abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_388295
Opa Koos voelt zich de moraalridder in huis. Al meerdere keren haalt hij Kims ouders aan. Blijkbaar voelt hij zich verantwoordelijk voor Kims wel en wee. Denkt zeker door Pa Kim achteraf ter verantwoording te worden geroepen. “Ik heb er alles aan gedaan uw dochter te beschermen tegen kwade invloeden meneer.”
Grote gevaar voor de jonge vrouwen zijn in Koos ogen mannen. Hij beschermt Desiree tegen Leo, Kim tegen Georgy. Alle jonge mannen moeten eigenlijk de groep uit.
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.

Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.

Professor Lurky
onderzoeker diergedrag grote mensapen

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 10-10-2000 23:01]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:29:55 #52
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_388371
quote:
Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.
Heerlijk zoals die man reageert op kleine dingetjes! Af & toe klinkt die als 'n ouwe lul , maar ik geloof wel dat die oprecht is! Eergisteren had die ook al zo'n strakke aktie tegenover Annet(te), toen die de kamer binnenkwam. Robin herhaalde tegenover Annet(te), wat koos zei over haar uiterlijk. Koos ging dus lekker relaxed in z'n onderbroek aan z'n tenenkaas zitten pulken. Die man geneert zich gewoon nergens voor, dat mag ik wel!
BURP!!! Sprak ze teder...
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:30:26 #53
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_388372
quote:
Op 10 oktober 2000 20:48 schreef Lurky het volgende:
Opa Koos voelt zich de moraalridder in huis. Al meerdere keren haalt hij Kims ouders aan. Blijkbaar voelt hij zich verantwoordelijk voor Kims wel en wee. Denkt zeker door Pa Kim achteraf ter verantwoording te worden geroepen. “Ik heb er alles aan gedaan uw dochter te beschermen tegen kwade invloeden meneer.”
Grote gevaar voor de jonge vrouwen zijn in Koos ogen mannen. Hij beschermt Desiree tegen Leo, Kim tegen Georgy. Alle jonge mannen moeten eigenlijk de groep uit.
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.

Profeeor Lurky

LOL Zou ook passen in "Voer voor psychologen"!
pi_388383
quote:
Op 10 oktober 2000 20:48 schreef Lurky het volgende:

Profeeor Lurky

Mooiste omschrijving van Koos tot nu toe
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_388639
Bedankt voor de complimenten.
Mijn onderzoek vordert gestaag: zodra mijn eerste proefschrift af is, zal ik mijn visie wereldkundig maken in Voer Voor Psychologen. Nu neemt het observeren van deze mensapen nog alle tijd in beslag. Vandaar het in de haast genoteerde [Profeeor] wat er overigens niet op duidt dat ik een verstrooide professor ben.
De studie naar de groep BB-primaten kan overigens hulp gebruiken. Ik lees jullie waarnemingen graag en ook je vergelijkingen met referentiegroepen gorilla’s in de vrije natuur.

Rest mij te melden dat Stichting Aap hevig bezwaar heeft gemaakt tegen het voor dit onderzoek gekooid houden van de bewoners. Zij wensen hun naam er niet langer aan verbonden te zien.

Professor Lurky

pi_389091
quote:
Op 10 oktober 2000 23:29 schreef Lurky het volgende:
Mijn onderzoek vordert gestaag: zodra mijn eerste proefschrift af is, zal ik mijn visie wereldkundig maken in Voer Voor Psychologen. Nu neemt het observeren van deze mensapen nog alle tijd in beslag.
De studie naar de groep BB-primaten kan overigens hulp gebruiken. Ik lees jullie waarnemingen graag en ook je vergelijkingen met referentiegroepen gorilla’s in de vrije natuur.
Wij wachten met spanning af op de resultaten van uw onderzoek

Het wachten is overigens op een confrontatie tussen Silverback Koos en één van de jongere gorilla's. Hoewel de positie van Koos onaantastbaar lijkt proberen de overige gorilla's hem via dagboekkamertjes politiek onderuit te halen.
Volgens mij wordt Silverback Koos pas boos wanneer er met zijn geheime liefde Annet wordt gerotzooid. Tot die tijd blijft hij rustig liggen en kijkt waakzaam toe.

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_390082
-------------------------
Garak - woensdag 11 oktober
Wij wachten met spanning af op de resultaten van uw onderzoek
----------------------

Het staat in Voer Voor Psych'. Beetje haastig de eerste stellingen afgerond maar Dr. H. Von Der Tonnen-Krieg heeft plannen met de opperaap van mijn onderzoeksgroep BB2. De zilverrug kan binnen 24 uur uit de groep worden weggehaald wat de rust voor mijn onderzoek niet ten goede komt.

vrijdag 13 oktober 2000 @ 10:02:51 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_392329
Is dit nog anderen opgevallen:
Koos z'n Kerkepad-toernooi-T-shirt'

Dat verklaart m.i. wel het hele 'Nest en Reet' verhaal.

pi_475391
*Qt vond dit topic ergens in een vergeten hoekje en schopt 'm omhoog...

Of is er helemaal nix meer te melden over onze Kerkepadtrucker? Koos zelf is iig weer blij dat hij toch nog een ronde overleefd heeft. Hoera voor Koos

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_495565
Koos moet winnen.....!!!!!!
pi_495605
Cos-mic! Wij zijn het helemaal eens: Bianca eruit en Koos moet winnen!
pi_495613
Oke dan!!!!....
pi_500299
Hup omhoog met deze KANJER....
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:34:19 #64
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500351
Vol verwachting klopt mijn hart, het Koos-topic hoog in de regionen van de active-topics! Zou er dan wat spannends aan de hand zijn met Koos, zou hij een statement hebben gemaakt en in de DBK zijn gaan klagen dat hij niet mag schrijven en Hieke en Ferdie niks anders doen dan (lucht)schrijven, zou hij nogeens Godverdomme hebben gevloekt?!?!

Neen. Niets van dat alles.

Hij moet gewoon omhoog......

Zo lust ik er nog wel een.......

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:50:39 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500410
Ken je nagaan wat een enorme inspiratie deze man teweeg brengt. Is echt een steunpilaar voor de kijkcijfers.

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik vind dat hij mag winnen. O ja, het zal wel zijn omdat hij op zijn 47e al oud en versleten is en dat ik hem nu wel zijn pensioen gun.

Tjonge als ik het hier op fok allemaal zo hoor mogen de meest saaie en niets doende personen (koos en Robin)nog winnen ook. Hoe is het mogelijk. Ik vraag me af wat Ed daar nu van gevonden zou hebben. We zijn allemaal zo volgzaam.

pi_500459
Koos komt uit Heerhugowaard!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')