* Bastard Slamdunktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef The_stranger het volgende:
Dit topic kan beter naar BNW, dunkt me.
Wist niet dat je zo hoog kwamquote:
't is niet te hopen. Hoewel we geen halffabricaat zijn en dus in zekere zin een eind-product, maarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Bastard het volgende:
Nou.. je zou kunnen stellen dat we nu het eindproduct zijn of zie ik dat dan verkeerd?
Ja.. product blijft in ontwikkeling maar voor NUquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
't is niet te hopen. Hoewel we geen halffabricaat zijn en dus in zekere zin een eind-product, maar
dat "product" kan nog wel wat verbeteringen, bug-fixes & bios-updates gebruiken. Om van extra/nieuwe (ontbrekende !) "features" nog te zwijgen
De mens 2.0 ... of 2.1 eigenlijk, want de .0 versies zitten vandaag de dag VOL met bugs. (Tja, de release date is toch echt na 9 maanden)
Anyway, als dit geen typisch BNW topic is, wat dan wel ?
(tot we bij het punt komen dat ze mede daarom (vermeend) alien contact verzwijgen o.i.d)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn we het eindproduct.
Als we volgende eeuw chips ontwikkelen in ons lichaam zijn we weer een stap verder. Onze staart zijn we al eeuwen geleden verloren.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. product blijft in ontwikkeling maar voor NUEchter eindproduct suggereert een doel, een plan, wat er uiteraard in de evolutie niet is. Daarnaast betekent het woord EINDproduct een einde, wat ook niet het geval is. NU niet, nooit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn we het eindproduct.
Als we volgende eeuw chips ontwikkelen in ons lichaam zijn we weer een stap verder. Onze staart zijn we al eeuwen geleden verloren.
Dus we zijn absoluut geen eindproduct, slechts een tussenvorm of beta product..You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
Probleem is wel dat men de evolutie wel in die termen uit gaat leggen, wat dus een foute interpretatie is. Ook komt dat redelijk in de buurt van het ID verhaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Bastard het volgende:
Mja dat is dus net hoe je die term dan wilt interpreteren denk ik, maar zoals jullie het zien klopt het ook.
Daar hoef ik geen film voor te zien van 2 uur. Andere kunnen misschien er veel uithalen, ineens dingen in ander perspectief gaan zien. Maar wat ik bij dit soort films krijg, of eigenlijk bij iedere BNW getint filmpje is toch bangmakerij. "Kijk deze mensen regeren eigenlijk over de wereld, trekken aan touwtjes en dit is hun ware reden" vaak hooggeplaatste mensen die voor ons heel schimmig afgetekend worden. Of het nou feit is of niet, het enige wat die filmpjes uiteindelijk maken is angst, angst voor onbekende zaken, vrezen voor je leven misschien. Zaken waarvan je dacht dat het niet bestond blijken ineens een levende nachtmerrie te moeten gaan worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Wie de moeite heeft genomen zal begrijpen dat het inderdaad een thru factor (of moet ik zeggen een "trive"factor) heeft.
Geen planet X, geen olympic doemcenario, maar antwoord of pogingen daartoe op een ander feit.
In de bijbel zou men het het gouden kalf noemen , heden ten dagen noemen wij het de euro , maar geld in het algemeen ook onze behoefte naar energie komt voorbij en de gevolgen van degene die free energie brachten.
Ook ufo's en fieldcrops kwamen aan bod met eigenlijk een duidelijke boodschap.
In bnw veel boodschappers maar weinig oplossingen dan hooguit zelfmoord plegen (die was van youtube).
Toch laat deze video een oplossing op vele levels zien , in hoeverre zijn we al ontwaakt of wakker.?
Op de site:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Boswachtertje het volgende:
Heb em gezien... of althans een stuk
totdat ik er achter kwam dat er 1 van de nazaten van Procter & Gamble achter zit. En ook namen die ik niet heel erg hoog heb zitten, komen langs in de film. Genoeg redenen om deze film links te laten liggen..
Precies, het geeft angst omdat mensen denken in een "goede" wereld te leven. We zijn al hard op weg naar een wereldwijde dictatuur, maar mensen zien het niet of willen het niet zien. Ook staat er op de site wat je zelf kan doen. Dat zal minimalistisch zijn, maar toch. Zie 9/11, te veel verdachte dingen die wijzen op een false flag. En dit was en zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen film voor te zien van 2 uur. Andere kunnen misschien er veel uithalen, ineens dingen in ander perspectief gaan zien. Maar wat ik bij dit soort films krijg, of eigenlijk bij iedere BNW getint filmpje is toch bangmakerij. "Kijk deze mensen regeren eigenlijk over de wereld, trekken aan touwtjes en dit is hun ware reden" vaak hooggeplaatste mensen die voor ons heel schimmig afgetekend worden. Of het nou feit is of niet, het enige wat die filmpjes uiteindelijk maken is angst, angst voor onbekende zaken, vrezen voor je leven misschien. Zaken waarvan je dacht dat het niet bestond blijken ineens een levende nachtmerrie te moeten gaan worden.
Dat zet voor het overgrote deel geen oplossingen neer zoals je al terecht noemde. Het creert dualiteit, afstandelijkheid, angsten.
Precies. Er worden "false flag" operaties gedaan (iemand anders krijgt de schuld), en onder het mom van veiligheid worden onze vrijheden ingeperkt (dit zullen we zelf accepteren, om ons weer veilig te voelen), om dusdanig nog meer controle over de mensenmassa te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Vanuit de angst creeren is angst zaaien bedoel je?
Nou, ik denk dat de meeste mensen wel door hebben dat de wereld anders is, als dat ze zelf graag zouden willen zien. Je moet echt heel naief wezen om te zeggen dat de wereld peacefull is en dat er geen grootmachten bestaan die over je leven heersen. Dat schepje er bovenop doen is eigenlijk niet nodig. Dat bedoel ik meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Precies, het geeft angst omdat mensen denken in een "goede" wereld te leven. We zijn al hard op weg naar een wereldwijde dictatuur, maar mensen zien het niet of willen het niet zien.
Misschien niet en misschien wel. Het opent in ieder geval wel de ogen. En tevens is het wel goed om op zoiets voorbereid te zijn, al klinkt het misschien raar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de meeste mensen wel door hebben dat de wereld anders is, als dat ze zelf graag zouden willen zien. Je moet echt heel naief wezen om te zeggen dat de wereld peacefull is en dat er geen grootmachten bestaan die over je leven heersen. Dat schepje er bovenop doen is eigenlijk niet nodig. Dat bedoel ik meer.
Ik bedoelde het net andersom, valse flag ,mensen worden zich bewust dat het een false flag was en gaan daarnaar handelen, de angst is al gecreerd maar veiligheid is verre van ideaal, crisis eroverheen mensen worden creatief.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Precies. Er worden "false flag" operaties gedaan (iemand anders krijgt de schuld), en onder het mom van veiligheid worden onze vrijheden ingeperkt (dit zullen we zelf accepteren, om ons weer veilig te voelen), om dusdanig nog meer controle over de mensenmassa te krijgen.
Ik mis de religieuze instituten, de geheime genootschappen en de verenigde naties in dit plaatje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef FokkenopFok het volgende:
http://www.thrivemovement.com/home
Een heel interessante film over de Globale Dominantie Agenda van de Illuminati, met alles uitgelegd wat er mee heeft te maken. (Banken, Centrale Banken, Voedselproductie, Gezondheidszorg, De Rothschilds, Morgans, Rockefeller etc)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |