abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114017367
http://www.thrivemovement.com/home

Een heel interessante film over de Globale Dominantie Agenda van de Illuminati, met alles uitgelegd wat er mee heeft te maken. (Banken, Centrale Banken, Voedselproductie, Gezondheidszorg, De Rothschilds, Morgans, Rockefeller etc)

pi_114017762
Dit topic kan beter naar BNW, dunkt me.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:52:09 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114022123
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef The_stranger het volgende:
Dit topic kan beter naar BNW, dunkt me.
* Bastard Slamdunkt
The truth was in here.
pi_114022642
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

* Bastard Slamdunkt
Wist niet dat je zo hoog kwam ;)

Maar het lijkt me dat daar meer publiek zit die dit soort complotten/verhalen/onthullingen meer waarderen..
En ik neem aan dat TS graag een discussie heeft of op zijn minst het juiste publiek..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_114023134
Dit topic zou heel goed passen in BNW. TS mag het zeggen. :P

Zeer interessante docu, trouwens, hoewel de eerste paar minuten al een insteek onthullen waar ik het niet helemaal mee eens ben.
- de natuur is helemaal niet zo harmonieus en het is niet zo dat de mensheid zich daarentegen alleen maar met overleven bezighoudt. Iets dergelijks zie je in de natuur nog veel sterker.
- Wij zijn niet het eindproduct van de miljarden jaren durende ontwikkeling van het universum en dat wordt wél zo voorgesteld.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:34:02 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114023820
Nou.. je zou kunnen stellen dat we nu het eindproduct zijn of zie ik dat dan verkeerd?
The truth was in here.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:58:49 #7
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_114025011
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Bastard het volgende:
Nou.. je zou kunnen stellen dat we nu het eindproduct zijn of zie ik dat dan verkeerd?
't is niet te hopen. Hoewel we geen halffabricaat zijn en dus in zekere zin een eind-product, maar
dat "product" kan nog wel wat verbeteringen, bug-fixes & bios-updates gebruiken. Om van extra/nieuwe (ontbrekende !) "features" nog te zwijgen :P

De mens 2.0 ... of 2.1 eigenlijk, want de .0 versies zitten vandaag de dag VOL met bugs. (Tja, de release date is toch echt na 9 maanden :P )

Anyway, als dit geen typisch BNW topic is, wat dan wel ?
(tot we bij het punt komen dat ze mede daarom (vermeend) alien contact verzwijgen o.i.d :P)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:21:39 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114026176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef R0N1N het volgende:

[..]

't is niet te hopen. Hoewel we geen halffabricaat zijn en dus in zekere zin een eind-product, maar
dat "product" kan nog wel wat verbeteringen, bug-fixes & bios-updates gebruiken. Om van extra/nieuwe (ontbrekende !) "features" nog te zwijgen :P

De mens 2.0 ... of 2.1 eigenlijk, want de .0 versies zitten vandaag de dag VOL met bugs. (Tja, de release date is toch echt na 9 maanden :P )

Anyway, als dit geen typisch BNW topic is, wat dan wel ?
(tot we bij het punt komen dat ze mede daarom (vermeend) alien contact verzwijgen o.i.d :P)
Ja.. product blijft in ontwikkeling maar voor NU
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn we het eindproduct.
Als we volgende eeuw chips ontwikkelen in ons lichaam zijn we weer een stap verder. Onze staart zijn we al eeuwen geleden verloren.
The truth was in here.
pi_114027260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. product blijft in ontwikkeling maar voor NU
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn we het eindproduct.
Als we volgende eeuw chips ontwikkelen in ons lichaam zijn we weer een stap verder. Onze staart zijn we al eeuwen geleden verloren.
Echter eindproduct suggereert een doel, een plan, wat er uiteraard in de evolutie niet is. Daarnaast betekent het woord EINDproduct een einde, wat ook niet het geval is. NU niet, nooit niet.

