je was bang dat je het niet meer kon?quote:
Nou, ik had sinds zaterdagavond niet meer gedaan. Het is nu dinsdagavond, drie volle dagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je was bang dat je het niet meer kon?
Tja, ik eet veel vezels, ik heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nou, ik had sinds zaterdagavond niet meer gedaan. Het is nu dinsdagavond, drie volle dagen.!!!!
Ik had me volgestopt met loperamide zonder dat ik diarree had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ik eet veel vezels, ik heb er geen moeite mee
Moet je misschien het een en ander wat rustiger houden via de artiesteningang?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nou, ik had sinds zaterdagavond niet meer gedaan. Het is nu dinsdagavond, drie volle dagen.!!!!
Ja, dag! Ik ben een homo, geen hetero.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:
Moet je misschien het een en ander wat rustiger houden via de artiesteningang?
We zitten op zich wel in [SEX] hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nounou dames, wat een onderwerp weer
Nah, ik ben er gewoon niet van. Spiet mie dunders m8.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, dag! Ik ben een homo, geen hetero.
Hetero's moeten met vrouwen over gevoelens praten enzo (vind je me dik? je hebt gisteren niet gesmst. ik bel jou niet want jij gaf maar drie kussen bij het laatste afscheid dus dan moet jij als eerste bellen.) Twee kerels kunnen gewoon neuken.
Wat heb je nou aan een rustige artiesteningang?.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, dag! Ik ben een homo, geen hetero.
Hetero's moeten met vrouwen over gevoelens praten enzo (vind je me dik? je hebt gisteren niet gesmst. ik bel jou niet want jij gaf maar drie kussen bij het laatste afscheid dus dan moet jij als eerste bellen.) Twee kerels kunnen gewoon neuken.
Wat heb je nou aan een rustige artiesteningang?.
was'dat?quote:
Googelen is minder moeite dan de post quoten en een vraag typenquote:
Zeikwijf...als iedereen hier zou googlen zou er geen zak meer te doen zijn op Fok! behalve jou kooktopicsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Googelen is minder moeite dan de post quoten en een vraag typen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ragequit, op de nichterige manier natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch maar ff terug gelezen, wat een nicht zeg
Geef nu maar toe dat jullie gewoon geen topicreeks zonder mij willenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is zo een sekreet, daar kan je zes meisjes van maken
# Watten gooi #quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zeikwijf...als iedereen hier zou googlen zou er geen zak meer te doen zijn op Fok! behalve jou kooktopics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |