Thx, ik schrok al:P Raak soms het overzicht een beetje kwijt met wat ik allemaal bestel, tevens krijg je dan 2/3 berichtjes per bestelling van paypal. Ik dacht al: Straks word ik opgelicht ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem aan dat er gekoppeld wordt. Elke overschrijving kost geld, elke overschrijving die ze minder hoeven doen scheelt geld.
Wat zegt het overzicht van paypal zelf?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thx, ik schrok al:P Raak soms het overzicht een beetje kwijt met wat ik allemaal bestel, tevens krijg je dan 2/3 berichtjes per bestelling van paypal. Ik dacht al: Straks word ik opgelicht ofzoKoppelen is dus mogelijk volgens jou? Dat ze dus 2 bestellingen nemen en deze samen van je rekening af schrijven?
Ik neem aan van niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem aan dat er gekoppeld wordt. Elke overschrijving kost geld, elke overschrijving die ze minder hoeven doen scheelt geld.
Kan wel toch? Zijn wel vaak bedragen van dezelfde site namelijk.. Misschien vandaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.
Als TS elk item afzonderlijk besteld heeft en de verkoper deze items ook afzonderlijk behandelt zou het vreemd zijn als Paypal opeens bedragen bij elkaar gaat optellen.
Zou vreemd zijn als het niet een bestelling betreft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef nickhguitar het volgenjde:
[..]
Kan wel toch? Zijn wel vaak bedragen van dezelfde site namelijk.. Misschien vandaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |