Weet dat je hier in Nederland in ieder geval bij de KvK moet zijn ingeschreven om überhaupt handel te mogen drijven. Staat hij niet in KvK, dan zou ik er omheen sturen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef mikske het volgende:
@Flurry
1. Je krijgt het geld louter terug, wanneer het daadwerkelijk op de rekening van de houder staat. Wanneer deze dit direct heeft overgemaakt op zijn eigen rekening kun je naar het geld fluiten. Paypal betaalt geen cent zelf.
2. Als ik de ervaringen op het web lees, dan legt Paypal inderdaad de bewijslast bij de verkoper, echter een bonnetje met een verzonden baksteen is voldoende.
@Plantagehouder
Neen, zo goedkoop is het nu ook weer niet. Daarnaast heb ik een vermoeden dat het een oplichter zou kunnen zijn, wat het natuurlijk nog geen oplichter maakt.
Zorg dat je de statutaire naam te pakken krijgt. En meestal als je op de naam van het bedrijf zoekt, vind je ook de andere namen die erbij horen. Vind je niets, dan zou ik er nogmaals met een wijde boog omheen gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef mikske het volgende:
@El_thijs
Intrappen ben ik niet van plan. Daarom vroeg ik mij ook af of er een veilige manier is, bijvoorbeeld zoals in mijn laatste alinea beschreven. Een derde partij die e.e.a. controleert.
KVK klopt, ik kan het niet vinden, maar mogelijk is dit een van de zoveel sites en opereert het bedrijf onder een eigen naam. Ik zal anders de KVK eens vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |