volgens mij is die van lithia roze, en van hello kittyquote:
Wat ik al voorzag dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu mijn dagboek in het water gevallen is, moet ik natuurlijk FOK! gebruiken om me gebeurtenissen op te schrijven
Er zijn ook digitale dagboeken. Die je kan downloaden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu mijn dagboek in het water gevallen is, moet ik natuurlijk FOK! gebruiken om me gebeurtenissen op te schrijven
En zeer waarschijnlijk krijgen veel van die topics zo'n mooi slotje etc. en dan komt er weer gezeur in feedback en begint het weer opnieuwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een onlogische gevolgtrekking, wat mij betreft schrijf je het op het schijtlint.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dude. Was jij niet 20+?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
populaire boy dezequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wauw wat een gespam om een quote, kreeg 5 quote alerts
Dankje voor het compliment , trouwens ik blij lekker omjullie een kloot af te draaienquote:
Pff waarom hebben ze in belgie ook internetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wauw wat een gespam om een quote, kreeg 5 quote alerts
Ook nog homo. Wat een leven heb jij toch... Dagboek + homo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dankje voor het compliment , trouwens ik blij lekker omjullie een kloot af te draaien
Wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dankje voor het compliment , trouwens ik blij lekker omjullie een kloot af te draaien
Gestuurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier van het kastje naar de muur gespeeld
Een kloot af te draaien? Dafuq?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vage taal dat Vlaams.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Les Vlaams voor dummies:
Een kloot afdraaien -> Om op iemands zenuwen te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |