Want?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op iedereen die jonger is dan mij
Dan ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan ga je t echt nog heel zwaar krijgen....quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:02 schreef Moofasah het volgende:
Nee, jonger dan hij. Jouw leeftijd heeft hier niets mee te maken, je moet niet alles meteen op jezelf betrekken!quote:
Wel, de wereld draait om mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, jonger dan hij. Jouw leeftijd heeft hier niets mee te maken, je moet niet alles meteen op jezelf betrekken!
Hihiquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga al richting 20 en voel dat ouderdom nog maar een deur verder ligt
quote:
Pfffff je hebt haast, dadelijk ben je over de 20 en maagd, dan kan je dus de rozegeur&maneschijn waar je vant droomt met je carebear wel vergeten en blijf je voor eeuwig onbevlektquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:09 schreef Moofasah het volgende:
Ik ga al richting 20 en voel dat ouderdom nog maar een deur verder ligt
quote:
Blijft dat berenverhaal nu voorgoed aan me plakken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:12 schreef YuckFou het volgende:
Pfffff je hebt haast, dadelijk ben je over de 20 en maagd, dan kan je dus de rozegeur&maneschijn waar je vant droomt met je carebear wel vergeten en blijf je voor eeuwig onbevlekt
Ieuw....geen idee, google op butcherquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:13 schreef Dirk het volgende:
This! Is! Me! Man!.
Welk horrorfiguur is dit?
Dat roep je nu...wacht maar tot je over de 20 bent en bij jezelf overal haar ontspruit, dan piep je wel anders...quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:14 schreef Moofasah het volgende:
Blijft dat berenverhaal nu voorgoed aan me plakken?
''Ik val niet op beren!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |