We hadden geen extra's, nu hebben we er een in reserve. Hopelijk is die niet nodig, maar als dat wel het geval is scheelt het welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Da's best snel voor een eerste onderdeel. Hoeveel heb je er bij je HT?
quote:
Gaaf Tim!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hallo vanuit Dresden! Onze kachel werkt beter dan onze koeling en we zijn al aan de tweede multiriem bezig. Degene die er zondag op is gezet is gisteren op de Autobahn verdwenen terwijl ik voor topsnelheid ging (170 op de gps, oh yeah). Dat ding regelt de stuurbekrachtiging maar, belangrijker nog, zorgt er ook voor dat de accu weer wordt opgeladen. Zonder kom je dus niet verder dan een volle acculading toestaat. Maar ik vind het awesome!
Gaaf joh, heel veel succes! En doe die mafkezen in de BMW met aluminium tape de groetjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hallo vanuit Dresden! Onze kachel werkt beter dan onze koeling en we zijn al aan de tweede multiriem bezig. Degene die er zondag op is gezet is gisteren op de Autobahn verdwenen terwijl ik voor topsnelheid ging (170 op de gps, oh yeah). Dat ding regelt de stuurbekrachtiging maar, belangrijker nog, zorgt er ook voor dat de accu weer wordt opgeladen. Zonder kom je dus niet verder dan een volle acculading toestaat. Maar ik vind het awesome!
Ik heb meerdere knalroze auto's gezien, vast ook wel een Mercedes. En ik heb Mikkie de hand geschud in de filequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gaaf Tim!!
Als je een knalroze mercedes ziet, doe die lui dan de groetjes van mij(Daniƫl) als je wil.
Da's dan toch echt een slechte huisartsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft een allergische reactie, waarschijnlijk op Diclofenac. Eerst 20 minuten in de wacht bij de huisarts, toen het spoedlijntje van de huisarts gebeld 'nee u moet toch de huisarts bellen' en nu is een andere collega maar met haar op weg naar de huisarts zelf.
WTF, zorg in Nederland tegenwoordig
Dat laatste is zeker waar; tenslotte gaat het in de Carbagerun niet alleen om winnen maar ook om de lol met de andere teamsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meerdere knalroze auto's gezien, vast ook wel een Mercedes. En ik heb Mikkie de hand geschud in de file
Twee van mijn teamgenoten ergeren zich overigens hardop aan vrijwel alles dat vertraging oplevert :p. Vind het nu nog wel grappig hoe druk zij zich kunnen maken over een 30-zone.
@Oof je hoeft niet heel veel van auto's te weten zolang je de mensen die die kennis wel hebben te vriend houdt :p. Elektrische pomp voor luchtbedden, vlees voor op de bbq of bier leveren helpt daar wel bij
Hm, matig, ik heb ooit de huisartsenpost gebeld met een allergische reactie, kon gelijk langskomen en zo'n beetje direct de spreekkamer in terwijl de wachtkamer vol zat. De assistente van de huisarts had me 's middags mentholpoeder tegen de jeuk aangeraden en vond het wel meevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft een allergische reactie, waarschijnlijk op Diclofenac. Eerst 20 minuten in de wacht bij de huisarts, toen het spoedlijntje van de huisarts gebeld 'nee u moet toch de huisarts bellen' en nu is een andere collega maar met haar op weg naar de huisarts zelf.
WTF, zorg in Nederland tegenwoordig
Voederen en drank leveren ben ik goed inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
@Oof je hoeft niet heel veel van auto's te weten zolang je de mensen die die kennis wel hebben te vriend houdt :p. Elektrische pomp voor luchtbedden, vlees voor op de bbq of bier leveren helpt daar wel bij
En het is carbagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |