abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113985795
Je kunt totaal niet meer logisch nadenken.
Je wordt enorm onzeker.
Het wordt steeds moeilijker om jezelf te zijn.
Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen.

Je kunt 's nachts niet goed meer slapen en je hebt minder eetlust.
Als een vrouw weet dat je verliefd bent, kun je het negen keer van de tien vergeten.
Als je gevoelens niet beantwoord worden vergaat de wereld.
Verliefd zijn is kwetsbaar zijn, en kwetsbaar zijn is kut.

Ik kan wel een uur doorgaan.
Vind jij het eigenlijk leuk? Ik vind het klote en als ik nog maar een kiem van dat gevoel ervaar wil ik het weg hebben. Geen mens die het mag weten
  maandag 9 juli 2012 @ 21:08:49 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_113985887
Liever dat ik het wel ervaar dan helemaal niet. Maarja, het is inderdaad eerder een last.

Of je het 9 van de 10 keer kan vergeten weet ik niet.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:15:41 #3
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113986265
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef no_pain_no_gain het volgende:

Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen.
Waarom moet ik dit gelul nou in elk R&P topic tegenkomen? Ik moet er onderhand van kotsen. :r Niet persoonlijk hoor TS.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113986627
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom moet ik dit gelul nou in elk R&P topic tegenkomen? Ik moet er onderhand van kotsen. :r Niet persoonlijk hoor TS.
Omdat het de waarheid is. Mijn waarheid althans, met 3 verloren vriendschappen als gevolg
  maandag 9 juli 2012 @ 21:23:35 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_113986686
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Omdat het de waarheid is. Mijn waarheid althans, met 3 verloren vriendschappen als gevolg
Ok, dat is dan anders. Ze zijn die vriendschap anders gaan beschouwen. Of jij bent je anders gaan gedragen.

Blijft klote :)
pi_113986925
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ok, dat is dan anders. Ze zijn die vriendschap anders gaan beschouwen. Of jij bent je anders gaan gedragen.

Blijft klote :)
Ik kan het haar eigenlijk niet kwalijk nemen. Ik zou namelijk niet oprecht bevriend met haar kunnen zijn als troostprijs voor een onbeantwoorde liefde. Het gevoel zou telkens weer opspelen.
Inmiddels verwacht ze een kind. Van dezelfde kerel die haar 5 jaar geleden al slecht behandelde.
Maar goed, het is haar keuze en daar neem ik vrede mee.

Ik ben me anders gaan gedragen ja, dat deed ik steeds als ik dat gevoel had. Nu blijf ik er weg van
  maandag 9 juli 2012 @ 21:31:23 #7
376361 bojan
Het is friet
pi_113987157
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Ik kan het haar eigenlijk niet kwalijk nemen. Ik zou namelijk niet oprecht bevriend met haar kunnen zijn als troostprijs voor een onbeantwoorde liefde. Het gevoel zou telkens weer opspelen.
Inmiddels verwacht ze een kind. Van dezelfde kerel die haar 5 jaar geleden al slecht behandelde.
Maar goed, het is haar keuze en daar neem ik vrede mee.

Ik ben me anders gaan gedragen ja, dat deed ik steeds als ik dat gevoel had. Nu blijf ik er weg van
Hang je romantisch beeld over vrouwen weg jongen. Ik heb dat ook moeten doen.

Wees hard en denk aan jezelf
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_113988038
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Je was al bevriend met ze voordat je verliefd werd of andersom?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_113988201
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mannen die bevriend zijn met vrouwen die ze aantrekkelijk vinden worden vroeg of laat altijd verliefd. En zo hoort het ook :)
pi_113988422
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Mannen die bevriend zijn met vrouwen die ze aantrekkelijk vinden worden vroeg of laat altijd verliefd. En zo hoort het ook :)
En dan fijn vertoeven in de friendzone.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_113988531
quote:
17s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

En dan fijn vertoeven in de friendzone.
Daarvoor moet je natuurlijk allang wegwezen :)
pi_113990204
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eerst bevriend... Oprecht, maar ik vond haar wel aantrekkelijk.
Bojan en Nuchterheid hebben gelijk. Het is het ene of het andere. Vriendschap is geen troostprijs voor onbeantwoorde liefde.
Ik heb haar nooit verweten dat ze ineens zo ver afstand hield. Achteraf gezien was dat het beste.
Sommige vrouwen vinden de aandacht leuk en willen om die reden vrienden blijven uit een soort egoïsme. Sommige mannen spelen het mee en blijven met het gevoel zitten. Ik maak er nu gewoon een eind aan. Verliefdheid is trouwens iets dat groeit, en dat kun je tegenhouden door contact te breken
  maandag 9 juli 2012 @ 22:37:55 #13
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_113990636
Herkenbaar
  maandag 9 juli 2012 @ 22:41:42 #14
376361 bojan
Het is friet
pi_113990908
  maandag 9 juli 2012 @ 22:53:19 #15
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113991624
onzin, verlief zijn is heerlijk! :D als het maar wederzijds is, het stukje daarvoor is vermoeiend :P maar niet klote. Zorg dat je op een vrouw verliefd wordt waar het geen spelletje voor hoeft te zijn maar gewoon uitgesporken mag worden :D en geloof me, scheelt een hoop gezeik!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113992289
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Frag_adder het volgende:
onzin, verlief zijn is heerlijk! :D als het maar wederzijds is, het stukje daarvoor is vermoeiend :P maar niet klote. Zorg dat je op een vrouw verliefd wordt waar het geen spelletje voor hoeft te zijn maar gewoon uitgesporken mag worden :D en geloof me, scheelt een hoop gezeik!
Wederzijdse liefde, zo mooi O+
  maandag 9 juli 2012 @ 23:06:59 #17
376361 bojan
Het is friet
pi_113992428
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Wederzijdse liefde, zo mooi O+
Maar het is slechts weinigen gegund. Toch voor een leven lang.

Degene die het minst van de andere houdt, heeft meestal de macht in de relatie
pi_113992889
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef bojan het volgende:

[..]

De enigen die ik voor een leven lief heb, zijn mijn familie en mijn hond

maandag 9 juli 2012 @ 23:17:59 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113993136
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef bojan het volgende:

[..]

dat is gezeik, macht hebben is ook persoonlijkheids afhankelijk, sommige mensen zijn gewoon slappe lullen. Dat is meestal niet omdat ze zo verliefd zijn, maar omdat ze bang zijn nooit een andere te vinden
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113994963
Het zit best wel hypocriet in elkaar ja
daarom, play your game right
geef nooit al je kaarten bloot
en voor je het weet gaat zij voor je bloot

verliefdheid maakt blind, blindheid is een handicap en maakt je zwak
verliefdheid is wel mooi als je met elkaar hebt en het wederzijds is

voor die tijd
poker.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:38:50 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_113996970
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef bojan het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind um leuk!

:@
pi_114017030
"Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen."

Waarom wordt dit zo vaak gezegd het is gewoon niet waar...mannen die hun emoties onderdrukken om daardoor sexier te lijken bij vrouwen zijn pas onaantrekkelijk.. Gevoelens hebben is niets mis mee, en ze tonen ook niet alleen mannen die (te) veel zelfmedelij hebben (emoties op de verkeerde manier tonen) vinden wij vrouwen niet aantrekkelijk
pi_114017225
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef NanaVonB het volgende:
"Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen."

Waarom wordt dit zo vaak gezegd het is gewoon niet waar...mannen die hun emoties onderdrukken om daardoor sexier te lijken bij vrouwen zijn pas onaantrekkelijk.. Gevoelens hebben is niets mis mee, en ze tonen ook niet alleen mannen die (te) veel zelfmedelij hebben (emoties op de verkeerde manier tonen) vinden wij vrouwen niet aantrekkelijk
Precies dit. En daarnaast, het is toch juist vleiend om te horen te krijgen dat iemand je leuk vindt of verliefd op je is? Dat dat dan misschien niet wederzijds is en de verliefde in kwestie dit niet leuk vind om te horen is een ander verhaal, maar dan weet je iig waar je aan toe bent.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114017256
in mijn persoonlijke ervaring staat verliefdheid symbool voor gevoelens van frustratie, onzekerheid en wordt het slechtste in mij naar boven gehaald. Neemt niet weg dat ik er nog wel in geloof dat als het een keertje wederzijds is ik er waarschijnlijk anders over denk.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_114018180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef NanaVonB het volgende:

Ik zat in het tweede jaar aan de universiteit toen ik gevoelens kreeg voor iemand waar ik in het eerste jaar bevriend mee was geraakt. Het groeide tot ik niet anders kon dan het opbiechten. Ik vond het heel moeilijk om het erover te hebben. Op een avond gingen we uit en ik zag elke vriendschappelijke daad van haar als iets waar meer achter zat. Elke keer als ze een sms stuurde dacht ik dat het iets betekende. Op een keer geloofde ik dat ik er eerlijk over moest zijn. Ik probeerde het neer te zetten in mail maar dacht telkens " nee man dit kan niet " Uiteindelijk duwde ik maar op de verzendknop. Mijn hele gevoel stond erop, ik was kwetsbaar.
Ik kreeg maar geen antwoord. Week erop zag ik haar in de les en ze zei niks, ontweek mij zonder wat te zeggen. Al de rest wist ervan heb ik vernomen, maar niemand zei wat. Een week erna was ze jarig, iedereen uitgenodigd behalve ik. Eerst waren we vrienden (dacht ik) en daarna hebben we nooit nog een woord tegen elkaar gezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')