Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.
Professor Lurky
onderzoeker diergedrag grote mensapen
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 10-10-2000 23:01]
quote:Heerlijk zoals die man reageert op kleine dingetjes! Af & toe klinkt die als 'n ouwe lul
Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.
quote:LOL
Op 10 oktober 2000 20:48 schreef Lurky het volgende:
Opa Koos voelt zich de moraalridder in huis. Al meerdere keren haalt hij Kims ouders aan. Blijkbaar voelt hij zich verantwoordelijk voor Kims wel en wee. Denkt zeker door Pa Kim achteraf ter verantwoording te worden geroepen. “Ik heb er alles aan gedaan uw dochter te beschermen tegen kwade invloeden meneer.”
Grote gevaar voor de jonge vrouwen zijn in Koos ogen mannen. Hij beschermt Desiree tegen Leo, Kim tegen Georgy. Alle jonge mannen moeten eigenlijk de groep uit.
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.
Profeeor Lurky
quote:Mooiste omschrijving van Koos tot nu toe
Op 10 oktober 2000 20:48 schreef Lurky het volgende:
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.
Profeeor Lurky
Rest mij te melden dat Stichting Aap hevig bezwaar heeft gemaakt tegen het voor dit onderzoek gekooid houden van de bewoners. Zij wensen hun naam er niet langer aan verbonden te zien.
Professor Lurky
quote:Wij wachten met spanning af op de resultaten van uw onderzoek
Op 10 oktober 2000 23:29 schreef Lurky het volgende:
Mijn onderzoek vordert gestaag: zodra mijn eerste proefschrift af is, zal ik mijn visie wereldkundig maken in Voer Voor Psychologen. Nu neemt het observeren van deze mensapen nog alle tijd in beslag.
De studie naar de groep BB-primaten kan overigens hulp gebruiken. Ik lees jullie waarnemingen graag en ook je vergelijkingen met referentiegroepen gorilla’s in de vrije natuur.
Het wachten is overigens op een confrontatie tussen Silverback Koos en één van de jongere gorilla's. Hoewel de positie van Koos onaantastbaar lijkt proberen de overige gorilla's hem via dagboekkamertjes politiek onderuit te halen.
Volgens mij wordt Silverback Koos pas boos wanneer er met zijn geheime liefde Annet wordt gerotzooid. Tot die tijd blijft hij rustig liggen en kijkt waakzaam toe.
Het staat in Voer Voor Psych'. Beetje haastig de eerste stellingen afgerond maar Dr. H. Von Der Tonnen-Krieg heeft plannen met de opperaap van mijn onderzoeksgroep BB2. De zilverrug kan binnen 24 uur uit de groep worden weggehaald wat de rust voor mijn onderzoek niet ten goede komt.
Dat verklaart m.i. wel het hele 'Nest en Reet' verhaal.
Of is er helemaal nix meer te melden over onze Kerkepadtrucker? Koos zelf is iig weer blij dat hij toch nog een ronde overleefd heeft. Hoera voor Koos
Neen. Niets van dat alles.
Hij moet gewoon omhoog......
Zo lust ik er nog wel een.......
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik vind dat hij mag winnen. O ja, het zal wel zijn omdat hij op zijn 47e al oud en versleten is en dat ik hem nu wel zijn pensioen gun.
Tjonge als ik het hier op fok allemaal zo hoor mogen de meest saaie en niets doende personen (koos en Robin)nog winnen ook. Hoe is het mogelijk. Ik vraag me af wat Ed daar nu van gevonden zou hebben. We zijn allemaal zo volgzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |