Vrij naar computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die slome manier van praten irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die van hot naar her racet, of houden jullie juist van de meer langzame types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Goed punt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Dirk het volgende:
Jongens, jullie moeten wel die OP aanpassen naar de titel he? Zo slaat het echt NERGENS op.
Oh, dat heb ik niet gelezen neequote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef Dirk het volgende:
Neee heeeee, je snapt er niks van!.
Ik heb de post van Computerfluisteraar aangepast toen we van Verwijfde Homo's naar Macho Homo's gingen (heeft NIEMAND dat gelezen??). Nu zou jij 'm op Trage Homo's van toepassing kunnen maken. Of niet..
Ik heb het wel gezien, maar ja, ik open de nieuwe nietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef Dirk het volgende:
Neee heeeee, je snapt er niks van!.
Ik heb de post van Computerfluisteraar aangepast toen we van Verwijfde Homo's naar Macho Homo's gingen (heeft NIEMAND dat gelezen??). Nu zou jij 'm op Trage Homo's van toepassing kunnen maken. Of niet..
Ik ben weer traag van begrip. Leg uit, want ik snap van deze hele post nietsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef Dirk het volgende:
"Alleen al die mannelijke manier van worstelen irriteert me al.".
Ging over die bezemkin van Moof.
Goed on topic!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben weer traag van begrip. Leg uit, want ik snap van deze hele post niets
Laat maar. Een keer was genoeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Renesite het volgende:
Moet ik die leuke jongen weer opnieuw posten?
Van mij mag hetquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Renesite het volgende:
Moet ik die leuke jongen weer opnieuw posten?
Nou een hoop van die kereltjes die jullie posten doen me wel degelijk iets. Maar niet op een positieve manier. Iemand ook een teiltje toevallig?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je krijgt geen acute oogkanker van een plaatje van een vent die je niks doet he?
Oh, waar krijg ik zo'n lijf?quote:
Ik dnek dat je moet sportenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, waar krijg ik zo'n lijf?Zo wil ik eruit zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |