Hij wist het niet, hij was niet zo blij toen ik het zeiquote:
Ik stoor me er altijd wel aan. Mijn onderlip lijkt ook altijd een stuk groter dan hij in werkelijkheid is, doordat mijn lip naar voren wordt geduwd. Maar ik ben zo bang dat er teveel in het gezicht veranderd waardoor ik dadelijk juist minder mooi word.quote:
Wat is er dan in Augustus? Niet meegekregen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wist het niet, hij was niet zo blij toen ik het zei
Gay Pride.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat is er dan in Augustus? Niet meegekregen...
Afwegen, wat is erger/wil je riskeren? Dat je je misschien een leven lang stoort aan het gene, of dat er een mogelijkheid is dat die operatie te veel invloed heeft op je uiterlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik stoor me er altijd wel aan. Mijn onderlip lijkt ook altijd een stuk groter dan hij in werkelijkheid is, doordat mijn lip naar voren wordt geduwd. Maar ik ben zo bang dat er teveel in het gezicht veranderd waardoor ik dadelijk juist minder mooi word.
Mijn uiterlijk is gewoon ontzettend belangrijk voor me.
Het kan heel mooi worden, maar als niet dan zou ik echt niet weten hoe ik daar mee om moet gaan.
Moet jij zeggen, je bent de helft van de tijd geband!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Moofasah het volgende:
Dan voeg zelf ook eens wat toe. Jij klaagt wel de hele tijd over de saaiheid, maar wat let je om er leven in te brengen dan?
Ik hoopte uiteindelijk op een foto van jou met een vers gebroken kaakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
Nog een vraagje... Wat vinden jullie van een ''lichte'' onderbeet? Is dat onaantrekkelijk, of kan dat juist ook aantrekkelijker maken..?
Werkennnnnquote:
Waarop baseer je dat dan? Je hebt nooit een foto van mij gezien of wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef wonderer het volgende:
Ik zou die operatie gewoon afzeggenvolgens mij heb je dat helemaal niet nodig.
Natuurlijk zegt die kaakchirurg dat, hij krijgt centenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dan? Je hebt nooit een foto van mij gezien of wel?
Volgens mijn kaakchirurg word ik mooier. En in principe vertrouw ik er wel op dat hij kundig is.
Ik weet dat dit dan wel gay mag klinken, maar ik heb gewoon altijd good looking willen zijn. Perfect
Jouw kaakchirurg wil gewoon een nieuwe Audi bestellenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef Moofasah het volgende:
Volgens mijn kaakchirurg word ik mooier.
Zo simpel ligt het gewoon niet. Als ik het niet doe namelijk word ik waarschijnlijk sneller oud. De stand van mijn kaak beļnvloed mijn gezicht zodanig dat de tijd daar naar verwachting niet positief op in gaat werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afwegen, wat is erger/wil je riskeren? Dat je je misschien een leven lang stoort aan het gene, of dat er een mogelijkheid is dat die operatie te veel invloed heeft op je uiterlijk
Nou misschien is het ook niet zo licht. Er kan een 2 euromunt doorheen. Valt dat onder licht of onder groot? xDquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt die kaakchirurg dat, hij krijgt centenAls je een lichte onderbeet hebt is het alleen maar karakteristiek en apart, da's juist handig. Of wil je een van die dertien in het dozijn modellen zijn die nooit blijven hangen omdat ze allemaal zo op elkaar lijken?
Dan maar gewoon doen. Het zijn (als het goed is) vakmensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het gewoon niet. Als ik het niet doe namelijk word ik waarschijnlijk sneller oud. De stand van mijn kaak beļnvloed mijn gezicht zodanig dat de tijd daar naar verwachting niet positief op in gaat werken.
Dus ook al mag ik nu misschien wel complimenten krijgen over mijn uiterlijk, dat loopt dan in de toekomst misschien snel terug.
Niet dat ik mezelf nu echt knap vind, maar ik heb van kinds af aan altijd te horen gekregen dat ik mijn uiterlijk mee had. Dus het is gewoon belangrijk voor me om dat zolang mogelijk vast te kunnen houden.
Ik kan altijd nog een zak over m'n hoofd trekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan maar gewoon doen. Het zijn (als het goed is) vakmensen.
Ik sta op een boot! En jawel, in mijn blote kont.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef wonderer het volgende:
Een van mijn (uberhetero) Starbucksvrienden komt uit Roemenie en vertelde me blij dat ie met zijn vrienden een weekendje naar Amsterdam ging. Moet je raden wanneer
hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik sta op een boot! En jawel, in mijn blote kont..
waren jullie dit weekend nog in Londen geweest ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
En je wielie is wel ingepakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
duurt inderdaad niet lang meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:25 schreef Cavalinho het volgende:
Moofasah, op deze pagina kun je foto's zien van het verschil bij een donkere man.
Verder, iedereen krijgt enorme twijfels over dat soort operaties en terecht, het is geen kattepis. Maar wel de moeite waard als je je uiterlijk belangrijk vindt, lijkt mij.
Hey stroekie jij hier? En al weer naar bed zeker?
Dankjequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:25 schreef Cavalinho het volgende:
Moofasah, op deze pagina kun je foto's zien van het verschil bij een donkere man.
Verder, iedereen krijgt enorme twijfels over dat soort operaties en terecht, het is geen kattepis. Maar wel de moeite waard als je je uiterlijk belangrijk vindt, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |