Ja, iemand stelde al "jij" voor toen ik het vroegquote:
Teef, ik ben fabuleusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef wonderer het volgende:
Nee, als bijvoeglijk naamwoord. "Bitch, I'm fabulous", maar dan in het Nederlands.
Fabuleus. Een woord dat er gewoon tussengedrukt is..quote:
Ja, heb ik al gechecktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mss glamoureus?
als dat al een nederlands woord is
Dan voeg zelf ook eens wat toe. Jij klaagt wel de hele tijd over de saaiheid, maar wat let je om er leven in te brengen dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef YuckFou het volgende:
geen bleek idee, maar iedere keer als dit [SEX] en bitchfight topic gezapig dreigt te worden ga ik hem posten.....
Uberschattigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
Nog een vraagje... Wat vinden jullie van een ''lichte'' onderbeet? Is dat onaantrekkelijk, of kan dat juist ook aantrekkelijker maken..?
Eerlijk gezegd ben ik dat volgens mij nog nooit tegen gekomen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
Nog een vraagje... Wat vinden jullie van een ''lichte'' onderbeet? Is dat onaantrekkelijk, of kan dat juist ook aantrekkelijker maken..?
Pasen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef wonderer het volgende:
Een van mijn (uberhetero) Starbucksvrienden komt uit Roemenie en vertelde me blij dat ie met zijn vrienden een weekendje naar Amsterdam ging. Moet je raden wanneer
Ik heb dat dus, maar ik heb deze maand een operatie in de planning staan. Hoe dichterbij het komt hoe twijfelachtiger het ook allemaal voor me wordt. Het is toch niet nietsquote:
Mooie fotoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef wonderer het volgende:
Dit zag ik toen ik naar huis fietste:
[ afbeelding ]
Ik heb een flinke overbeet en daar zou ik niet eens voor onder het mes gaan...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb dat dus, maar ik heb deze maand een operatie in de planning staan. Hoe dichterbij het komt hoe twijfelachtiger het ook allemaal voor me wordt. Het is toch niet niets
Wat vind je er zelf van?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb dat dus, maar ik heb deze maand een operatie in de planning staan. Hoe dichterbij het komt hoe twijfelachtiger het ook allemaal voor me wordt. Het is toch niet niets
Thanksquote:
komen ze potenrammen zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |