abonnement Unibet Coolblue
pi_421002
Verrassend om te horen dat Hieke vind dat je als GROEP samen in BB moet functioneren. Allemaal zitten ze daar met 1 reden en dat is om als laatste over te blijven, en dat kan alleen als je als solist opsteld. Bart zijn optreden verleden jaar heeft dat overduidelijk bewezen.
pi_421005
quote:
Op 27 oktober 2000 02:40 schreef McMike het volgende:
Harry,
Mensen die alleen denken: “zo is het, en niet anders” Zijn wel erg eng! Dan denk je gewoon heel kortzichtig!
Als dat een Friese eigenschap is, hoef je daar zeker niet trots op te zijn.
Ik kijk sinds vanavond heel anders tegen Hieke aan.
Ik vind haar zeker niet dapper. Wel achterbaks!
Doet ook wel erg denken aan 'bevel is bevel' en had Bianca niet een marine-carrière achter de rug ? Kan nog leuk worden morgen, met militair-bevelvolger Bart erbij !

Het dienst-bevel versus de individuele rebellie. George Orwell zou genieten !

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:07:16 #53
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_421017
quote:
Op 27 oktober 2000 02:40 schreef McMike het volgende:

-Mensen die alleen denken: “zo is het, en niet anders” Zijn wel erg eng! Dan denk je gewoon heel kortzichtig!
_
> Vindt je Hieke kortzichtig ? Ik volg haar op de streams nu een tijdje op de voet, en vind dat zeker niet.

Meer regels zijn regels in dit geval


-Als dat een Friese eigenschap is, hoef je daar zeker niet trots op te zijn.
_
>Ik zei : 'ze zeggen'...
Ik heb die eigenschap niet zo strikt.
Wel als ik werkelijk gelijk heb natuurlijk !

-Ik vind haar zeker niet dapper. Wel achterbaks!

_
>Niet mee eens !


[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 27-10-2000 03:09]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 03:07:59 #54
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421018
quote:
Op 27 oktober 2000 00:09 schreef Koos Voos het volgende:
Hieke gaat dus never nooit ... die zit er echt om te winnen (gun ik iedereen), maar op deze wijze komt ze erg berekend over.
Lees de streamverslagen van vannacht eens
Zal je misschien verbazen
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_421211
Hmmmmmm, na gisteravond is het alleen maar nog duidelijker geworden dat Hieke daar puur voor de flappen zit. Op mij is ze zeer onsympathiek overgekomen. Zodra ik de kans krijg om haar weg te stemmen zal ik dit dus ook direct doen.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:56:46 #56
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_421906
quote:
Op 27 oktober 2000 09:38 schreef Letterman het volgende: Zodra ik de kans krijg om haar weg te stemmen zal ik dit dus ook direct doen.
Dat had je al eens eerder duidelijk gemaakt elders meende ik Letterman...
Ik denk dat jouw stem dan uiteindelijk de doorslag zal geven
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 14:21:35 #57
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_421962
Kom maar op met alle boze reacties maar ik moet toch echt even zeggen dat ik helemaal misselijk zou worden van een zogenaamd dus wannabee stoere hippe vrouw van twee meter lang die dan opeens haar mond opent en er een bedremmeld eng dialectje uit laat komen.

En dan ook nog -zodra er iets engs (lees: anders, zoals Ed, die zich integenstelling tot iedere andere BB'er eens niet aan de regels houdt) gebeurt- met van die grote ogen kijken alsof ze water ziet branden.

Dat er mannen zijn die dat dan nog steeds een lekker wijf vinden snap ik echt niet.

Ze wil zo graag man zijn. Een grote uitvoering van Robin.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 14:29:10 #58
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_421988
Ik was blij dat hiek reageerde zoals ze reageerde. Ze is eerlijk en zegt haar mening.

Dat heb ik er tot nu toe nog maar bij een paar gezien

Ferdi, Hieke, Ed, Bianca

De rest zijn een stelletje meelopers die niks willen durven te zeggen. Zelfs niet hun eigen mening.

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 14:40:13 #59
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_422016
De reactie van Hieke was wel te verwachten.
Het is iemand die duidelijk de regeltjes ten alle tijden wil volgen, zij doet zich voor als vrijgevochten maar is dat totaal niet.
Verder geeft ze de hele week al erg af op Ed. Ze roddelt tegen iedereen over hem. Hij kon niets maar dan ook niets goeds doen in haar ogen.
Vooral na zijn halve liefdesverklaring aan haar. Misschien is ze bang dat zij ook wat voor hem zou gaan voelen en dat gaat in tegen haar gevoel van veiligheid en vastigheid.
Het dreigen met weggaan was volgens mij een loos dreigement.
eurobilltracker.com
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 14:57:07 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_422086
Hieke reageerde nogal benepen. Andere bwoners ook, maar op de een of andere manier viel het extra tegen dat Hieke zich op deze manier liet kennen. Doodsbang dat ze gedist zou worden door Ed. 'Ik laat hem de regels niet bepalen.' Terwijl ze op dat moment in een TV-uitzending zat die geschiedenis schreef!! Hoezo prioriteiten, kon ze dan niet een kléin beetje bewondering opbrengen voor zoveel lef?

Maar, OK, het zat Hieke blijkbaar heel hoog. Dat is haar goed recht. Daarom zei ze ook minstens tien keer: als Ed vannacht hier blijft slapen, dan ben ik weg.
Dit zei ze ook nog enkele uren na de bekendmaking van de stemming, dus het was méér dan alleen maar een woedende opwelling.

Op zich zou Hieke karakter hebben getoond, en veel symphatie hebben teruggewonnen, als ze deze woorden had waargemaakt. Helaas... het bleken loze woorden. Omdat Hieke nou eenmaal bij lange na het lef en karakter van Ed niet heeft.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 16:07:11 #61
1464 ART
FOK!member
pi_422314
Ik heb er vooral van genoten dat Ed Hieke op de kast gekregen heeft. Twee weken lang was ze ongrijpbaar voor hem, waardoor hij extra op haar focuste. En nu met een actie die op zich niets met haar te maken heeft, krijgt hij van haar toch de emotionele reactie waar hij al die tijd aan werkte.
Ook Hieke heeft hij dus te pakken. (figuurlijk dan )

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 27-10-2000 16:07]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_422439
Denk dat het vooral psychisch was met Hieke. Ze was nogal geschrokken van Edje. Het laat zich denk ik vergelijken met een indringer zoals vorig jaar, dat schijnt nogal een impact te hebben op de bewoners. Later is Hieke veel milder geworden t.o.v. Ed.
Trouwens: to ed: iets toevoegen
eh Beau.....ben je daar nog?
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 16:41:00 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_422448
ik zou niet weten waar ik meer bewondering voor moet hebben... meedoen met BB om het geld of om er beroemd mee te worden.. dan ga ik wel voor het eerste
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_422514
Wat ik frappant vond, is dat Ed werkelijk dacht dat Hieke zich lullig zou voelen als haar chantage (want dat was het) werkte en hij daadwerkelijk op zou stappen omdat zij anders zou vertrekken. Hij dacht dus echt dat zij daar spijt van zou krijgen. Gelukkig werd dat door 4 andere bewoners, Ferdi, Robin, Georgie en Desiree, onafhankelijk van elkaar ontkend en zeiden zij dat Hieke zich dan voldaan zou voelen en gerechtvaardigd.

Hieke is op een ontzettende manier door de mand gevallen, ik kan er absoluut geen sympathie voor opbrengen.

pi_422544
Wat ik niet begrijp is dat normaal gesproken op de fora iedereen het geweldig vind als iemand z'n bek open trekt en eerlijk zijn of haar mening geeft. Maar nu iemand dat doet en haar mening veel mensen niet aan staat omdat Ed roeleert (teiltje) wordt het als achterbaks gezien??? Dat je het niet met haar mening eens bent is een ieders goed recht maar om dit achterbaks te noemen ik heb zelfs hypocriet gehoord, klopt natuurlijk voor geen meter.

Dat de bewoners zich gisteren het leplazerus zijn geschrokken lijkt mij een hele normale reactie, ze zijn 6 weken in het huis van de buitenwereld afgesloten geweest, zitten in een live uitzending en dan gebeurt er iets waar zij niet op voor waren bereidt Dat komt dan ff hard aan ja, ik denk dat een hoop mensen met een bonkend hart in de BB huiskamer hebben gezeten. Da's een logische reactie, massa psychologen zullen daar ongetwijfeld allerlei vakjargon bij kunnen halen, maar logisch is de redenatie die ik er als leek aan toeschrijf, daar hoef je geen psychologie voor te hebben gestudeerd.

Dat het spel op dat moment niet meer het spel is waar zij mee bezig was dat was hetgeen waarom Hieke protesteerde tegen de gang van zaken, ze heeft Ed vele malen gevraagd ja maar Ed als je het er dan niet mee eens was waarom heb je dan getekend. hebben jullie Ed daar antwoord op horen geven of ook maar iets zinnigs over horen zeggen, ik niet namelijk.

En dat zij met dat argument aan komt kan haar toch ook moeilijk verweten worden, zo voelt zij dat, het komt op haar heel oneerlijk over en daar heeft ze in feite ook gelijk in. Dat ze daar met z'n allen wat meer relaxt op hadden moeten reageren dat zou inderdaad leuker zijn geweest ja, maar ik denk dat dat toch echt door de schok van het moment is gekomen.

Wat ik overigens van de streams heb begrepen is dat de mensen in de DBK zijn gevraagd en uit de gesprekken daarna was op te maken dat hen daar was gezegd dat ze Ed zo niet af hadden kunnen laten gaan dat ze hem daarom een nacht laten zitten en toen was het voor de bewoners wat beter te verteren. Er werd later nog door Robin gezegd dat veel mensen scheldnamen riepen vanachter de schutting die voor Ed waren bedoeld. Dat Hieke haar eerste reactie dus dat ze weg zou gaan als Ed zou blijven niet heeft waargemaakt is dan ook om die reden, ze zei later in de nacht dat ze dat niemand zou gunnen en dus ook Ed niet.

pi_422945
quote:
Op 27 oktober 2000 13:56 schreef Harry het volgende:
Dat had je al eens eerder duidelijk gemaakt elders meende ik Letterman...
Ik denk dat jouw stem dan uiteindelijk de doorslag zal geven
Harry..dat denk ik niet....Jouw stem zal VOOR Hieke zijn zijn dus die van ons vallen tegen elkaar weg
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_422981
quote:
Op 27 oktober 2000 17:22 schreef Tante Bep het volgende:

Dat het spel op dat moment niet meer het spel is waar zij mee bezig was dat was hetgeen waarom Hieke protesteerde tegen de gang van zaken, ze heeft Ed vele malen gevraagd ja maar Ed als je het er dan niet mee eens was waarom heb je dan getekend. hebben jullie Ed daar antwoord op horen geven of ook maar iets zinnigs over horen zeggen, ik niet namelijk.


Misschien nog wel belangrijker: Volgens mij had Hieke, voordat het hele gedoe van gisterenavond losbarste, al een dikke hekel aan Ed en was ze gewoon opgelucht bij het idee dat dat vervelende menneke zou gaan vertrekken.
Toen hij niet te verwijderen bleek was dat juist voor haar zwaar frustrerend. Dus wel logisch dat zij degene was met de heftigste reactie
The trick is to keep breathing
pi_424575
quote:
Op 27 oktober 2000 14:21 schreef BadGirl het volgende:
Kom maar op met alle boze reacties maar ik moet toch echt even zeggen dat ik helemaal misselijk zou worden van een zogenaamd dus wannabee stoere hippe vrouw van twee meter lang die dan opeens haar mond opent en er een bedremmeld eng dialectje uit laat komen.

En dan ook nog -zodra er iets engs (lees: anders, zoals Ed, die zich integenstelling tot iedere andere BB'er eens niet aan de regels houdt) gebeurt- met van die grote ogen kijken alsof ze water ziet branden.

Dat er mannen zijn die dat dan nog steeds een lekker wijf vinden snap ik echt niet.

Ze wil zo graag man zijn. Een grote uitvoering van Robin.


Sommige mensen hebben echt altijd gelijk! Ik heb overigens het idee dat Hieke er puur voor het geld zit. Ze heeft tot aan dit akkefietje met Ed nog geen drie woorden achter elkaar gezegd en nu is ze boos... Die ziet de flappen wegvliegen...
  zondag 5 november 2000 @ 10:03:50 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443808
Ik dacht ik zal er maar effe omhoog halen in deze situatie.

Zo stil als ze in het begin was zo spraakmakend is ze nu.

pi_443813
Hieke heeft in zovere geluk dat wanneer er vandaag genomineerd zou moeten worden, zij zeker bij de genomineerde zou zitten. Om vervolgens, indien de stemmen eerlijk worden geteld, door de kijkers uit het huis gezet te worden.
pi_443898
quote:
Op 05 november 2000 10:13 schreef tanjalies het volgende:
Hieke heeft in zovere geluk dat wanneer er vandaag genomineerd zou moeten worden, zij zeker bij de genomineerde zou zitten. Om vervolgens, indien de stemmen eerlijk worden geteld, door de kijkers uit het huis gezet te worden.
Nou tanjalies, ik ben nog niet eerder zo'n korte niet veel zeggende opmerking tegengekomen van je. Verklaar je eens nader? Hoezo Hieke nu door de kijkers eruit? Waarom denk je dat?
pi_443938
Tinkerbell,

In het midden latend wat er nu wel of niet is tussen H en F, is het duidelijk dat veronica op hun site en in de uitzending de suggestie wekt dat er veel aan de hand is.

De gemiddelde Nederlander veroordeeld een samenwonende moeder met kind, zoals Hieke, voor wat zij door Veronica gesuggereerd aan het doen is met F.

Let wel, ik zelf spreek hier nu geen oordeel uit en over H en F. Het is de kijker waarvan ik denk dat die dat zo zal doen. Denk nog maar eens terug aan Willem verleden jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 05-11-2000 12:27]

pi_443962
Okee tanjalies,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik wou even checken of je dit bedoelde. Ik ben bang dat je gelijk hebt.

pi_445766
Wat zouden jullie nu doen of denken als je de vriend/man was Hieke zou zijn.

Na alle stukjes op de officiële site, die duidelijk suggereert dat er meer aan de hand zou zijn dan we gezien hebben, en na de zondagavonduitzending, krijg je als onschuldige kijker toch werkelijk de indruk dat er sprake is van een startende verhouding tussen H en F.

Stream kijkers en volgers op dit forum hebben denk ik een wat duidelijker beeld, maar dat gaat niet op voor de grote groep kijkers in het land.

Mijn vraag is dan ook gesteld tegen de achtergrond van de gemiddelde kijker.

Bij veel reacties is deze vraag misschien een aparte topic waard ??


.

  Moderator maandag 6 november 2000 @ 11:01:58 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_446078
quote:
Op 06 november 2000 09:16 schreef tanjalies het volgende:
Wat zouden jullie nu doen of denken als je de vriend/man was Hieke zou zijn.
<...>
Mijn vraag is dan ook gesteld tegen de achtergrond van de gemiddelde kijker.
Ik denk dat de vriend van Hieke beter in staat is om het geflirt van Hieke te beoordelen dan 'het Nederlandse volk'.

Een flink deel van de kijkers zal inderdaad schande spreken van deze actie, en (zoals altijd) de lat moreel zeer hoog leggen.
Het is immers lekker makkelijk om een goed gevoel over jezelf te krijgen door de daden van een ander te verwerpen, en jezelf daar 'niet in staat toe te achten'.

Ik denk, overigens dat bijna niemand die wel eens vreemd is gegaan, dit van tevoren achter zichzelf had gezocht. Allemaal denken we graag van onszelf dat we trouw, oprecht en eerlijk zijn.
Dit bedoel ik niet om het goed te praten, maar om de morele verontwaardiging van de massa een beetje in perspectief te plaatsen.

Persoonlijk denk ik dat er niets aan de hand is. Als er echt gezoend gaat worden, wordt de grens overschreden, maar dit is tot nu toe puur 'spielerei'.

De vriend van Hieke beseft dit ook heus wel, al zal hij het niet écht heel leuk vinden om naar het geflirt te kijken.
Maar Hieke is veel te berekenend om dit uit de hand te laten lopen. Hieke is m.i. behoorlijk doortrapt en weet precies waar ze mee bezig is.

Het enige waar ze misschien géén rekening mee houdt, is dat ze wel met 'echte' gevoelens te maken heeft, van Ferdi, en dat dit toch nog wel pijnlijk kan worden op den duur.
Ferdi heeft wel een grote mond, maar is nog een snotaap, die hierdoor op den duur behoorlijk in de knoop kan raken met zichzelf, al beseft hij dat nu nog niet.

Zijn praatjes over de verliefdheid die hij tegenhoudt... knap hoor als hij dat echt kan, maar ik geloof het niet. The facts: hij woont op een paar vierkante meter samen met een vrouw waarop hij steeds verliefder wordt maar niks mee kan, en dit gaat hem op den duur (op)breken.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 06-11-2000 11:03]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')