precies ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat wij dit op FOK! bijzonder gaan merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldo.
Een pompak is een gootsteen?quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Pompbak is idd gootsteen. Die Belgen sporen niet. Wie heeft er nu ook een dagboek?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Aldo.
[..]
Een pompak is een gootsteen?
Anne had er eenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef bjorn93 het volgende:
[..]
Pompbak is idd gootsteen. Die Belgen sporen niet. Wie heeft er nu ook een dagboek?
Ik raad iedere KLBer aan om een dagboek te hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef bjorn93 het volgende:
[..]
Pompbak is idd gootsteen. Die Belgen sporen niet. Wie heeft er nu ook een dagboek?
scheelt jou in ieder geval een hele boel modwerkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik raad iedere KLBer aan om een dagboek te hebben.
Daar stonden dingen in die wel topicwaardig waren hoor.quote:
Heb jij er ook een?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik raad iedere KLBer aan om een dagboek te hebben.
Verheug jij je wel op dagboektopics dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
scheelt jou in ieder geval een hele boel modwerk
ja ik zit weer in de boekenkast...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar stonden dingen in die wel topicwaardig waren hoor.
Jup.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |