Lekker natuurlijk gesprek gaat dat worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Martje2010 het volgende:
- Naar mijn idee vraag ik geen onredelijke dingen. Hoe kunnen we een manier vinden waar we ons allebei in kunnen vinden?
Eh, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:23 schreef MutedFaith het volgende:
Wees gewoon jezelf en vertel ze wat je wil.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker natuurlijk gesprek gaat dat worden.
quote:Wij bieden jou 2300 bruto, plus auto, plus premievrij pensioen, 30 vakantiedagen en 50% ziektenkostenverzekering
quote:Naar mijn idee vraag ik geen onredelijke dingen. Hoe kunnen we een manier vinden waar we ons allebei in kunnen vinden?
Trust me. Aan een noteblok meenemen met dergelijke voorgefabriceerde zinnen erop heb je ook niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:26 schreef Martje2010 het volgende:
Als je geen tips hebt ook prima, maar aan deze onzin heb ik natuurlijk niks...
Wel als het doel is je onderhandelingspartner aan het lachen te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Trust me. Aan een noteblok meenemen met dergelijke voorgefabriceerde zinnen erop heb je ook niks.
Dat is ook niet mijn bedoeling. Meer om te onthouden en om het gesprek in mijn hoofd voor te kunnen bereiden. Maar als jullie dat soort dingen allemaal doen zonder voorbereiding dan zal het wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Trust me. Aan een noteblok meenemen met dergelijke voorgefabriceerde zinnen erop heb je ook niks.
Denk er gewoon goed over na wat je wilt gaan verdienen/ wat jou redelijk lijkt. Als het dan heel ver uit elkaar ligt kan je daar toch gewoon op een normale manier met elkaar praten? Zo heel formeel is zo'n gesprek doorgaans niet lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:28 schreef Martje2010 het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn bedoeling. Meer om te onthouden en om het gesprek in mijn hoofd voor te kunnen bereiden. Maar als jullie dat soort dingen allemaal doen zonder voorbereiding dan zal het wel aan mij liggen...
Je zoekt dus onderhandelingstips.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:28 schreef Martje2010 het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn bedoeling. Meer om te onthouden en om het gesprek in mijn hoofd voor te kunnen bereiden. Maar als jullie dat soort dingen allemaal doen zonder voorbereiding dan zal het wel aan mij liggen...
Ze opent toch gewoon een topic?quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ze opent toch gewoon een topic?
Is het nu heel ingewikkeld om gewoon serieus antwoord te geven op de vraag van TS?
Overal op internet staat dat je het juist moet voorbereiden, in je hoofd, of samen met iemand het uit kan spelen. Het leek me daarom niet verkeerd om het te proberen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef jroz het volgende:
Een gesprek in je hoofd voorbereiden? Weet je al precies hoe het gesprek gaat lopen dan? Het enige wat je bij dit soort gesprekken moet voorbereiden is weten wat je wil en waarom je dat verdiend, en hoe je degene tegenover je hiervan gaat overtuigen.
Je weet van tevoren toch niet hoe zo'n gesprek gaat lopen? Waarom heeft het dan nut om zinnetjes te onthouden. Het 'naspelen' kan goed zijn zodat je de situatie al eens gehad heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:49 schreef Martje2010 het volgende:
[..]
Overal op internet staat dat je het juist moet voorbereiden, in je hoofd, of samen met iemand het uit kan spelen. Het leek me daarom niet verkeerd om het te proberen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |