Aangenaam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef YuckFou het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal me nog eens voorstellen
Ja, en dat kun je niet omdat dat lodo-goedje je peristaltische beweging stillegt. Dat moet vanzelf weer op gang komen, daar gaan pruimen niet bij helpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Peristaltisch? Ik wil gewoon eindelijk schijten!.
Ook nog nooit een vinger erin gehad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef YuckFou het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal me nog eens voorstellen
Gosh! Wat praktischquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef Cavalinho het volgende:
@Dirk, stoma aanleggen, komt er nooit meer stront in je endeldarm, terwijl de natuur wel gewoon door gaat.
Hoiquote:
jij wel?quote:
Hier zitten tenminste geen nichten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef YuckFou het volgende:
t is niet alleen [HOMO]2 sc hier aan t worden, maar ook nog es de saaie variant ervan
[..]
Hoi
[..]
jij wel?
You say that like it's a good thingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste geen nichten.
Nee, die blijven even staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het was een inkoppertjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef YuckFou het volgende:
t is niet alleen [HOMO]2 sc hier aan t worden, maar ook nog es de saaie variant ervan
[..]
Hoi
[..]
jij wel?
weer een ban ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen
waar is moofah eigenlijk??
Ragequit, op de nichterige manier natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen
waar is moofah eigenlijk??
Wat een mooie conclusiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch maar ff terug gelezen, wat een nicht zeg
Het is zo een sekreet, daar kan je zes meisjes van makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch maar ff terug gelezen, wat een nicht zeg
nou, inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is zo een sekreet, daar kan je zes meisjes van maken
Hij is ook boos op mij omdat ik op blonde trutjes valquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nou, inderdaad
maar waar ie nu zo boos om was begrijp ik nog steeds niet helemaal, hij werd er toch alleen ff op gewezen geen DM inhoud te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |