Jullie werken samen?quote:
Hier wordt dat laatste principe zelf toegepast. Gewoon bakje er naast waar je t geld in doet. Dat staat of valt met de eerlijkheid van je collega's natuurlijk. Hier gaat t goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:53 schreef TripleM het volgende:
Op m'n werk hebben we nu een snoepautomaat, die we jaren geleden zelf hebben aangeschaft. Daarin zitten snacks die we nu zelf inkopen (denk aan zakjes chips, gevulde koeken, stroopwafels, M&M's, Snickers etc). De snoepautomaat begint echter hard af te takelen en het servicecontract is afgelopen (is ook geen optie meer aangezien je onder de voorwaarden van dat contract niet zelf snacks mocht inkopen). We kijken dan ook naar alternatieven.
Natuurlijk kunnen we kijken naar een nieuwe automaat (al dan niet met daaraan gekoppeld de inkoop van de snacks) maar ervaring leert dat er niet heel veel omzet uit voortkomt. Wat zouden alternatieven zijn? Bestaat dat smulbox/snackbox principe nog, waar je zo'n doos krijgt waar euro's in moeten en je daaruit zakjes snoep etc. kunt pakken? (Je weet wel, die doos waar aan het eind van de maand altijd geld bij moest door je fijne collega's)
Hoe is jullie snacksituatie geregeld?
Waarbij een x aantal collega's wel smult maar niet vult bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe groot is het bedrijf?
Kun je anders niet iets per afdeling regelen? Dat iedereen die snackt een bepaald bedrag per maand in legt en dat je daarmee 1 keer in de zoveel tijd naar de groot handel rijdt.
Ja, we zijn heel goed in samenwerken.quote:
Nee die mensen moeten er met hun tengels vanaf blijven. maar je kunt niet dwingen iedereen te laten lappen want genoeg mensen snoepen nooit of nauwelijks.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarbij een x aantal collega's wel smult maar niet vult bedoel je?
Daarom gewoon een snoep automaat neerzetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee die mensen moeten er met hun tengels vanaf blijven. maar je kunt niet dwingen iedereen te laten lappen want genoeg mensen snoepen nooit of nauwelijks.
Of gewoon met zn alle op dieetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daarom gewoon een snoep automaat neerzetten.
Je kunt ook gezond snacken.quote:
Meestal niet vanuit een snoepautomaatquote:
Je hebt zelfbeheersing of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Meestal niet vanuit een snoepautomaat
Ik ben heel blij dat er geen snoepautomaat op mijn werk staat, dat zou niet goed voor me zijn!
Ik heb het niet dus dan is het ideaal als je niets hebt om in de verleiding te komen:)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt zelfbeheersing of je hebt het niet.
Wij hebben een snoepautomaat op ons werk en ik heb er in ruim 1,5 jaar tijd nog geen enkele keer iets uitgehaald. Nu heb ik er geen moeite mee, maar als ik het één keer doe... Ik begin er dus niet aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt zelfbeheersing of je hebt het niet.
Same shit here. Ik ben blij dat de snoeppot hier leeg is en dat hopelijk ook blijft voorlopig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het niet dus dan is het ideaal als je niets hebt om in de verleiding te komen:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |