aan mensen die menen over het prive-gedrag (zoals overspel of bijna-overspel) van anderen te mogen oordelen terwijl ze zelf hun leven niet eens op de rit hebben.
Desiree doet me denken aan mensen die op de koffie bij de buren zich voortdurend druk maken over andermans 'immoreel' gedrag (roddel, roddel, roddel), daar een heleboel (extra) ellende mee veroorzaken en de enorme balk in hun eigen ogen niet zien.
.
Het enige positieve aan haar, wat ik idd niet verwacht had, was het opkomen voor Ed. Ze durft eens een keer. Wauw!
[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 10-11-2000 14:25]
Waarom ik?
"Alles komt hier naar boven. Alles wat ik de afgelopen vier jaar heb weggestopt. Ik kon het ook niet kwijt. Bij niemand. Als ik zie wat ik in deze acht weken allemaal heb doorgemaakt. Ik ben heel erg na gaan denken. En die keren dat ik loop te zeiken, dat zijn gewoon die emoties. Dat zal wel zo blijven. Ik ben een jankerd. Ik weet dat het wanhopig overkomt, maar dat ben ik echt niet. Ik ga alleen nadenken waarom ik nog steeds alleen ben. Waarom ik?" De vertwijfeling is op haar gezicht te lezen. "De lelijkste meisjes hebben de mooiste mannen. En ik..?" Robin: "Nou, ik kan je alleen zeggen hoe ik als man daarover denk. Als ik een meisje zie zoals jij, die zo reageert. Dat schrikt me af. Desiree: "Ja, dat snap ik wel. Ik straal het ook uit."
Bedenk me nu dat dit eigenlijk 'voer voor psychologen' is.
Heel bedenkelijk...
Dat is niet het probleem van die andere mensen maar dat is haar probleem.
Lijkt me verstandig als VOO ingrijpt en dit meisje uit haar lijden verlost en uit het programma haalt voor het te laat is en er nog verdere psychologische ellende van komt.
Hypocriet?
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 13-11-2000 12:14]
Hieke moest naar Dees toekomen om te vragen of ze problemen met haar of de 'bedsituatie' had.
WHOEAAAAAAAAAAAAAWHOEAAAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAWHOEAHAHAHA Dezeuree het zielig vinden voor die vent thuis (Farid) hahaha ja sorry hoor. Dat is het laatste waar De Zeur aan denkt.
Jaloezie dat is het enige weat haar drijft en ben het volkomen eens met Tiki. (goed gezegd)
WHOEAAAAAAAAAAAAAWHOEAAAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAWHOEAHAHAHA Dezeuree het zielig vinden voor die vent thuis (Farid) hahaha ja sorry hoor. Dat is het laatste waar De Zeur aan denkt.
Jaloezie dat is het enige wat haar drijft en ben het volkomen eens met Tiki. (goed gezegd)
Dees is vier jaar eenzaam geweest en is nu (tegen haar verwachting in) nog steeds eenzaam in het huis. Dat komt alleen al hard aan (of het nu haar eigen schuld is of niet).
Ze hunkert naar een vent die haar gewoon liefheeft, Hieke heeft dat (op zich al jaloersmakend) en dan zet ze dat geluk (in haar ogen) op het spel door te rotzooien met Ferdi. Dees kan dat niet begrijpen en is ook kwaad dat mensen zo slonzig omgaan met iets waar zij zzo hard voor vecht.
Wat we zien is de nasleep van haar scheiding, een nasleep die al vier jaar duurt en voorlopig niet lijkt opgelost. Het BB-huis heeft de gehoopte redding in ieder geval niet gebracht.
quote:Het gedrag van Dees op dat moment deed me zo denken aan een vriendin van me. Dat is een hele aardige meid, die me verder in niets aan Dees doet denken, maar kennelijk dezelfde hunkering naar liefde (en aandacht?) heeft als zij. Het komt dan ook regelmatig voor dat deze vriendin zich opwerpt als moederkloek om dronken mannelijke kennissen naar huis te begeleiden, met als gevolg dat ze met een aantal (meerdere malen) in bed is beland. Maakt natuurlijk verder niet uit, behalve dat zij daar een heel ander gevoel bij heeft dan de jongens in kwestie. Die lachen haar achter haar rug om uit en zij heeft niets door. In Dees zag ik precies hetzelfde gedrag vanavond. Errug zielig!
Op 13 november 2000 01:05 schreef Harry het volgende:
Desiree nam de afgelopen nacht, toen Robin nogal dronken was, de kans waar om zich over hem te bemoederen en hem intens te zoenen.Bedenk me nu dat dit eigenlijk 'voer voor psychologen' is.
Heel bedenkelijk...
Desiree wil dit wel doen !!
Quote uit de streams van Itsme :
Hieke zegt gelijk dat ze dat never doet voor de playboy. ze zegt maar 3000.00.
Dezeuree wil het wel doen. Hieke weer maar je krijgt maar 3000,00 en je moet ook vertellen wat je lekker vind bij sex!
D: nou dan vertel ik toch gewoon wat, ach joh dat word toch niet gepubliceerd.
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 20-11-2000 10:21]
1 Heeft ze al 3 weken niet meer gedaan. Ze is nu zelfs 1 van de weinige die niet zeurt. Je kan je mening ook een keer herzien.
2 Klopt inderdaad, maar ze is niet de enige. Hieke is nog veel erger, die wordt chagrijnig als ze 1 minuut geen aandacht krijgt en nomineert steeds 2 vrouwen de laatste keren. Waarom hoor ik over haar zo weinig? Daar is Desiree een beginneling bij en van Desiree is het geziene haar verleden nog een beetje te begrijpen.
3 Dat geldt voor 9 van de 10 mensen (incl. de andere bewoners) en is dus geen argument.
4 Je bent in de war met Hieke. Die tongt achter de koelkast met een ander en zegt dat alleen ze maatjes is. Toppunt van schijnheiligheid!
5 Eerlijk van Georgie inderdaad, maar aangezien iedereen verder zijn kop houdt zie ik niet in waarom alleen Desiree dit kwalijk genomen zou worden.
6 Het was al moedig om na 4 jaar eenzaamheid en emotionele problemen het huis in te gaan en het zo lang vol te houden, dus dit is gewoon niet waar!
Iedereen heeft een andere mening, da's prima. Maar waarom let niemand op Hieke (dat is echt een kreng) en verzint iedereen er bij Desiree dingen bij? (Een aantal dingen kloppen prima, maar het wordt bij haar altijd zo overdreven. Of zou het komen doordat dat ene half uurtje op TV niet altijd even eerlijk is? Ik zie dat nl. niet zo vaak (Decoder is veel leuker).
quote:Nou als je dan nu goed op je decoder gekeken hebt dan kan je zien dat ze na het leveren van een prestatie (semie bloot poseren) ze aan tafel gelijk weer begint te zeuren over de pijn in haar nek. Er lopen er daar meer met pijntjes maar bij haar moet het lijken of het net effe iets erger is dan van een ander. Over iedereen loopt ze te lullen en het "heb ik ook" ligt in haar mond bestorven. Ze is nu eenmaal graag het slachtoffer van haar eigen leven en zal geen moment onbenut laten om ons en haar medebewoners daar deelgenoot van te laten zijn.
Op 20 november 2000 23:01 schreef Lamon het volgende:
itsme,1 Heeft ze al 3 weken niet meer gedaan. Ze is nu zelfs 1 van de weinige die niet zeurt. Je kan je mening ook een keer herzien.
2 Klopt inderdaad, maar ze is niet de enige. Hieke is nog veel erger, die wordt chagrijnig als ze 1 minuut geen aandacht krijgt en nomineert steeds 2 vrouwen de laatste keren. Waarom hoor ik over haar zo weinig? Daar is Desiree een beginneling bij en van Desiree is het geziene haar verleden nog een beetje te begrijpen.
3 Dat geldt voor 9 van de 10 mensen (incl. de andere bewoners) en is dus geen argument.
4 Je bent in de war met Hieke. Die tongt achter de koelkast met een ander en zegt dat alleen ze maatjes is. Toppunt van schijnheiligheid!
5 Eerlijk van Georgie inderdaad, maar aangezien iedereen verder zijn kop houdt zie ik niet in waarom alleen Desiree dit kwalijk genomen zou worden.
6 Het was al moedig om na 4 jaar eenzaamheid en emotionele problemen het huis in te gaan en het zo lang vol te houden, dus dit is gewoon niet waar!
Iedereen heeft een andere mening, da's prima. Maar waarom let niemand op Hieke (dat is echt een kreng) en verzint iedereen er bij Desiree dingen bij? (Een aantal dingen kloppen prima, maar het wordt bij haar altijd zo overdreven. Of zou het komen doordat dat ene half uurtje op TV niet altijd even eerlijk is? Ik zie dat nl. niet zo vaak (Decoder is veel leuker).
Kortom ik ben haar vreselijk zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |