Tsah ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je tekent toch geen contract met de KvK?
Scan het eens in dan.quote:
Ik heb hier geen scanner. Ik werk met wat juristen laat er morgen wel naar kijken. Ik ga het sws niet tekenen. Was hiervan niet op de hoogte. Ik betaal mn huur en wil het hier bij laten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Scan het eens in dan.
En wat is een "werkende huis met twee anderen wat gerigistreerd staat als woongroep"?
En wat bedoelt de huiseigenaar met "functionaris"?
Als een formuliertje je al boven de pet gaat....quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:00 schreef Rebubbled het volgende:
Jezus, hoe moeilijk is het om aan te geven wat er wel op dat formulier staat als je hulp wil.
Woongroep zullen we dan maar zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als een formuliertje je al boven de pet gaat....
Werkende huis.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Woongroep zullen we dan maar zeggen.
Maar waarom zou TS dan een functionaris van een vereniging of stichting moeten worden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
http://www.kvk.nl/downloa(...)ing_tcm14-212829.pdf
Zou het deze zijn?
Een woongroep heeft vaak een bepaalde sfeer/doelgroep. Bijv. jonge mensen die hun studie net hebben afgerond. Of dat men biologisch eet, of dat er een artistiek tintje aan zit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar waarom zou TS dan een functionaris van een vereniging of stichting moeten worden?
Waar schrijf ik me in? Klinkt gezellig. Een beetje een vrije liefde commune.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Een woongroep heeft vaak een bepaalde sfeer/doelgroep. Bijv. jonge mensen die hun studie net hebben afgerond. Of dat men biologisch eet, of dat er een artistiek tintje aan zit.
Ik kan me nu best voorstellen dat je e.e.a. vastlegt op papier, en om dat kracht te geven, dat je er een stichting van maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |