Waarom moet ik dit gelul nou in elk R&P topic tegenkomen? Ik moet er onderhand van kotsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen.
Omdat het de waarheid is. Mijn waarheid althans, met 3 verloren vriendschappen als gevolgquote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit gelul nou in elk R&P topic tegenkomen? Ik moet er onderhand van kotsen.Niet persoonlijk hoor TS.
Ok, dat is dan anders. Ze zijn die vriendschap anders gaan beschouwen. Of jij bent je anders gaan gedragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is. Mijn waarheid althans, met 3 verloren vriendschappen als gevolg
Ik kan het haar eigenlijk niet kwalijk nemen. Ik zou namelijk niet oprecht bevriend met haar kunnen zijn als troostprijs voor een onbeantwoorde liefde. Het gevoel zou telkens weer opspelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, dat is dan anders. Ze zijn die vriendschap anders gaan beschouwen. Of jij bent je anders gaan gedragen.
Blijft klote
Hang je romantisch beeld over vrouwen weg jongen. Ik heb dat ook moeten doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Ik kan het haar eigenlijk niet kwalijk nemen. Ik zou namelijk niet oprecht bevriend met haar kunnen zijn als troostprijs voor een onbeantwoorde liefde. Het gevoel zou telkens weer opspelen.
Inmiddels verwacht ze een kind. Van dezelfde kerel die haar 5 jaar geleden al slecht behandelde.
Maar goed, het is haar keuze en daar neem ik vrede mee.
Ik ben me anders gaan gedragen ja, dat deed ik steeds als ik dat gevoel had. Nu blijf ik er weg van
Je was al bevriend met ze voordat je verliefd werd of andersom?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is. Mijn waarheid althans, met 3 verloren vriendschappen als gevolg
Mannen die bevriend zijn met vrouwen die ze aantrekkelijk vinden worden vroeg of laat altijd verliefd. En zo hoort het ookquote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was al bevriend met ze voordat je verliefd werd of andersom?
En dan fijn vertoeven in de friendzone.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mannen die bevriend zijn met vrouwen die ze aantrekkelijk vinden worden vroeg of laat altijd verliefd. En zo hoort het ook
Daarvoor moet je natuurlijk allang wegwezenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan fijn vertoeven in de friendzone.
Eerst bevriend... Oprecht, maar ik vond haar wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was al bevriend met ze voordat je verliefd werd of andersom?
Wederzijdse liefde, zo mooiquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Frag_adder het volgende:
onzin, verlief zijn is heerlijk!als het maar wederzijds is, het stukje daarvoor is vermoeiend
maar niet klote. Zorg dat je op een vrouw verliefd wordt waar het geen spelletje voor hoeft te zijn maar gewoon uitgesporken mag worden
en geloof me, scheelt een hoop gezeik!
Maar het is slechts weinigen gegund. Toch voor een leven lang.quote:
De enigen die ik voor een leven lief heb, zijn mijn familie en mijn hondquote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar het is slechts weinigen gegund. Toch voor een leven lang.
Degene die het minst van de andere houdt, heeft meestal de macht in de relatie
dat is gezeik, macht hebben is ook persoonlijkheids afhankelijk, sommige mensen zijn gewoon slappe lullen. Dat is meestal niet omdat ze zo verliefd zijn, maar omdat ze bang zijn nooit een andere te vindenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar het is slechts weinigen gegund. Toch voor een leven lang.
Degene die het minst van de andere houdt, heeft meestal de macht in de relatie
Precies dit. En daarnaast, het is toch juist vleiend om te horen te krijgen dat iemand je leuk vindt of verliefd op je is? Dat dat dan misschien niet wederzijds is en de verliefde in kwestie dit niet leuk vind om te horen is een ander verhaal, maar dan weet je iig waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef NanaVonB het volgende:
"Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen."
Waarom wordt dit zo vaak gezegd het is gewoon niet waar...mannen die hun emoties onderdrukken om daardoor sexier te lijken bij vrouwen zijn pas onaantrekkelijk.. Gevoelens hebben is niets mis mee, en ze tonen ook niet alleen mannen die (te) veel zelfmedelij hebben (emoties op de verkeerde manier tonen) vinden wij vrouwen niet aantrekkelijk
Ik zat in het tweede jaar aan de universiteit toen ik gevoelens kreeg voor iemand waar ik in het eerste jaar bevriend mee was geraakt. Het groeide tot ik niet anders kon dan het opbiechten. Ik vond het heel moeilijk om het erover te hebben. Op een avond gingen we uit en ik zag elke vriendschappelijke daad van haar als iets waar meer achter zat. Elke keer als ze een sms stuurde dacht ik dat het iets betekende. Op een keer geloofde ik dat ik er eerlijk over moest zijn. Ik probeerde het neer te zetten in mail maar dacht telkens " nee man dit kan niet " Uiteindelijk duwde ik maar op de verzendknop. Mijn hele gevoel stond erop, ik was kwetsbaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef NanaVonB het volgende:
"Mannen die over hun gevoelens praten worden vaak als softies gezien. In theorie vinden vrouwen gevoelige mannen sexy maar in de praktijk willen ze een man die het geen fuck kan schelen."
Waarom wordt dit zo vaak gezegd het is gewoon niet waar...mannen die hun emoties onderdrukken om daardoor sexier te lijken bij vrouwen zijn pas onaantrekkelijk.. Gevoelens hebben is niets mis mee, en ze tonen ook niet alleen mannen die (te) veel zelfmedelij hebben (emoties op de verkeerde manier tonen) vinden wij vrouwen niet aantrekkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |