quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 19:37 schreef hello_moto1992 het volgende:[..]
Er zaten enkele gebruikssporen op het toestel. Ik heb het de verkoper ook voorgelegd, maar hij geeft dan aan er bijvoorbeeld een scheur in de printplaat kan zitten nadat hij bijvoorbeeld gevallen is.
Een scheur in de printplaat, en dan nog volledig werken? Die verkoper gelooft zeker ook in elfjes en Sinterklaas? Zo'n printplaat zit vast met meerdere schroefjes, die beweeg je niet zomaar en daarnaast zit ie ingebouwd in een stevige behuizing en bovendien zijn printplaatjes behoorlijk stevig. Die scheuren of breken echt niet zomaar na een valletje.
quote:
Hij is verder nooit gevallen, maar natuurlijk wel gebruikt waardoor er onzichtbare schade kan zijn ontstaan. Dat weet ik verder ook niet...
Daarnaast lieten ze mij ook de 'bewijsfoto's' van dynafix zien. Deze waren hoogst onduidelijk en de verkoper wist ook niet wat zij bedoelden met de foto's.
Lekker duidelijk, betaal je daar 215 euro voor. Hoevaak zijn die bewuste foto's al gebruikt om mensen geld af te troggelen?
quote:
Ik vind trouwens over het algemeen dat vodafone zich juist erg richt op vodafone cq. HTC. Vodafone is nog altijd de leverancier en zij dienen naar mijn mening een deugdelijk product te leveren.
Wij van wc-eend adviseren wc-eend. Uiteraard richt Vodafone zich op de verkoop van Vodafone cq. HTC telefoons als zij daar grootafnemer van zijn. Ze verdienen en op het abonnement en op de telefoon die ongetwijfeld goedkoper wordt voor hen naarmate ze er meer van verkopen.
Of het een deugdelijk product is, valt lastig te zeggen. Slecht opladen kan ook het gevolg zijn van wat stof op het stekkertje waarmee je 'm aan de lader plugt, waardoor deze niet helemaal lekker contact maakt. Of een pinnetje dat verbogen is bijvoorbeeld. (Weet niet hoe dat bij HTC zit).
Feit is wel dat veel klanten zich laten bedonderen door bedrijven en winkeliers, die massaal garantie omzeilen door de klant de schuld te geven en het op 'waterschade' of 'valschade' te gooien in geval van mobieltjes.