Dus we zijn absoluut geen eindproduct, slechts een tussenvorm of beta product..
C. Sagan
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:00:07 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114028344
Mja dat is dus net hoe je die term dan wilt interpreteren denk ik, maar zoals jullie het zien klopt het ook.
The truth was in here.
pi_114029106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Bastard het volgende:
Mja dat is dus net hoe je die term dan wilt interpreteren denk ik, maar zoals jullie het zien klopt het ook.
Probleem is wel dat men de evolutie wel in die termen uit gaat leggen, wat dus een foute interpretatie is. Ook komt dat redelijk in de buurt van het ID verhaal
C. Sagan
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:57:33 #12
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_114031639
Wie de moeite heeft genomen zal begrijpen dat het inderdaad een thru factor (of moet ik zeggen een "trive"factor) heeft.
Geen planet X, geen olympic doemcenario, maar antwoord of pogingen daartoe op een ander feit.
In de bijbel zou men het het gouden kalf noemen , heden ten dagen noemen wij het de euro , maar geld in het algemeen ook onze behoefte naar energie komt voorbij en de gevolgen van degene die free energie brachten.
Ook ufo's en fieldcrops kwamen aan bod met eigenlijk een duidelijke boodschap.
In bnw veel boodschappers maar weinig oplossingen dan hooguit zelfmoord plegen (die was van youtube).
Toch laat deze video een oplossing op vele levels zien , in hoeverre zijn we al ontwaakt of wakker.?
There is only one religion
pi_114032468
Heb em gezien... of althans een stuk

totdat ik er achter kwam dat er 1 van de nazaten van Procter & Gamble achter zit. En ook namen die ik niet heel erg hoog heb zitten, komen langs in de film. Genoeg redenen om deze film links te laten liggen..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:23:46 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114033087
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Wie de moeite heeft genomen zal begrijpen dat het inderdaad een thru factor (of moet ik zeggen een "trive"factor) heeft.
Geen planet X, geen olympic doemcenario, maar antwoord of pogingen daartoe op een ander feit.
In de bijbel zou men het het gouden kalf noemen , heden ten dagen noemen wij het de euro , maar geld in het algemeen ook onze behoefte naar energie komt voorbij en de gevolgen van degene die free energie brachten.
Ook ufo's en fieldcrops kwamen aan bod met eigenlijk een duidelijke boodschap.
In bnw veel boodschappers maar weinig oplossingen dan hooguit zelfmoord plegen (die was van youtube).
Toch laat deze video een oplossing op vele levels zien , in hoeverre zijn we al ontwaakt of wakker.?
Daar hoef ik geen film voor te zien van 2 uur. Andere kunnen misschien er veel uithalen, ineens dingen in ander perspectief gaan zien. Maar wat ik bij dit soort films krijg, of eigenlijk bij iedere BNW getint filmpje is toch bangmakerij. "Kijk deze mensen regeren eigenlijk over de wereld, trekken aan touwtjes en dit is hun ware reden" vaak hooggeplaatste mensen die voor ons heel schimmig afgetekend worden. Of het nou feit is of niet, het enige wat die filmpjes uiteindelijk maken is angst, angst voor onbekende zaken, vrezen voor je leven misschien. Zaken waarvan je dacht dat het niet bestond blijken ineens een levende nachtmerrie te moeten gaan worden.

Dat zet voor het overgrote deel geen oplossingen neer zoals je al terecht noemde. Het creert dualiteit, afstandelijkheid, angsten.
The truth was in here.
pi_114033140
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Boswachtertje het volgende:
Heb em gezien... of althans een stuk

totdat ik er achter kwam dat er 1 van de nazaten van Procter & Gamble achter zit. En ook namen die ik niet heel erg hoog heb zitten, komen langs in de film. Genoeg redenen om deze film links te laten liggen..
Op de site:

How is Foster related to Procter and Gamble? (read more)

Foster is the great, great grandson of James Gamble, the founder of Procter & Gamble. He is in no way associated with the running of the multi-national company that exists today. Foster has participated on his own and with various family initiatives to change company policy with regard to issues such as animal testing and pollution. Foster used the time he was afforded by inheriting enough money to research issues that most people don’t have time to pursue. He and Kimberly have invested eight years of uncompensated time and $4.5 million of their own money, (in partnership with individual investors who invested an additional $2.5 million) to make the THRIVE film and website to help empower a self-creating movement that aims to empower a world where all can thrive. Procter & Gamble has not funded THRIVE or any part of it. We welcome people checking the validity of this statement with Procter & Gamble directly.

En schop dit topic maar naar BNW, als het daar beter past... waarom niet? :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:34:52 #16
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_114033708
Omdat hier opgeroepen word om niet de richting van de brave new world op te gaan.
Self suporting te worden en de macht daardoor te breken van het grote geld.
Wat als iedereen zonnepanelen koopt en de energiebedrijven geen stroom meer hoeven te produceren? de staat geen inkomsten meer daaruit heeft (1/3 van je rekening). Dan gaan ze kapot.
Zie hoe de energie bedrijven proberen om het bij te benen.
Zie hoe de banken wankelen en met hen hele regeringen .

mmh mischien toch BNW omdat dat ook een andere wereld schept.
Want het enige wat ik miste was het spirituele in het geheel.
pi_114033717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar hoef ik geen film voor te zien van 2 uur. Andere kunnen misschien er veel uithalen, ineens dingen in ander perspectief gaan zien. Maar wat ik bij dit soort films krijg, of eigenlijk bij iedere BNW getint filmpje is toch bangmakerij. "Kijk deze mensen regeren eigenlijk over de wereld, trekken aan touwtjes en dit is hun ware reden" vaak hooggeplaatste mensen die voor ons heel schimmig afgetekend worden. Of het nou feit is of niet, het enige wat die filmpjes uiteindelijk maken is angst, angst voor onbekende zaken, vrezen voor je leven misschien. Zaken waarvan je dacht dat het niet bestond blijken ineens een levende nachtmerrie te moeten gaan worden.

Dat zet voor het overgrote deel geen oplossingen neer zoals je al terecht noemde. Het creert dualiteit, afstandelijkheid, angsten.
Precies, het geeft angst omdat mensen denken in een "goede" wereld te leven. We zijn al hard op weg naar een wereldwijde dictatuur, maar mensen zien het niet of willen het niet zien. Ook staat er op de site wat je zelf kan doen. Dat zal minimalistisch zijn, maar toch. Zie 9/11, te veel verdachte dingen die wijzen op een false flag. En dit was en zal niet de eerste keer zijn.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:36:23 #18
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_114033796
Vanuit de angst creeren is angst zaaien bedoel je?
pi_114033899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Vanuit de angst creeren is angst zaaien bedoel je?
Precies. Er worden "false flag" operaties gedaan (iemand anders krijgt de schuld), en onder het mom van veiligheid worden onze vrijheden ingeperkt (dit zullen we zelf accepteren, om ons weer veilig te voelen), om dusdanig nog meer controle over de mensenmassa te krijgen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:39:19 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114033964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef FokkenopFok het volgende:

[..]

Precies, het geeft angst omdat mensen denken in een "goede" wereld te leven. We zijn al hard op weg naar een wereldwijde dictatuur, maar mensen zien het niet of willen het niet zien.
Nou, ik denk dat de meeste mensen wel door hebben dat de wereld anders is, als dat ze zelf graag zouden willen zien. Je moet echt heel naief wezen om te zeggen dat de wereld peacefull is en dat er geen grootmachten bestaan die over je leven heersen. Dat schepje er bovenop doen is eigenlijk niet nodig. Dat bedoel ik meer. :)
The truth was in here.
pi_114034095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat de meeste mensen wel door hebben dat de wereld anders is, als dat ze zelf graag zouden willen zien. Je moet echt heel naief wezen om te zeggen dat de wereld peacefull is en dat er geen grootmachten bestaan die over je leven heersen. Dat schepje er bovenop doen is eigenlijk niet nodig. Dat bedoel ik meer. :)
Misschien niet en misschien wel. Het opent in ieder geval wel de ogen. En tevens is het wel goed om op zoiets voorbereid te zijn, al klinkt het misschien raar.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:48:28 #22
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_114034541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef FokkenopFok het volgende:

[..]

Precies. Er worden "false flag" operaties gedaan (iemand anders krijgt de schuld), en onder het mom van veiligheid worden onze vrijheden ingeperkt (dit zullen we zelf accepteren, om ons weer veilig te voelen), om dusdanig nog meer controle over de mensenmassa te krijgen.
Ik bedoelde het net andersom, valse flag ,mensen worden zich bewust dat het een false flag was en gaan daarnaar handelen, de angst is al gecreerd maar veiligheid is verre van ideaal, crisis eroverheen mensen worden creatief.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 08:48:01 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_114048908
Op verzoek van TS en met toestemming van E_O nemen we dit topic mee naar BNW :)
pi_114052619
Alleen de begin zin al: All facts in this movie have been independently confirmed..

Wat een capsones hebben die lui ook altijd.
pi_114053313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef FokkenopFok het volgende:
http://www.thrivemovement.com/home

Een heel interessante film over de Globale Dominantie Agenda van de Illuminati, met alles uitgelegd wat er mee heeft te maken. (Banken, Centrale Banken, Voedselproductie, Gezondheidszorg, De Rothschilds, Morgans, Rockefeller etc)

[ afbeelding ]
Ik mis de religieuze instituten, de geheime genootschappen en de verenigde naties in dit plaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')